Nee ga niet weg!

196 10 5
                                    

Fenna
Ik keek op ik zag bram staan met een boze blik keek ik hem aan. Wat moet jij hier?! Uh deze brief is voor lies wil je hem samen met lies lezen en fen vergete zal ik jou ook niet hier zijn de sleutels en pas goed op jezelf en op lies. Ik keek bram raar aan ondertussen was lies ook vaag wakker. Doei fen en lies ik hou van je!

Liselotte,
Fenna zat bij mij op bed ik las de brief toen ik hem gelezen had. Barste ik in tranen uit . Nee hij was mijn grote liefde ik kan dit niet alleen nooit niet! Ineens schot me iets tebinnen. Fenna?! Wil je kijken waarneer de eerste vlucht naar engeland is? Uh ja dat is vanavond om 6 uur. Oké mag ik papier en een pen? Ja hier maar wat ben je van plan? Wil je mij om 5 uur bij het vliegveld afzetten? Ja ik ga vragen of dat mag. Ik begin te schrijven toen fenna weg was ik kon het gewoon niet geloven. De tranen kwamen maar ook de besefheid. Lies? Het mag uitzonderring.

Bram
Daar sta ik dan voor de laatste keer voor mijn huis. Ik ga het hier missen alles. Van liselotte en zelfs carla. Ik rij naar het vliegveld. De laatste keer

Op het vlieg veld

Liselotte,

Ik zie veel mensen maar geen bram en dan dan zie ik het warrige haar van bram. BRAM?! Huh LIES?! Ik ren naar bram ik val huilent in ze armen. Lies wat die jij hier jij moet in het ziekenhuis zijn?! Nee bram ik heb iets voor je ik geef hem een brief en zeg maak deze open als je in het vliegtuig zit. En bram zie ik je ooit nog? Ik ik weet het niet lies. Toen hij deze woorden uitsprak stortte me wereld in. Ik viel huilent in ze armen misschien wel voor de laatste keer. Passagiers voor vlugt AZM210 graag incheken. Doei lies ik vergeet je niet en die kleine ook niet. Doei bram ik vergeet je niet nooit. En toen was die weg. Huilent viel ik bij fenna in der armen.

In het vliegtuig
Bram
Daar zit ik dan. Ik heb de brief van liselotte in me hand ik maak hem open.

Lieve bram,
Ik wil je bedanken voor alles wat je voor me deed. Toen je er was toen ik ne alleen voelde en met me broetje. Alleen er is 1 ding wat he moet weten me ouders hebben een brief gestuurd dat ze je weten tevinden...... Dus asjeblieft bram pas goed opjezelf wat ik kan het echt niet alleen. Lieve bram hoe dan ook ik hou van je. bedankt voor alles wat je voor me betekende je betekende niet alleen veel voor mij maar ook voor die kleine.
Ik zal je nooit vergeten.

Xxx liselotte

Vergeten zul ik haar ook nooit.

Hey! Ik vindt het echt zo gaaf ik heb al 1,9 reads echt super love you all❤ zullen jullie en reactie achter willen laten. En moet ik nog daar gaan?😘😘😘

En nu?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu