Fenna
Lang duurde het niet tot liselotte sliep. De tranen rollen over me wangen. Nee fenna niet huilen. Snel bel ik carla op.
C= carla
F=fennaC. Met carla vreeswijk
F.met fenna
C. Fenna waar ben je in godsnaam
F. Wil je hem even op de luidspreker zetten?
C. Ja
F. Niet schrikken lies ligt in het ziekenhuis
C.wat is er gebeurd?
F.ze viel vlauw maar gaat al weer goed suiker te kort
C gelukkig wacht ik haal hem even van de luidspreken.
C. Mogen we langs komen
F. Ze slaapt nu.
C.We komen morgen wel langs na het personeelsfeest
F.ik blijf bij haar slapen en kan ik morgen misschien vrij nemen het is daarna toch vakantie.
C. Tuurlijk het is voor jou ook heftig
C. Zorg je goed voor jezelf en liselotte?
F. Tuurlijk en bedankt sorry de dokter is er.
C. Geen dank! Doe liselotte maar de groeten van heel het team.
F. Tuurlijk! Doeg carla
C. Doeg fennaDokter
Hoi jij bent zeker Fenna?
Ja
Ik ben dokter bart. Heeft u het nieuws al gehoord?
Ja Liselotte was erg geschrokken
Dat begrijp ik u moet beseffen dat het een moeilijke tijd voor liselotte gaat worden. Dat begrijp ik daarom komt ze ook bij mij wonen.
Dat is lief van uLiselotte
Langzaam word ik wakker en zie fenna met de dokter praten. Nog steeds kan ik het niet beseffen ik zwanger! Nu ziet de dokter en fenna ook dat ik wakker ben. hallo ik ben bart de dokter. Oh hallo zeg ik wat verwaard. Ik kom u even bijpraten ik heb begrepen dat u ben u vriendin gaat wonen? Ja dat is waar. Oke u moet beseffen dat het geen makkelijke tijd gaat worden en dat u ook meer last van de kwaaltjes zult krijgen dan de meeste zwangere vrouwen. Waarvoor?. Dat heet het hgk virus 1 op de 10 vrouwen krijgen het. Lekker dan!! Dat heb ik weer. Maar waarneer mag ik naar huis zowiezo moet u dit weekend nog blijven. Maar hoe gaat het veder met u ? Geweldig! Zeg ik bod . De gynicaloog komt straks bij u. Dan laat ik u nog even met rust. Lies er is iets dat je moet weten. Wat vraagt liselotte ongerust. Ik heb carla gesprokken. WAT! Heb je het verteld. Nee rustig maar ik heb niets verteld ik blijf bij je tot je naar huis mag maar ik heb wel gezegd dat je hier ligt ik heb morgen vrij genomen. En het personeelsfeest dan? Daar moet je heen!! Nee ik blijf bij jou jij en die kleine staan nu op nummer 1. Liselotte lacht maar niet gemeend. Hé wat is er? Ik voel me nu zo schuldig gewoon om alles. Ben je nou gek geworden! Ik ben er voor je altijd ik blijf je steunen in en na je zwangerschap. Of hou je het niet? Jawel alleen er spoken allemaal vragen door me hoofd . Ach dat is super normaal hou je nu maar rustig. Alleen het team komt morgen wel langs je moet het wel tegen carla zeggen. Ja dat doe ik ook maar de rest nog niet dat zeg ik wel na of in de vakantie. Ja doe jij nu maar rustig aan . Precies wat je vriedin zegt. Huh wie is dat?
JE LEEST
En nu?!
FanfictionHai ik ben delilah, Het boek gaat over liselotte, Liselotte blijkt zwanger tezijn. Maar wat als er allemaal rara gebeurtenissen gebeuren. Komt liselotte hier nog bovenop?