carla

238 9 5
                                    

Fenna
Ik peetmoeder?! Kan het nog steeds niet geloven. Ondertussen lag liselotte nog teslapen ze moest nog wel vaak overgeven en ze heeft nog niks gegeten maar toch. Het is al 2 uur carla kan elk moment komen. Klop Klop jahoor daar is Carla met een grote bosbloemen.

C.hé sorry ze slaapt nog
F. Nee joh ze kan elk moment wakker worden
C.gelukkig hoe gaat het me jou?
F. Goed hoor

Liselotte
Ik word langzaam wakker en zie ik fenna met carla praten voor dat ik het weet ren ik naar de wc . Fenna rent geschrokken achter me aan gaat het? Ja hoor . ik loop naar het bed. Oh hé carla hé liselotte gaat het wel? De tranen rollen weer over me wangen. Hé wat is er ? Vraagt carla . Uh nou nou...... Het blijft tussen ons hé zegt carla. Ja dat weet ik uhh ik.......ik. bben z zwanger de tranen rollen over me wanger. Gefeliciteerd!! Zegt carla met betraand gezicht onze kleine lisselotte of.. wie is de vader? Steeds maar tranen komen op uhhh die is dood. Oh sorry snel geeft carla me een knuffel was het Thomas ? Ja zegt liselotte nou hij kijkt vast mee en is zeker trots op jou net zoals ik en fenna toch? Zeker weten zegt fenna. Gelukkig heb je vakantie . Ja alleen ......... Wat is er vraagt carla. Nou ik heb het hgk virus dat is dat ik alle kwaaltjes 10 keer zo erg voel. Ach gossie toch het komt zeker goed. Uhh ja ik wil het de rest van het theam pas ergens in de vakantie vertellen. Begrijp ik zegt carla. En ik ga bij fenna wonen. Ik voel de misselijkheid weer opkomen en ren naar de wc. Kan ik echt niks binnen houden!!! Hé gaat het ?vraagt fenna. Nee zegt liselotte huilent ik heb buik en koppijn . Snel loop ik weer naar bed. Rustig jij hé? Pff ja. Ik moet weer gaan bellen als er iets is hé? En oja over 2 uur komt de rest is dat goed? Ja hoor En lies zegt fenna al je spullen staan al bij mij thuis! Echt !! Zegt liselotte blij ja heb ik met carla geregeld. Bedankt ik geef carla nog 1 laatste knuffel ❤ tot snel❤ Toen carla weg was ging fenna bij liselotte zitten en lag liselotte bij fenna in der armen en het duurde niet erg lang vordat liselotte weer in slaap viel.

En nu?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu