Fenna?!

247 8 0
                                    

Liselotte
Langzaam word ik wakker met erge koppijn en buikpijn. Snel ren ik naar de wc ik kan echt niks binnenhouden. Langzaam kijk ik de kamer rond maar wacht eens waar is fenna!?
Langzaam loop ik richting de deur maar zie fenna nog steeds niet. Dan ga ik maar gespannen me bed weer in. En zie ik de deurklink draaien. Snel wordt erg angstig. Door dat thomas gebeuren alles flits weer voorbij. Vanaf de avond tot Ik de dood in de ogen keek. Ik wordt wat duizelig. Maar dan zie ik tot mijn blijheid fenna. Hij lies ik was wat water halen je sliep zo ongrustig. Uhh ja dat klopt. De misselijkheid komt weer terug als dit de hele zwangerschal zo blijft!! Snel grijp ik naar me buik. Hé rustig blijven in door de neus uit door de mond. Maar fen........Blijft dit de hele zwangerschap zo? Nee joh later gaat het weer over. Gelukkig en de moeheid? Ja die blijf je wel houden. Hé jij moet mama niet zo ziek maken zegt fenna lacherig tot mijn verbazing moet ik er zelf ook om lachen. Het is toch raar dat er nu zo klein mensje in me leeft of het niets is. Ja dat is het ook en daarom moet mama ook eten dus hier een crecker. Als ik er al aan denk word ik al misselijk. Maar met moeite eet ik hem op. Goed zo zegt fenna. Maar helaas ren ik weer kotsmisselijk naar de wc dus ach of de creker zoveel uitmakten. Zo dat is 1 nu ga je me vertellen wat er echt aan de hand is! Buiten je zwangerschap.

Sorry voor dit korte stukje tips zijn alltijd welkom😘

En nu?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu