Hayat Gibi...

3.1K 91 38
                                    

Öncelikle uzunn bir aradan sonra yeniden beraberiz.Bu ara baya uzun oldu evet ama bu arayı telafi edeceğim en kısa zamanda.....


Hayatta her şey bizim planladığımız gibi gitmez ne yazık ki.Keşke bizim istediğimiz gitse,o zaman mutlu oluruz değil mi? istediğimiz her şey, herkes yanıbaşımız da olsa hiç bir zaman hayal kırıklığına uğramayacmışız, hiç üzülmeyecekmişiz gibi gelir.Ama her güzel şeyin de bir sonu vardır bu hayat ta......

DİĞER BÖLÜMÜN SONUNDAN;

BULUT:Tabi bey kızım bey'inim ben senin artık

ADA:Dur dur göstercem ben sana bey'i

BULUT:Hadi göster bakalım derken telefon tekrardan çaldı.Ama bu sefer ada'dan kaçmadı

ARAYAN:ŞEBNEM

ADA:Bulut ne demek bu ??

BULT:Canım biliyosun takık şizofrenin teki işte arayıp arayıp duruyor, vallahi benim bir suçum yok gerçekten.Lütfen sende takma canım tamam mı ?

ADA: Hala hangi yüzle arayabiliyor ya yüzsüz resmen

BULUT:Öyle canım işte, zaten en kısa sürede değiştiricem numaramı ve yepyeni bir hayat kuracağız ve engel olamayacak merak etme sen güzelim. (dedi ve adayı kollarının arasına alarak teselli etti. )

Güzel bir kahvaltının ardından ne yapsak diye düşünürken, okuldan eski müdür yardımcısı Emir hocayla karşılaştık.Bizi görünce yanımıza geldi tabi olanlardan sonra bir şey konuşması zordu.

EMİR HOCA:Bulut nasılsın neler yapıyorsun kardeşim ?

(Emir hoca daha sonra bana dönüp,sen nasılsın ada iyi gidiyordur umarım herşey, sadece emir hocaya gülümseyerek kalabildim)

BULUT: İyi abicim biliyosun olanları okul dışındayız artık. Sen neler yapıyorsun devam mı okula?

EMİR HOCA: Sen en iyisini yaptın Bulut okuldan ayrılarak,siz canınızı hiç sıkmayın ilişkinize bakın kardeşim.Ben okuldayım hala daha evet okul aynı değişen bir şey yok yani.

BULUT: Öyle yapıyoruz,herkesten her şeyden uzak en iyisi

EMİR HOCA: Eğer bir şeye ihtiyaç olursa ben herzaman burdayım telefonum açık.Görüşürüz iyi bakın kendinize.

(Diyerek yanımızdan uzaklaştı.Garip olmuştum çekinmiştim nedense hep yaşananlardan dolayı.Bulutta yüzümün düştüğünü farketmiş olacakki )

BULUT:Ada, canım iyi misin noldu bir anda ?

ADA: Şeyy,işte öyle görünce

BULUT: Haa sen Emiri görümce öyle oldun,( bulut adanın yüzünü avucunun içine aldı ve ada bizi kimse kolay kolay ayıramaz anladın mı sana bir daha o kötü günleri yaşatmayacağım asla.Onun için üzülmene gerek yok güzelim tamam mı ben yanındayım,yan yanayız hep.)

BULUT:Hadi bakalım şimdi biraz eğlenme ve gülme sırası hazırmısın ?

ADA:Bak senn,neler karıştırıyorsun bakalım döküll

BULUT: AA ne karıştıtıcam canım sende yanii,sen sadece eğlenmene bak yeter.(dedi ve göz kırptı)

ADA:Hadi bakalım öyle olsun.

Biraz zaman geçtikten sonra Bulut"un telefonu yeniden çalar bu sefer arayan Şebnem değildir.Şİrketten Bulutun sağ kolu'HARUN' arıyordur. Bukut telefonu açıp açmamakla tereddüte düşer ama açar.

HARUN:Bulut Bey rahatsız ediyorum kusura bakmayın

BULUT:Sorun değil,dinliyorum Harun

HARUN:Bulut bey babanıza hiç bir şekilde ulaşamıyoruz,o yüzden sizin şirkete kadar gelmeniz gerekiyor durum ciddi.

ADA:Bulut noldu da böyle buz kestin iyi misin sen ?

BULUT:Ada çok özür dilerim ama dönmemiz gerekiyor,şimdş nedenini sorma olur mu?

ADA:Tamam

BULUT: Ben seni eve bırakayım. Gerçekten çok özür dilerim bunu telafi edeceğim inan bana.

ADA:Problem değil canım. Sen önce başımızdaki şu problem her neyse onu çözde gerisi hallolur. (diyerek Bulut'a gülümsedi)

Bulut hızlı bir şekilde Adayı eve bırakıp şirjet yoluna girdi.O sırada Şebnem tekrardan aradı Bulut en sonda delirip telefonu açtı.

BULUT:Ne var Şebnem sen daha beni hangi yüzle arıyorsun

ŞEBNEM:Aaa canım sevgilim lütfen böyle söyleme ama

BULUT:Ne sevgilisi be sevgilin falan değilim ben senin anladınmı.Ben adayı seviyorum ve hepte onu sevicem.Çıkar şu aklındakileri artık yeterç

ŞEBNEM:Sen beni seveceksin.çünkü sevmek zorundasın anladın mı beni sevgilim

BULUT: Unut bunu anladın mı unut

ŞEBNEM:Şu an hayatında ki her şey bana bağlı, o biricik aile şirketiniz ve aileniz hepsi bana bağlı eğer mahvolmasını hele de o değer verdiği biricik ADA'CIĞININ hayatının mahvolmasını istemiyorsan dediklerimi yaparsınç Bence bir an önce şirkete gel sevgilimm.

BULUT :Nasıl yani.....
Evettt çok beklenen bit bölümün sonuna geldikkk.Umarım beğenmişsinizdir.Bundan sonraki bölümler daha heyecanlı,aşk dolu,olacak .

Her cumartesi bir bölüm gelicek saati henüz belli değil ama onuda duyuracağım.

Sizi seviyorummm..♥️♥️♥️🙏🥰😊

Vote ve yorumlarınızı bekliyorumm..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 29, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İNGİLİZCE ÖĞRETMENİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin