Alleen

166 11 1
                                    

In het ziekenhuis

Liselotte,
Ik ben bang ik kan het niet alleen. Snik ik. Rustig maar meis het komt allemaal goed. Maar de bevalling fen ik ben zo bang. Weet je wat ik blijf gewoon bij je tot jij bent bevallen. Ik knik en we moeten ook nog meubels halen! Rustig maar lies daar hebben we toch onze mannen voor. Ja zonder bram zucht ik .

D=dokter
L=liselotte

D. Mevrouw van kempen
L. Ja dat ben ik.
D. We hebben nieuws.
L. Dat kan er ook nog wel bij
D. Je mag naar huis! Maar we willen wel dat je rustig aan doet tot de bevalling die klappen waren erngstig.
L. Uhh bedankt!
D. Geen dank fijne dag!
L. Zelfde.

Fenna
Nou dan moeten we maar gaan shoppen! Meubels kleding make-up gewoon en gezelligemeidenmiddag

Liselotte
Ja zucht ik. Ik ben bang dat bram iets overkomt of een ander vindt.

Fenna
Liesje daar hoef je je echt geen zorgen over temaken.

Centrum

Liselotte
Zo we hebben alles inculsief een heel leuk babypakje. We zitten wat tedrinken als ik opeens een warme hand op me schouder voel. Verschrikt kijk ik om.

Carla
Rustig maar liselotte ik ben het maar. Ik geef liselotte een knuffel. Ze begint tesnikken. Hey meisie het komt wel goed rustig maar.

Liselotte
Gelukkig was het carla maar. We hebben wat gedronken ondertussen is carla weg. Ik leg voorzichtig me hand op me buik. Wat is het gek om teweten dat daar zo mooi kleine mensje in leeft. Langzaam dwaal ik af in mij gedachten.

Fenna
Liselotte dwaald af in haar gedachten maar dan wordt ik gebeld.

Met fenna kremer
Hallo met de dokter we hebben nieuws over evert wilt u zo snel mogelijk hier heen komen komen?
Uh tuurlijk ik kom

Lies kom we moeten naar het ziekenhuis. Nu!

En nu?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu