over

131 7 3
                                    

Hai dit boek komt langzaam tot een eind......... Vervolg?

Fenna
Ik zie liselotte wegvallen.. Lies? Liselotte? Zei ik nu wat harder. Ik raak in paniek. Liselotte! schreeuwde ik nu. Tegelijken tijd zwaait de deur open. Er rennen dokters naar liselotte en nemen haar mee. Ik blijf alleen achter

Carla
Ik zit thuis op de bank. Evert had net gebeld. En eigenlijk schok ik er best van. Liselotte was misschien niet social makkelijk. Maar toch mis je haar gewoon om je heen. Ik kijk uit het raam. Zachtjes hoor je het getik van de regendruppels. Ondanks dat het zomer is.

2 uur later

Evert
Ik en fenna zitten nog steeds in de zelfde kamer. In precies de zelfde situatie. Evert? Verschikt kijk ik op. Wat is er fenna? Beloof je me dat je me nooit verlaat en me wat er ook gebeurd altijd bij die kleine blijft vraagt fenna onzeker. Ik pak fenna bij d'r kan vast. Dat ze nu recht in me ogen kijkt. Fenna ik ga niet weg ik hou van je. Echt? Vraagt fenna Ja fenna echt geef ik antwoord op haar vraag.

Fenna
Waarvoor zegt iets in me dat wat evert zegt niet waar is. Waarvoor ben ik bang dat hij er straks niet meer bij mij is? Waarvoor ben ik bang om mij kind teverliezen?
Waarvoor?

Evert
Ik fenna voor zich uitstaren. Ik wil vragen waarom ze dat vroeg. Maar die tijd heb ik niet. Ik zie een dokter met liselotte! Liselotte ziet bleek een ligt vredig teslapen. Fenna springt op. Heeft ze het gered?! De dokter kijkt blij en zegt. Ja het is goed het is voorbij! Ze moet nog wel hier blijven! Maar we hebben goeden hoop.

Fenna
Is echt alles voorbij? De dokter knikt! Ze heeft er niks lichaamelijk aan overgehouden! Ik bedank de dokter. En val bij evert in zijn armen! Evert alles is voorbij!

Evert,
Het is een uur later! Carla en menno zijn al gebeld. Liselotte is net wakker! Ik ben zo blij!!
Genieten! Alleen genieten!

En nu?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu