Its een..............

145 5 1
                                    

Fenna,
Langzaam word ik wakker. Ik leg me hand op me buik in de hoop dat het wat rustiger werd. Ik ben er zo klaar mij om het tegen dat kleintje tezeggen. Vandaag ben ik er eindelijk vanaf. Ik ben best wel narveus. Ik draai me om en zie evert naast me liggen. Dan besef ik me weer waarom ik verliefd ben geworden. Op die mooie blauwe ogen. Gisteren hebben ik en liselotte niet veel gedaan. Gelukkig is liselotte vanacht maar 1 keer gillend wakker geworden. Ik kijk op de wekker en zie dat het 7 uur is. Ik besluit om uit bed tegaan en tegaan douchen. Ik voel de douchestrallen op me lichaam. Als ik klaar ben. Droog ik me af en sla me handdoek om me heen. Ik loop naar mijn slaapkamer. En doe een simpel t-shirt aan en een spijkerbroek aan. Ik loop naar beneden en maak gelijk ontbijt voor mij liselotte en evert. Ik pak 2 borden en een schaaltje. voor liselotte en evert maak ik een botterham met kaas en voor mijn pak ik een appel geschenden. Als ik dat gedaan heb voel ik twee sterke armen om me heen. "Goedenmorgen schat" hoor ik evert zeggen. Ik draai me om een geef evert een kus. "Ah tortelduifjes" zegt liselotte. Hey lies. Ik heb al ontbijd gemaakt. Zo waar heb ik dat aan verdiend? Vraagt liselotte. Nou omdat jij ook je rust nodig hebt. Want hoeveel weken ben je nou? vraag ik ontertussen we alle drie aan tafel zitten. 28 weken! Zo nog even en dan ben je moeder. Ik zie loselotte knikken. Maar fen ben je een beetje benieuwd. Ik knik en zeg "ja maar ik hoop ook gewoon dat het gezond is" "dat staat op 1!

Bij het ziekenhuis

Fenna
Als ik een evert in de wachtlamer zitten. Vind ik het toch wel spannend. Evert merkt het en legt zijn hand op mijn boek. "Meis het komt heus wel goed" zegt evert liefdevol. Ik knik

Mevrouw kremer?

Ik sta op een geef bo (verloskundigen) een hand. Na wat testje is het eindelijk zover ik mag gaan liggen. Ik voel de koude gel op me buik. Als ik weer mijn kleine wondertje zie krijg ik tranen in me ogen. Ik kijk naar evert. En zie dat hij ook vol trots staat tekijken. "Willen jullie weten wat het word?" Vraagt bo. Ik en evert knikken..









Gefeliciteerd! Jullie krijgen een ZOON!

Ik vind de zin"als het maar gezond is" eigenlijk niet kloppen want als het nou niet gezond is? Hou je er dan minder van? Volgens staat op 1 als je er maar van houd!!

En nu?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu