2 nodaļa.

278 33 1
                                    

Es piemostos gultā. Paceļos uz elkoņiem un ieraugu sev blakus lapiņu.
Vai zini kāpēc tu nekur nedrīksti iet? Jo tu esi mana mīļotā un man bail tevi pazaudēt! Man bail, ka tu aizejot vairs neatgriezīsies! Man bail, ka tev kāds var nodarīt pāri! Un vēl kas! Tu pat nezini, kas esmu, lai mani nosodītu! Un nu jau man ir pietiekami pierādījumu tavu vecāku iespundēšanai ķurmī uz ilgiem gadiem! Pacieties vēl tos pāris mēnešus līdz savai astoņpadsmitajai dzimšanas dienai. Tad ja tu vēlēsies varēsi doties tik tālu cik vien pati vēlēsies!
Mīlu tevi- Justins.
Pag! Viņš ir kruķis, bet šādi izturas pret mani?!? Ko tas viss nozīmē?!?
Es pieceļos no gultas un apğērbjos. Tad pa durvīm iebrāžas Justins ar puķainu koferi rokās.
-Tev jābrauc! Tulīt pat! Mans šoferis tevi aizvedīs uz lidostu un tu lidosi uz ASV!-Viņš saka metot koferī manas drēbes un visu ko var atrast no manām lietām.
-Es nekur nelidošu! Te taču ir droši!-Saku.
-Tu esi mana sieva! Sievas klausa vīrus un tas nozīmē, ka tu arī kalusīsi! Skaidrs?!?-Justins vaicā un pienāk man tuvu klāt.-Tava pase un citi dokomenti ir rokassomiņā! Tā ir pie šofera! -Justins saka un savieno mūsu lūpas skūpstā.-Es mīlu tevi! Vairāk par visu pasaulē!-Viņš iečukst man ausī un pēdējoreiz mani noskūpsta.
Kas tagad notiks? Es atkal iziešu laukā un?!? Ko es darīšu ASV?!? Kas ar mani notiks?!?
-Es arī tevi mīlu Justin!-Saku un iekāpju mašīnā. Ar dievu Parīze! Un sveika ASV!
ARDIEVU JUSTIN!!!

Sveiki! Esmu nolēmusi no jauna publicēt šo dīvaino, bet visu iemīļoto stāstu.😊Izlaboju pāris gramatikas kļūdas un atkal publicēja.😊❤Ar cieņu- jūsu Aptrakusī

Krist un pēctam atkal celties.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora