Engeland

145 8 1
                                    

Evert
Eemaal aangekomem bij het politieburau vroegen ze mij en carla allemaal vragen. Te irrtant gewoon en dan ook nog besefen dat ik ook zulke iritanten vragen moet stellen. Maar ja we zijn hier voor lies focus!
O meneer numan nog een vraagje heeft u enig idee wie de ontvoeder kan zijn? Vraagt de agent Nou fenna mijn vriendin en beste vriendin van liselotte vertelde mij wel eens over haar ouders. Ze heeft licht uitgedrukt problemen met d'r ouders. Oké vertel welke problemen en mag ik misschien de namen? Vraagt de agent vriendelijk. Uh nou haar broetje bejamin is verdronken en haar ouders denken dat het haar schuld is. Lisa en tom van kempen. Dat verklaard een hoop. Ik kijk hem raar aan. Oja ik zou het uitleggen de oiders zijn vanaf gisteren vermist opgegeven. Ik kijk verschrikt op. Heeft u misschien enige idee waar ze zoch kunnen bevinden? Ik weet alleen dat ze een vakantiehuisje in engeland hebben meer niet...........

Fenna
Carla en evert zijn al een tijdje weg. Er rolt een traan over me wang. Ik loop de kamer uit en ga naar de logeerkamer en daar laat ik me op bed vallen en huil me in slaap.

Liselotte
Me ogen gaan langzaam open. Ondanks alles ben ik toch in slaap gevallen. Ik leg me hand op me buik. Hé kleintje wij zijn niet alleen. Wat er ook gebeurd wij blijven samen. Ik zucht en wacht nog steeds op die verlossende worden POLITIE GEEF JE OVER......... Ik hoop dat die worden snel worden geroepen.

Evert
Ja sorry ik ben ook erg geschrokken.. Ja en nu ook op dit moment.... Wij kijken naar d'r uit! We doen alles!
Ik hang op en loop naar carla we zijn alweer een tijdje thuis. Fenna ligt al rustig teslapen. Moet jij ook maar niet gaan slapen. Fenna zal het ook niet makkelijk hebben en krijgen en geloof me dat trekt heel veel engerie. Ik knik en geef toe aan mij vermoeidheid. Ik zeg carla en firts weltrusten en loop naar boven. En boven zie ik fenna rechtop zittend. Ik zie dat ze huilt. Ik loop rustig naar haar toe en wrijf over haar rug. Het komt allemaal goed! Hoop ik.........

Wat was er ook alweer met engeland?
En met wie was evert aan de telefoon?

En nu?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu