İHANET

6.5K 211 35
                                    

OKULUN SON GÜNÜ:Evden yavaşça çıktım,arabaya doğru yöneldim.Dün olanları ada'ya söyleyemedim daha doğrusu dilim varmadı ama nasıl konuşacağım bilemiyorum.Okula doğru gidiyorum çünkü bugün okulun son günü.ve önümüzde kocaman bir yaz var.

ŞEBNEM:Günaydın herkese, nasılsınız bakalım?

ŞEBNEM'İN ANNESİ:Haberler sende ne yaptın bakalım, ikna ettin mi?

ŞEBNEM:Etmem mi ettim tabi ki kimin kızıyım ben.Bulut eninde sonunda benim olacak merak etmeyin siz.

AİLESİ:Bundan eminiz kızım,deyip pis pis sırıttılar.

Okula geldiğimde Ada arkadaşlarıyla birlikte oturuyordu,zaten son gün olduğu için dersler boş geçiyordu.Zil çaldığında sınıflarına çıkmıştı bende Ada'nın sınıfına doğru yürüdüm,sınıfa girdiğimde bütün öğrenciler ayağa kalktı, ve biz ada ile göz göze geldik gözleri öylesine güzeldi ki beni alıp alıp götürüyordu sanki.

ADA'DAN:Bulut bugün bi değişikti soğuk soğuk bakıyordu eskisi gibi değildi neden böyleydi.

BULUT:Ee nasıl hissediyorsunuz bakalım son gün artık.

Herkes çok iyi hocam ya artık ders çalışmak filan yok,deniz,kum,güneş deyip deyip gülüyorlardı.Ama bulut hemen.

BULUT:Ders çalışmak tabiki var tamam eğleneceksiniz ama ders te çalışacaksınız söz mü arkadaşlar.

Bütün sınıf birbirine bakıp tamam söz hocam dedi ve sırıttılar.Ardından bulut;

Ben buna pek inanamadım ama olsun bakalım dedi ve serbestsiniz arkadaşlar dedi,ama bana hiç bakmıyordu sanki aramazda soğuk rüzgarlar esiyordu anlayamadım neden böyle davrandığını.

Karneleri artık alacaktık bu yüzden tekrardan sınıfa çıktık,ve bulut geldi sırayla herkesin karnesini verirken sıra bana geldi ve yanıma gelerek;

Buyurun bakalım karnenizi ve afferin sana dedi.Ama derken değişikti yüzü gülüyordu ama gerçek gülümsemesi değildi .

BEN:Teşekkür ederim hocam dedim ve gülümseyerek yanımdan ayrıldı.

Eve geldiğimde annem evdeydi karneme bakıp gurur duyduğunu söyledi,bende e yani kimin kızıyım sonuçta demi.Deyince sıpa seni diyerek gülümsedi.

BULUT:Ufuk napacağım ben oğlum ada'ya zarar gelmesine izin veremem.

UFUK:Oğlum şebnemlede evlenemizsin adayı seviyosun sen bunu o kıza nasıl yapacaksın bence ada'yla herşeyi konuş yani anlat anlayışla karşılayacaktır.

BULUT:Anlar demi benim sevgilim,her şeyi anlatıcam o zaman.

UFUK:Bencede abi anlat her şeyi daha da mahvolmadan.Hadi gel dışarı çıkalım bir şeyler yeriz yürü.

ADA:Bulut'u arayayım bari nerede.Alo canım nerdesin?

BULUT:Ufuk'la dışardayız canım bir şeyler yemeğe geldik,sen napıyosun nerdesin bakalım?

ADA:Evdeyim bende ama simay'a gidicem şimdi biraz oturucaz onunla sana haber vereyim dedim.

BULUT:Tamam canım dikkat edin kendinize,he ada seni çok seviyorum nolursa olsun bunu unutma sevgilim.

ADA:Bende seni seviyorum sevgilim hemde çok sende unutma sakın olurmu,iyi geceler Ufuğu selam.Deyip telefonu kapattım,seviyorum ben bu deli oğlanı ya canım benim,deyip üstümü giyinmeye gittim.

UFUK:Deli gibi seviyosunuz abi birbirinizi yapmayın bunu kendinize olurmu?

BULUT:Ben napacağımı bir bilse, neyse hadi sipariş verelim.

Şort yerine pantolon giyeceğim çünkü Bulut şort giymemi sevmiyo o olmasada ben pantolon giyeceğim.Evin önünden bir taksi çevirip bindim.Simaylara geldiğimde parayı ödeyip indim ve kapıyı çaldım.Simay'la deli gibi bir sarılmanın ardından içeri geçtik ve cips,kola ne varsa önümüze koyup film izlemeye başladık.Saate baktığımda saat 11'e5 vardı o yüzden toparlanıp ve simay'la vedalaşarak eve doğru geçtim..Bulut:Ufuğu evine bıraktıktan sonra sıra eve gitme vaktiydi eve geldiğimde arabayı park ettikten sonra tam incekken bir araba geldi gelen şebnem'di,nedense hiç şaşırmadım.Şebnem yanıma gelerek;

Nasılsın müstakbel kocacım diyerek bana sarıldı ve ben tamam yeter bu kadar noldu gecenin bu saatinde hayırdır.

ŞEBNEM:Seni özledim o yüzden.Bir taksi gelmişti oraya doğru baktığımda ise gelen kişi adaydı şimdi görür dü o diyerek bulut'un dudaklarına yapıştım.

ADA:Taksiden inip bulut'un evine doğru baktığımda bulut birisiyle öpüşüyordu olamazdı....

İnşallah beğenirsiniz elimden geldiğince yazmaya çalıştım sizleri seviyorum iyi okumalar..Vote ve yorumlarinizi bekliyorumm

İNGİLİZCE ÖĞRETMENİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin