İYİ'Kİ GELDİNİZ

9.1K 341 5
                                    

Arkamı döndüğüm an Bulut bana doğru bakıyordu.BULUT HOCA:Gelmeyeceğimi mi sandın?Uykucum.BEN:İyi ki buradasınız.Daha sonra herkes toplandığında pastam geliyordu.Çok şirin bir pastaydı.Pastayı tam üflerken herkes dilek tut dediği için,gözlerimi tam kapatırken yan tarafımda olan Bulut hocay'la göz göze geldik'ten sonra dilek'imi tuttuktan,ve pasta'yı üfledikten sonra herkes alkışlamıştı.Daha sonra hediyelerimi alırken yanıma Cenk geldi ve elimden tutup beni piste çıkarttı,benimle dans ediyordu.Herkes bize bakarken bir anda Bulut'un gözlerini üzerimizde hissettim.CENK:Prenses bana bu dansı lutfettiğiniz için çok teşekkür ederim,dedi ve pisçe sırıtıyordu.Ben ise şöyle cevapladım:Eğer bir daha böyle bir şeye kalkışırsan olanları tahmin bile edemezsin anladın'mı?CENK:Senden bana ne gelirse gelsin zarar dokunmaz merak etme sen.Bulut bize doğru bakıyordu ki bir anda başka bir tarafa gitti,onu göremiyordum.BEN:Bu kadar palyançoluk yeter.Deyip yanından ayrıldım.Bulut'ararken Birgül teyze bana seslendi.BİRGÜL TEYZE:Ada'cım Bulut'u gördün'mü?BEN:Ben'de onu arıyordum e şey yani bulup teşekkür edecektim.BİRGÜL TEYZE:Tamam canım,bulunca onu bana getireblir misin?BEN:Tabiki.deyip gülümsedim.Bulut' u merak ediyordum,neredeydiki.Parti yaptığımız yerin arka tarafına gittiğimde oradaydı.Yanına yaklaşıp:Hocam.BULUT HOCA:Evet.BEN:Şey siz bir anda ortadan kaybolunca endişelendim,yani endişelendik anneniz falan.BULUT HOCA:Çocuk'muyum ben hem siz eğlenmenize bakın,dans felan mesela he nasıl fikir ama.BEN:Hocam o yanlış anlaşılma oldu birden beni ortaya çekti bu yüzden,he bu arada Birgül teyzem sizi çağarıyor.BULUT HOCA:Öyle'mi tamam geliyorum,sen önden git ben arkandan geleceğim nolur nolmaz bu saatte.BEN:Tamam peki.Ay yiyeceğim ben bunu ya Allahım.İçeri geldiğimizde Bulut annesinin yanına giderek bir şeyler konuşuyorlardı yanımıza geldiklerinde BULUT HOCA:İpek teyzecim kızınızla dans edebilirmiyim acaba?ANNEM:Tabiki edebilirsin,tabi ada'da isterse.BEN:Tabiki,çok mutlu olurum.Ay beni dansa kaldırdı ya.Piste geçtiğimizde herkes bize dikkatli gözlerle bakıyordu özellikle okul arkadaşlarım ve öğretmenlerim.Bulut hoca iki elinide belime koyduğunda kendimden geçmiştim resmen,ben de kollarımı boynuna sarıp sımsıkı tutundum ona,kokusu okadar çekiciydi ki kendimi onun kollarında huzurlu hissediyordum,hep böyle kalabilirdim.BULUT'TAN:Onu kollarımda hissetmek gerçekten inanılmazdı onu öylesine seviyordum ki,ona başkasının dokunma duygusu bile çok iticiydi,o benimdi yalnızca benim.Müzik bittiğinde ikimizde birbirimizden ayrılıp annelerimizin yanlarına geçtik.Eve döndüğümüzde çok yorgundum,bir an önce uyumak istiyordum.İçeriye geçerken çalıların arasında bir kıpırdanma gördüm.Çalılıklara gittiğimde hiç bir şey yoktu yanlış görmüştüm heralde,tam gidecekken kolumdan biri beni tuttu,döndüğünde ise bulut karşımday dı.BEN:Hocam napıyorsunuz burda çok korktum.BULUT HOCA:Korkuttuysam çok özür dilerim iyisin değilmi?BEN:Evet iyiyim.BULUT HOCA:Sana hediyeni şimdi vermek istiyorum.BEN:Hocam ne gerek vardı zaten bir sürü şey yapmışsınız.BULUT HOCA:Tamam dedim.Cebindeki küçük kutuyu çıkarttığında benim kalbim yerinden çıkacaktı resmen.BULUT HOCA:Beğenirsin umarım.ve çıkarttığı şey mükemmel di.Bu bir kolyeydi ve üstünde küçük bir melek vardı.BEN:Bu harika,çok teşekkür ederim gerçekten.BULUT HOCA:Beğenmene gerçekten çok sevindim,ama bu seçimi yaparken zorlandım diyebilirim.O zaman dönde kolyeni takayım.BEN:Olur.Kolyeyi takarken ellerini boynumda hissetmek çok deişik bir histi bütün vücudum uyuşmuştu.Daha sonra Bulut'a sımsıkı sarılıp kulağına İYİKİ GELDİNİZ...deyip içeri geçtim...

İYİ OKUMALAR,VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM..

İNGİLİZCE ÖĞRETMENİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin