Her şey annemin Ada demesiyle başladı.Çünkü bu sabah yeni okuluma başlayacaktım. Yataktan sürüklene sürüklene kalktım,lavoboda ki işlerimi hallettikten sonra okul formamı giydim.Saçlarım kendiliğinden düz olduğu için sadece bir kat üzerinden geçtim.Rimel ve eyeliner sürdükten sonra hazırdım.Bu arada ben Ada Soykan 18 yaşındayım,kumral uzun saçlı ve mavi gözlü bir kızım.Annemle kahvaltı yaptıktan sonra annem beni okula arabasıyla bıraktı ve işine gitti.Annem büyük bir şirketin yönetim kurulu başkanı bu yüzden başka yerlere taşınabiliyoruz.Okula girince herkes bana sanki uzaylı gelmiş gibi bakıyordu,halbuki okula yeni öğrenci gelmişti.Nöbetçi öğrenciye müdürün odasını sorup yanına gittim.Kapıyı çalıp içeri girdim.Hocam merhaba ben Ada Soykan okulun yeni öğrencisiyim,sınıfımı öğrenebilirmiyim?MÜDÜR:Okulumuza hoş geldin tabi öğrenebilirsin.Sınıfın 12/B kızım dersine gidebilirsin dedi.Sınıfa girdiğimde boş bir sıraya geçip oturdum.Ders maalesef coğrafyaydı.Zil çaldığında arkadaşlar edindim.Aralarından Simay'ı çok sevdim çok tatlı birine benziyordu. Tenefüste kantindeydik.Zil çaldı sınıfa giderken Simaya ders ne diye sordum.O da ingilizce dedi. Bende:ingilizceyi çok severim inşallah hoca iyi biridir.Simay:hoca değişmiş genç biri gelicek diyorlardı.Ben:derse gelince görürüz artık.Sınıfa geldiğimizde herkes birbiriyle konuşuyordu.VEE birden sınıfın kapısı açıldı içeri yeni ingilizce öğretmenimiz girmişti ve çok yakışıklıydı.Bi dakika bunu nasıl almşlar öğretmenliğe ya bu çok genç ama.Neyse bizim kızların ağzının suyu akarken hoca gülümsedi.VE sonunda bize oturabilirsiniz. dedi ya Allaha şükür.HOCA:Ben Bulut Atan arkadaşlar.24 yaşındayım mesleğimde daha yeniyi gençler 2 yıl oldu daha herkes çok şaşırmıştı 24 yaşında olmasına.Bizim Melis tabi heman sordu.Hocam sevgiliniz var mı acaba? Bulut hoca gülümseyerek hayır yok dedi.Ve herkes kendini tanıtıyordu ki sıra bana gelmişti. Bense elimde kalemle oynuyorum.Bulut Hoca:Hey sıra sende! deyince birden yerimden kalktım. Ama kalbim küt küt atıyordu nedense kendimi tanıtmaya başladım.Ben Ada Soykan 18 yaşındayım.Hoca:bu kadar mı?Ben:daha ne anlatabilirim ki hayat felsefe mi falan mi açıklayayım. HOCA: Tamam peki fazla zorlamayacağım seni oturabilirsin dedi.Sanki bir anda sinir olmuştum ama içimde değişik bir his vardı.Birinci ders bu şekilde geçmişti.Bulut hoca arada bana bakıp duruyordu.Neden baktığını anlamış değilim. Neyse zil çaldığında Simay ile bahçeye çıktık.Birer kahve alıp banka oturduk.Simay:ya ada hani şu Berk varya çok tatlı demi.Ben:yani gideri var. SİMAY:Ya niye öyle diyorsun.bence çok yakışıklı..Ben:ay tamam tamam yakışıklı.Bu kızı iyiki tanımışım ya deli kız.zil çaldığında sınıfa geçtik.Simayla en önde oturuyorduk.Nedense birden uyku bastırdı ve uyumuşum.İçeri Bulut hoca girdiğinde herkes ayaklanmış olması gerek ama ben uyuyordum.Daha sonra Bulut hoca yanıma gelerek Ada hanım uyanmaya niyetiniz yok mu acaba? Daha sonra hemen kalktım ve özür dilerim hocam dedim. O da sorun yok ama uykun derin anlaşılan dedi.ve gülümsedi.Adama hem gıcık oluyordum hemde anlayamadığım bir şey yaşıyordum.Derse katılımım çok olacak ki bulut hoca farketti.Zil çaldığında herkes eşyalarını toplayıp çıktı.Simay ile vedalaştıktan sonra, yoluma devam ederken arkamdan biri ADA! diye seslendi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNGİLİZCE ÖĞRETMENİM
ChickLitÖğrencisine âşık bir öğretmen,öğretmenine âşık bir ufaklık sizce bu aşkın sonu ne olur?