ouders

208 10 2
                                    

Liselotte
Langzaam word ik wakker. Ik zie fenna me kamer in lopen. Hé hoelaat is het. Hé het is 6 uur. Oh ik ga me ff omkleden en dan kom ik naar benenden. Is goed wil je wat eten? Nee hoor. Is goed tot zo. Als ik me hebt omgekleed loop ik naarbenden. Ondertussen is het al 10 uur. Hey lies hoi. Uhh fen? Ja wat is er? Ik ga me ouders bellen. Goed zo moet ik ff weg? Nee alsjeblieft niet. Rustig maar ik blijf er wel bij.

L=liselotte
MP=ouders

L. Héy met liselotte
MP. Oh hoi waarvoor bel je
L. Nou ik moet jullie iets vertellen.
MP. Vertel maar
L. Ik........ bbbben zwwwwanger
MP. WAT?! Je kan nogeneens voor je eigen broetje zorgen. Ik wou dat jij lekker dood was plaats van je broetje. Ik wil dat je dat kind laat weghalen.
Piep piep piep....

Liselotte
Ik gooi me telefoon neer en ren naar boven. Boven baarst ik in tranen uit hoe konden me ouders dat nou tegen me zeggen.

Fenna

Hé lies kom eens hier. Ik ga bij lies op bed zitten en ze valt in me armen.
Hoe hoe hoe konden ze dat nou zeggen. Sommige mensen hebben geen hart! Hè lies je voelt warm aan wacht ik haal de termometer. WAT 39! Lies je moet nu echt naar bed. Maar ik wil niet. Kom lies! Huilent valt lies in me armen.

19:00 uur fenna

Lies wil je wat eten?
Nee hoor.
Lies je moet echt wat eten
Maar ik ben misselijk zegt liselotte half huilent.
Ik ga naast haar zitten en leg een arm om haar heen. Ik weet gie het voelt die maar gewoon rustig ik ga even naar boven toe ik kom zo terug.
Ja is goed! Bedankt fenna

Liselotte
Tringgggg de bel gaat. Wie kan dat nou nog zo laat zijn? MAMA PAPA war doen jullie hier?. Mogen we ff binenkomen? Waarvoor? We mochten niet zo bod reageren maar je moet het echt weglaten halen dat kind krijgt zo geen leven!! En toen werd alles zwart

Fenna
Als ik hoor ik de bel en daarna lies en daarna een hele harde klap. Snel ren ik naar beneden. LIES LIES?! Daar zie ik lies liggen met een blauwoog en haar ouders staan er bij. Hoe kunnen jullie?! Haar ouders rennen weg. Lies komt wat omhoog hé gaat het? Auwww me buik doet zo veel pijn lies krimt inelkaar. Zo snel als ik kan gaan we naar het ziekenhuis. Auww hey doet zoveel pijn auww. Rustig maar lies.



En nu?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu