lisam

243 9 0
                                    

Bram
Wat is deze meid mooi! Maar waarom viel ze vlauw zal ze misschien........ Nee tuurlijk niet. Hè lies gaat het? Uhh ja hoor. Hé lies ben misschien zwanger? Fluister ik.

Liselotte
Ik barst in tranen uit. Hé rustig maar zegt bram . Wie is de vader? Thomas. WTF thomas holt. Ja zeg ik snikkend ach liesje toch kom we gaan ff zitten. Ga je het houden vraagt bram? Ja alleen ik weet niet of ik het kan. Weet je tuurlijk kan je het. Lies ik moet je wat zeggen. Wat dan? Ik ik ben smoorverliefd op je. WTF ik ik ook! Ik durfde het nooit tezeggen maar.... veder kon ik me zien niet afmaken. Hoe drukt zijn zachte lippen op de mijne. Wat kan die jongen zoenen.

Fenna
OMG ik zie bram en lies zoenen. Zo zo tortelduifjes. Lies en bram schrikken. Moet ik iets weten? Uhh nou ja ik en bram. Laat maar ik weet genoeg. Hé bram lies!? Zeg menno en evert en carla in koor. Uhh lies begint teblozen ik moet jullie wat vertellen. Oh wat dan vraagt menno. Laat ik dan alles maar op tafel gooien. Ik ik ben zwanger! Zegt lies ohh wat leuk gefeliciteerd!! Groepsknuffel!

Zo staan ze nog lang

Bram
Lieve lieve lies en de kleine zouden jullie bij mij willen wonen? Mhhh hier moet ik ff over nadenken. Ik denk het niet sorry. Mijn gezicht betrekt. Nee johh tuurlijk wil ik dat en vlieg hem om de hals.

Lisam😍😍😍

En nu?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu