İLK KAMPIMIZ......

17.8K 505 20
                                    

Kapı çaldı gidip açtığımda ise annem karşımdaydı.Öylece kalmıştım,ANNEM:Ada bu hal ne kızım hayalet görmüş gibi ben geldim alt tarafı. BEN: Hoşgeldin annecim.ANNEM:İçeride birimi var ada.BEN:ıııımmm şeyy evet bulut hoca var.ya anne içeri geç orada konuşayım istersen he böyle kapıda olmuyo çünkü.Annem içeri girdiğinde şaşırmış bir ifadeyle bi bulut hocaya bir bana bakıyordu.Ve sonra dediki,BURADA NE OLUYOR.BULUT HOCA:İpek hanım benim eve elektirik bağlandı ama gidip geliyor.Bu yüzden telefonumu şarj edemedim,bende buraya gelmiştim.Umarım bi sıkıntı yoktur.ANNEM:Yok yok tabiki sadece iknizi bu halde yani pjamalarla görünce şaşırdım.Ben çok utanmıştım.Nede olsa yanımdaki hocamdı.Daha sonra bulut hocanın telefonu şarj olurken bizde üçümüz bahçede oturup sohbet ettik.BULUT HOCA:Ben aslen izmirliyim.Ailemde izmirde yaşıyor.ben burada üniversitemi okudum,ve gördüğünüz gibi şimdide öğretmenlik yapıyorum.Bulut hoca bunlurı anlatırken ben hep ona bakıyordum.Okadar tatlıydiki.Annem bir ara öksürünce kendime geldim.BULUT HOCA:Telefon artık şarj olmuştur,ben en iyi evime döneyim.ANNEM:DTabi nasıl isterseniz.iyi geceler.BULUT HOCA:İyi geceler güzel bayanlar.Bu arada gerçekten çok teşekkür ederim ada kabul ettiğiniz için.BEN:T tabiki hocam n nedemek.BULUT HOCA:Tekrar iyi geceler diyip evden ayrıldı.Ben ise odama kaçarken annem yakaladı.ve dediki:Ada hayırdır kızım yoksaaa.BEN:NE yoksa anne.ANNEM:Tamam tamam yok bir şey hadi odana gidip uyu yarın okulun var.Annemi öpüp odama geçtim.Tam perdelerimi kapatacakken bulut hocayla camda göz göze geldik odalarımız karşı karşıyaydı.Hafif gülümseyip yatağıma geçtim ve uyuyakalmışım.SABAH:Annem uyandırmaya gelmişti.ben ise zar zor kalkarak üstümü giyinip,kahvaltı yapıp annemle vedalaşıp çıktım.Tam çıkarken bulut hocayla denk geldik.BULUT HOCA:Good morning ada dedi ve gülümsedi.BEN:good morning teacher dedikten sonra bulut hoca gerçekten süper ingilizcen varmış adacım yada sakarım mı desem gerçi farketmez dedi.Adama hem gıcık oluyorum hem olamıyorum nasıl bişeyse ben düşünürken bulut hoca atla hadi aynı yere gidiyoruz zaten.BEN:Yok hocam gerek yok gerçekten ben giderim.BULUT HOCA:İtiraz istemiyorum ada lütfen!.Tamam peki ama sadece bu defalık hocam.BULUT HOCA:tamam tamam sakar.Okulun yakınlarına geldiğimizde ben.Hocam ben burada ineyim şimdi okula böyle gidersek yanlış anlarlar.BULUT HOCA:Ada ya yapma nolcak alt tarafı sevgili sanarlar ne güzel işte kız.BEN:Hocam olurmu öyle şey ben ineyim burada gerçekten.BULUT HOCA:Peki sen nasıl istersen.Okula girdiğimde herkes konferans salonuna gidiyordu.Bende simayı bulup aşağı indik.Ama sadece 11.sınıflar vardı nedense.VE BULUT HOCA tabiki hiç bir şeyden geri kalırmı maydonoz ya.Daha sonra MÜDÜR:Çocuklar okulumuzun bir kampı var bu kampa gitmek isteyenler Bulut hocaya ismini yazdıracaklar kamp sadece 1 gece ailelerinizede bilgi vermeyi unutmayın sakın!diyip gitti.Simayla gitmeyi düşündük en azından sınav stresi geçmiş olur.VE bulut hocanın yanına gidip isimlerimiz yazdırdık.Tabi bulut hocanın gözünden kaçmadı değil kampa gitmem.Akşam olduğunda annemle yemek yerken şu kamp meselesini açtım.ANNEM:Hocalarınız olacak değilmi başınızda ada.BEN:Tabiki anne,hem 1 gece zaten nolur nolur.ANNEM:Peki bulut bey olcakmı?Onu bilemiyorum.ANNEM:Tamam tamam git hadi ama çok dikkat et.BEN:Annem çok teşekkür ederim.Tamam çok dikkatli olucam.hemen yukarı çıkıp çantamı hazırladım.ERTESİ SABAH:hemen kalkıp altıma dizi yırtık mavi renkte bir dar kot giydim üstüne kalın beyaz bir tişort giyip ayağımada nike spor ayakkabılarımı giyip aşağı indim.kahvaltımı yapıp annemi öpüp evden çıktım.Okula gittiğimde herkes bahçedeydi.Daha sonra bulut hocayı gördüm.Demekki oda gelecekti.Çok sevinmiştim.Hocalarımız arabalara diyince bizde simayla gidip bindik arabaya aa ne tesadüf bulut hocada bizim arabadaydı.üstelik benim arkamda oturuyordu.Kamp alanına gelince manzara müthişti.Arabadan inip yemek yemeye bir restoranta gittik.Yemek yedikten sonra Kendi başıma yürüyüş yapmak için arka taraftaki göl'ün oraya gittim iskele gibi bir şey vardı.Oturup müzik dinliyordum.Sonra arkamdan birisinin geldiği hissettim ve gelen yan sınıftaki akın'dı yanıma gelip oturdu.biraz konuştuk.Ben tam gidcekken kolumdan tutup kendine çekti ve öptü ne olduğunu anlayamadım.İttirdiğimde Ne yaptığını sanıyorsun sen akın!AKIN:Seni ilk gördüğümden beri sana aşığım ben ada.BEN:saçmalama ya diyip getirken gene kolumdan tuttu.Kolumu bırak akın canım yanıyor.Diye bağırdım.VE akına vurmaya başladım.Akın beni birdin ittirince kafamı iskeleye vurup göle düşmüşüm.Uyandığımda ilk bulut hocayı gördüm üstü ıslaktı.Demek herşeyi görmüştü.Uyandığımda simay çok endişeliydi.ADA ADA iyimisin diyordu.BEN:Tamam simay yok bir şeyim merak etme canım.demiştim ama kafam çok acıyordu.DAHA SONRA kamp yerlerine dönmüştük.Bulut hoca çok sinirliydi acaba neden birde korkmuş hali vardı.Gece olduğunda herkes ateşin başındaydı.Bulut hocanın elinde gitar DELİ GÖNLÜM şarkısını çalıyordu.Ve bana doğru bakıyordu.ÇOK HOŞUMA GİTMİŞTİ.Gecenin ilerliyen saatlerinde herkes çadırlarına gitmişti.Ben ise tam çadıra girecekken ceketimi unuttuğumu farkettim.SİMAY'a ceketimi alıp geleceğmi söyledim.tamam dedi.Tam ceketimi alıp gideckken bulut haca ada dedi.BEN:Efendim hocam.BULUT HOCA:Ada ben sana....

BAKALIM DİĞER BÖLÜMDE NOLACAK..DİĞER BÖLÜMDE GÖRÜŞÜRÜZ İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ...

İNGİLİZCE ÖĞRETMENİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin