Alles?!

149 10 2
                                    

Paar dagjes later

Fenna
Rot dan gewoon op! Of ruim die troep achter je op! Ik noet hier alles doen! Rustig fenna schreeuwt evert terug. Maar als je het dan toch ze graag wilt rot ik. Evert is het zo veel moeite op dit bord weg tezetten?! Evert pakt het bord op. Weettje ik ruim toch niks op?! Hier! Evert gooit het bord kapot op de grond. En loopt weg.
Ik hoor de deur dit slaan en zah tegen de muur. Waarvoor maak ik alleen ruzie met evert. We zijn pas net thuis. En binnekort ga we ook samen wonen. Er is nog niks met de zaak van liselotte gebeurd! Evert zit net dingen aan ze hoofd. Wat heel belangerijk is en ook als lies terug is! Als ze ooit nog terug komt............. NEE fenna!! Zo mag je niet denken tuurlijk komt lies terug! Ze is sterk! Maar gewoon dat allemaal brengt het er niet makkelijker op! En dan ook nog die hormonen! Bij dit alles rollen de tranen over me wangen! Waarvoor?

Evert
Ik ben gewoon helemaal klaar met fenna! Ik weet het gewoon niet! De eenen keer is ze heel vrolijk en dan weer de boze donderwolk! Als liselotte nou gewoon terug kwam. En gewoon alles weer normaal is. Liselotte weer met alle rust van haar zwangerschap kan genieten! Maar fenna ook. Klaag ik tegen carla. Ja ik weet hoe vrouwen zijn. Want ik ben er zelf één! Maar laat fenna nou maar. Geloof op mijn woorden vanavond ligt ze weer tegen je aan. Jullie relatie is testerk daarvoor. Ik knik. Maar evert hoe is het met dat gedoe? Ja...... Weetje lies staat nu boven aan. Dat vind hij ook! Het liefst was alles geweest hoe ik het had voor bereid...................

Liselotte
Wat ga je met me doen?! Ik wil dit niet!! Ik heb nooit iets gedaan! Wat ga je doen?!? Dat zie je nog wel! Ik ga je vrienden maar ff een appje. Om misschien even afscheid tenemen! Maar ach wie wil dat! Zegt me vader. Hij haalt een pistool uit zijn zak. En richt hem in de lucht en schier 1 keer. Daarna wijst het pistool langzaam naar me buik. Bey Bey......

En nu?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu