Beraberiz

5.8K 213 23
                                    

BULUT:Şebne'mi kendimden ittirip benden ayrılmasını sağladım.Sen naptığını sanıyosun haddini aşıyosun farkındamısın.

ŞEBNEM:Sen benim müstakbel kocam olmayacakmısın canım sonuçta ne var bunda 

BULUT:Bana bak kendine gel yoksa ben getirmesini bilirim şimdi,git burdan hemen anladınmı.Adanın peşinden koştum ama yetişemedim çünkü hızla eve girip kapıyı suratıma kapattı evet,çünkü kız haklı ona baştan herşeyi anlatsaydım bunlar olmayacaktı.Ada bebeğim aç kapıyı lütfen bak gördüğün duyduğun hiçbir şey böyle deil hepsini anlatacağım

   ADA:Git sadece git diyebiliyorum.. çünkü nefesim çıkmıyor,kelimeler boğazıma diziliyor.Koşarak odama çıktım ve sıcak bir duş aldıktan sonra yatağıma geçip oturdum ve düşündüm.Böyle bir şey nasıl olabilirdi ya bana bunu nasıl yapabilirdi.Bulut böyle biri değildi nasıl bu hale geldi.

   İKİ GÜN SONRA

 ANNEM:Ada hazır mısın kızım taksi kapıda bekliyor.

 BEN:Geliyorum anne çantamı alıp.Evet geliyorum ama nereye gidiyorum buradan uzağa kimsenin ve Bulut'un beni rahatsız etmeyeceği bir yere gidiyorum tabi başarabilirsem.Annemle vedalaşıp taksiye bindiğimde şöför'e havalimanı diye söyledim.

  BULUT:Bir kaç gündür ne yaptığımı bilmeden dolaşıyorum ve bundan ne sonuç çıkacak bilmiyorum.Ama aday'la konuşmam gerek tek yolun bu olduğunu biliyorum belki her şeyi öğrenince ekisi gibi olucaktır.Evlerine gidip kapıyı çaldığımda kapıyı ipek teyze açtı.

 Merhaba ipek hanım acaba ada evde mi onunla çok önemli bir şey konuşmam gerek de.

İPEK:Hayır bulut ada evde oğlum.Kısa bir sessizliğin  ardından beklenen cevap geldi.Ada Amerika ya gidiyor ve bir süre de burada yok eğer onu yakalamak istiyorsan biraz hızlı davranman gerek.

  BULUT:Haber alır almaz sanki beynime kan gitmiyormuş gibi hissettim bir yarım gitmiş gibi.Hızlıca bir yandan arabaya atlayıp bir yandan ada yı arıyordum ama açarmı mı tabi açmaz inatçı keçi ya.

  ADA:Yüzsüze bak bir de arıyor,arama boşuna bulut açmayacağım işte.Anons geldikten sonra uçağa doğru geçtim,ve uçaktaydım.Evet bu yaptığım doğru bir seçim gibi gözükmesede biraz uzaklaşmaya ihtiyacım vardı.

  BULUT:Hemen arabadan inip ada yı aramaya başladım başladım ama hiçbir yerde yoktu yolcu lara bakmaya başladığımda ise ada nın ismini gördüm.Yapacak tek bir şey vardı Amerikaya gitmek gidelimde pasaportum nerde yanımda değildiki araba arabaya bakmam gerek hemen arabaya baktığımda neyseki pasaportum buradaydı hemen alıp işlemleri yapıp uçağa bindim ama ada yı göremiyordum çünkü o ön taraftaydı,inince görürüm nasıl olsa diye yerime oturdum.

 İNİŞ SAATİ

Nihayet Amerika'ya gelebilmiştik.Uçaktan inip eşyalarımı aldım ve taam bir taksi çevirecektim ki arkadan tanıdık bir ses Ada diye bağarınca bir an duraksadım ve o kim diye arkamı döndüğümde inanamıyorum senin Amerika da ne işin var be nereden çıktın sen beni mi takip ettin ulan varya.

   BULUT:Evet ettim çünkü başka çare bırakmadın anladınmı.Dur dedim kaçtın dinle dedim dinlemedin ama bu sefer kaçışın yok ada istanbulda da değiliz artık kimse karışamaz bize istediğimizi yaparız.Artık ne olur dinle beni.

   ADA:Seni asla dinlemiyeceğim anladınmı bunu o kafana sok,dedim ve hemen taksiye atlayıp oradan uzaklaştım.

   BULUT:Ardından taksiye atlayıp hep bunu yapmak istemişimdir,şoföre dönüp öndeki taksiyi takip edelim abicim dedim tabi ama adam öyle bakıyor çünkü neredeyiz amerika da.Adama follow the nex taxi deyince adam takip etmeye başladı ve bir otelde durduk parayı ödeyip indikten sonra adaya gözükmeden onu izledim.

   ADA:Şuna bak ya bide peşimden nerelere gelmiş manyak mı ne ya,otele girip giriş yaptıktan sonra odama geçtim ve cama geçip şöyle  bi baktım dışarıya ve daha sonra duşa girip kendime geldim.

  BULUT:Bende odama geçip biraz uzandıktan sonra ada ya bakmaya karar verdim.Ama ona şimdi gözükmeyecektim çünkü beni yine dinlemeyecekti.Ulan aşk sen bana neler yaptırıyorsun ben eskiden böylemiydim kesinlikle değildim.

  ADA:Madem Amerika'ya geldik biraz gezelim hem kafam dağılır diyerek kalın kalın giyinerek çünkü burası Türkiye değil soğuk ve kar var malesef.Dışarı çıktığımda simit alıp dolaşmayı planlıyordum.Ama arkamdan birisi gelip bu anı mahfedene kadar.

  BULUT:Ada artık vallahi yeter ya ne olun dinle beni bak her şeyi anlatacağım hak vereceksin bana,bu evliliği ben istemiyorum ki zoraki bir evlilik babamı tanısan böyle davranmazsın  emin ol ve ne olur şimdi beni dinle.

BEN:Bi dakka zoraki evlilik mi şaka mısın sen ya bu devirde zoraki evlilik mi kaldı.Kendim evlenmek istiyorum ama sana söyleyemedim diyeceğine söylediği şeye bak.

 BULUT:Vallahi bak dinlesen anlatacam ama dinlemiyosun ki senin yüzünden geldiğimiz durumlara bak sana nerede laf anlatıyorum.

 ADA:Aaa deli ye bak seni zorla mı getirdim ben kendin gelmişsin peşimden.

 BULUT:Evet ada geldim,neden geldim bi sor

  ADA:Niye geldin ya niye.

  BULUT:Çünkü sana aşığım ada ne olur dinle beni.Ben onunla değil seninle evlenmek istiyorum.

  ADA:Tamam dinliycem.

       Eveettttttt çokk uzun bir ayrılığın ardından yine beraberiz.Biliyorum bölüm yayınlamayalı epey bir zaman oldu bunun için ne kadar özürdilesem az bunu da biliyorum.Ama böyle bir şey tekrarlanmayacak.Bu bölümle karşınızdayım eminim beğeniceksiniz ben yazarken hem duygulandığım oldu yani bu kadar aşka bazende güldüğüm çok oldu bizim inatçı aşıklara.İnşallah beğenirsiniz size iyi okumalar yanımda olduğunuz için hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ediyorum sizleri seviyorum.Vote ve yorumlarınızı bekliyorum..😘😘❤❤👊

İNGİLİZCE ÖĞRETMENİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin