Gecenin ilerleyen saatlerinde herkes çadırlarına gitmişti.Ben ise tam çadıra girecekken ceketimi unuttuğumu farkettim . Simay'a ceketimi alıp geleceğimi söyledim.Tamam dedi,tam ceketimi alıp gidecekken bulut hoca ada dedi.BEN:Efendim hocam.BULUT HOCA:Ben ssanaa b bişey olcak diye endişelendim,yani hepimiz endişelendik umarım daha iyisindir dedi.Tabi bunları söylerken kekeleyerek konuşuyordu.BEN:Evet iyiyim hocam merak etmeyin.dedim.BULUT HOCA:Sevindim,iyi geceler ozaman.dedi bende iyi geceler deyip çadıra gittim.1 GÜN SONRA:Artık gitme vakti gelmişti.Simay'la eşyalarımızı toplayıp arabaya doğru ilerledik.Giderken simayla sürekli gülüp eğleniyorduk.Bir ara sınıftan Cem yanımıza geldi onunla konuşurken bulut hocanın bakışları dikkatimi çekmişti nedense,sinirli bir tavırla bakıyordu.Daha sora kulaklığını alıp müzik dinlemeye başladı.Okula gelmiştik sonunda.Simay'la vedalaşıp eve gittim.Eve geldiğimde annem yemek yapıyordu,bende çok acıkmıştım ve annemi de çok özlemiştim.Hemen boynuna atladım.Ona kamptaki başıma gelenleri anlattım. Akın'a çok sinirlenmişti.Beraber yemek yedikten sonra dışarı çıkmaya karar verdik.ANNEM:Ada sinemaya gidelimmi ?diye sordu.BEN:Evet sinemaya gidelim bencede .Hemen üstümüzü giyinip arabaya bindik.Sinemaya girdik.Film çok güzeldi.Arabaya doğru giderken.Birden bulut hocayı gördüm.Yanında bi kız vardı,ama o beni görmedi.Eve geldiğimizde annemi öpüp odama geçtim.Perdeyi açıp onları beklemeye başladım.Sonunda geldiklerinde oh be dedim dedimde noluyo bana ya kendine gel adacım.Daha sonra birlikte eve girdiler.NASIL YANİİİ!!!!!! inanamıyorum.Bulut hocanın sevgilisimi var yani.Çok sinir olmuştum.Neden söylememiştiki sonuçta onu yemeyecektik yani gıcık adam ya.Sabah olduğunda kalkıp kahvaltımı yaptım.Bugün haftasonu olduğundan rahattık.Simayla gezicektik.Simay'la kafede buluşup birşeyler içtik daha sonra mağzaları gezip birkaç parça bir şey aldık.Daha sonra simaylara gittik.Bizi Defne teyze yani simayın annesi karşıladı.Annemle de çok iyi arkadaşlar.Simay'ın orasında biraz konuştuktan sonra film izledik.Daha soNra benim gitme vaktik gelmişti artık. Defne teyze ve simayla vedalaşıp evden çıktım.Eve geldiğimde annem yoktu arkadaşlarıyla dışarıdaydı herhalde.Bende televizyonun karşısına geçip uzandım.O sırada içim geçmiş uyuyakalmışım.Annemde gelmiş o sırada.Birden bardak sesiyle uyandım.Meğer annemin elinden bardak düşmüş.Bende bişey oldu sandım.Uykum bölünmeden odama çıkıp yattım.ERTESİ SABAH:Uyandığımda saat 11'di.ANNEM:Ada haydi kızım diyordu.Ben ise zor bela yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkadım.Sonrada üstüme güzel bir şeyler giyip aşağı indim.Bugün annemin şirketten arkadaşlarıyla kahvaltıya gidecektik.Bu yüzden arabaya binip yola çıktık.Geldiğimiz yer çok güzeldi.BEN:Anne ben bi lavabo'ya gidip geliyorum.dedim.ANNEM:Tamam ben geçiyorum gelirsin.dedi.Tam lavabo'dan çıkarken bir çoçukla çarpıştım.BEN:Ahh önünüze bakarmısınız.ÇOÇUK: Eğer yavaş gelseydiniz çarpmazdınız.BEN:Hem çarpıyo hemde ukalalık yapıyor merak ediyorum sırada ne var?ÇOCUK:Önce kendinden emin ol.diyip gitti.Allah allah ukala ya manyakmıdır nedir.Annemin yanına gittiğimde şok olmuştum.O çoçuk orada oturuyordu.Nasıl ya oha yani.Gidip herkesle merhabalaştım.Meğer çocuk annemin arkadaşının oğluymuş.Ama çok yakışıklıymış ya.Neyse kendine gel ada,acaba bulut hoca napıyodur iki gündür göremedim,neyse yarın görürüm zaten.Kahvaltı yaparken çocuk bana bakıp duruyordu,gıcık ya sinir oldum zaten.Kahvaltı bittiğinde eve doğru geçtik annemle.ANNEM:Ada sana bir süprizim var.BEN:Anne neymiş o söylesene nolurr.ANNEM:Teyzenler geliyor.BEN:Allah yani Yiğit geliyo olley be canım kuzenim benim çok özlemiştim.EE peki ne zaman geliyorlar.ANNEM:Yarın akşama doğru burda olurlar.Yiğit benim bir tanecik kuzenim,çok yakışıklıdır ayrıca psikopattır falan gece hayatını çok sever yani tam bi playboy 'dur.Annemle konuştuktan sonra odama geçtim malum yarın okul var.Tam perdeyi kapatacakken gördüğüm manzarayla şok geçirdim.....
İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ.BİLİYORUM BÖLÜM ÇOK GECİKTİ BU YÜZDEN ÖZÜRDİLERİM.UMARIM BEĞENİRSİNİZ.VOTELERİNİZİ BEKLİYORUMGÖRÜŞÜRÜZZ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNGİLİZCE ÖĞRETMENİM
Genç Kız EdebiyatıÖğrencisine âşık bir öğretmen,öğretmenine âşık bir ufaklık sizce bu aşkın sonu ne olur?