3 weken later
Liselotte
Ik woon al 3 weken bij bram en me buikje is al behoorlijke gegoeid. Ik kijk trots in de spiegel. Wat ben ik blij dat die 3 maanden voorbij zijn. Ookal voel ik me nog steeds beroerd . Ik loop naar benden en zie dat ik een sms'je heb. Ééntje van bram .Die van bram
Hé schat,
Hoe gaat het? Is de hoofdpijn al weg? Ik ben binnen 5 minuten bij je fenna en evert hebben nachtdienst Xxx bramIk glimlach. Wat een lieverd. Maar eerlijk ik voel me nog beroeder. Hé ik ben thuis hoor ik bram zeggen. Héy lief. Bram loopt naar me toe en geeft me een kus op me voorhoofd. Hé liesje je bent warm! Ik knik wat. Lies je bent echt niet lekker ga maar op de bank. Wil je een denken? Graag zeg ik. Moet ik wat eten maken. Ik knik nee. Bram komt naast me zitten en hij zet een film op. Ik leg me hoofd op zijn schouder. Hij kribbelt door me haar en langzaam val ik in slaap.
Bram
Ik heb best wel medelijden met mijn meisie zo ziek. Het is half 9. Tringg de telefoon gaat wie kan dat nou toch wezen? FENNA?!
F=fenna
B=bramF. Br...br.....bram je moet helpen. Zegt fenna overstuur
B. Rustig fen wat is er
F. Ik en evert moesten van carla naar een schietpartij en daarna gewoon op kantoor dus wij gaan er heen en toen werdt evert beschoten en nu nu ligt die in COMA!
B. WAT?! luister fen mag he naar huis van carla?
F. Ja maar ik wil dat iemand bij evert is
B. Lies is ziek en jij overstuur dus jij komt hier heen en dan ga ik naar evert jij kan wel met lies dan kan je ff bijkomen.
F. Ja is goed doei
B.doeiBram
OMG evert?!Liselotte
Ik word wakker en heb het hele gesprek meegekregen. Ik barst in tranen uit. Bram ziet het en rent naar me toe. Rustig maar lies fenna komt hier heen rustig maar alles komt goed! Liselotte is al gekalmeerdEigenlijk weet ik niet zo zeker of het goed komt.
JE LEEST
En nu?!
Fiksi PenggemarHai ik ben delilah, Het boek gaat over liselotte, Liselotte blijkt zwanger tezijn. Maar wat als er allemaal rara gebeurtenissen gebeuren. Komt liselotte hier nog bovenop?