It's een............

168 10 4
                                    

Liselotte,
Ik word wakker en zie dat het al 8 uur is. Snel pak ik een douche een heis me in me kleren. Ik loop gehaast naar beneden en zie dat fenna al wakker is. Hè fen. Hé lies zin in vandaag? Ja ech heel erg maar ik ben ook wel nerveus. Nergens voor nodig zegt fenna.  Als we ontbeten hebben loop ik naar boven. Ik heb barstende hoofdpijn. Ik pak me tas een loop naar beneden. Kom je lies? Ja ik ben er helemaal klaar voor!

Fenna
Ik zit met me gedachtes heel ergens anders ik ben niet zo lekker. Ik probeer me teconetreren op de weg. Maar door die koppijn gaat het lastig. Fenna is er iets? Vraagt liselotte bezorgd. Nee hoor voel me gewoon niet zo lekker.

Ziekenhuis,
Liselotte
Mevrouw van kempen. Ik sta op en geef de verloskundige een hand fenna gaat haar ook een hand. Na een aantal vragen een testjes is het nu toch echt tijd om mij kleine wondertje tezien. Ik krijg een koude gel op me buik en dan gaat ze er met een aperaatje over heen. Wilt u weten wat het geslacht is? Ik knik hevig. Gefeliciteerd u krijgt een MEISJE. Ik kijk blij maar tegelijken tijd rolt er aan traan over mij en fenna's wang. Voorde rest ziet het er goed uit.

In de auto

Ik ben zo happy! Aleen het voelt raar bram is er niet bij.  En hij komt ook niet meer terug. Ik kreeg een brief van hem

Lieve lies en lieve...........
Als eerste wil ik zeggen dat alle woorden die me raakte. En ik je nooit zou vergeten. Maar je moet weten ik kom nooit meer terug. Het gaat hier super ookal mis ik iedereen daar.

Xxxxx bram tot nooit meer ziens

En nu?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu