het verhaal

219 9 0
                                    

Fenna
Lies je kunt het niet ewig verzwijgen ik zie het aan je. Je bent angstig voor alles en iedereen . Praten helpt

Liselotte
Oké maar ik vindt het gewoon zo moeilijk maar ik zal het proberen. Met betraant gezichg zeg ik het verhaal.

Die avond ben ik nog langs geweest het was heel leuk iets te leuk. Toen werd er geschoten en was Thomas dood. Even stop ik maar ga dan weer veder. Toen kreeg ik een klap op me hoofd en werd in een buisje gestopt. En flitste me verleden weer voorbij. Even moet ik op ademkomen. Ho zegt fenna welk verleden?? Ik voel me ogen branden en tranen lopen. Dit heb ik nog nooit tegen iemand verteld. Daarom is dit nu zo goed van je! Vroeger toen ik klein was had ik een broetje beamin. Me moeder ging boodschapen doen wij mochten niet in de buurt van de vijver en als we dat wel deden heel voorschichtig. Het ging altijd goed. Maar...... Wat maar vraagt fenna bezorgd. Nou toen viel me broetje in de vijver maar hij kon niet zwemmen! Ik sprong er achter aan maar ik kon hem niet meer vinden. Huilent liep ik het bos in me moeder tezoeken maar verdwalde. En zag hoe stroppers dieren en mensen martelde en dieren vermoorden . Tot mijn schrik zag ik mijn vader met een geweer. De tranen rollen over me wangen . Fenna huilt zelf ook waarom heb je dit nooit eeder gezegd? Omdat ik bang was voor alles! Maar dit kon je toch eerder vertellen. Maar ik had er wel last van maar minder erg maar toen met dat busje kwam alles omhoog. De tranen worden wat teveel. Fenna geeft me een knuffel en zegt alles komt goed. Klop klop daar zal je de rest hebben.

En nu?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu