Uçaktan indiğimizde hemen bir taksi çevirip otele gittik.Resepsiyona gelip işte okulun adını falan söyleyince hemen odalarımızın anahtarlarını aldık,ve odalarımıza doğru çıktık,ne yazik ki Bulut'la odalarımız ayrıydı.BULUT:Hadi bakalım geç odana bi yarım saat sonra aşağıda buluşuruz tamammı deyip alnımdan öptü.BEN:Tamam o zaman görüşürüz deyip gülümsedikten sonra odama girdim.Resmen o da beni seviyor ya hala inanamıyorum,odada sevinç dansı yaptıktan sonra hemen duşa girdim.Duştan çıktıktan sonra üzerime mavi bir tişört ve altıdama beyaz bir şort giydim ayağımada spor ayakkabılarımı giydikten sonra hazırdım.BULUT'TAN:Üzerimi değiştirip aşağıya indim Ada daha gelmemişti hazırlanamadı herhalde derken karşımdan geliyordu,o giydiği şortu ben... tövbe ya adamı hasta edecek. Hoşgeldin Ada'cım da o giydiğin şort hani kısa değilmi biraz.BEN:Hoşbuldum ama değil bence gayet iyi.BULUT:Bence değil hadi sen onu pantolonla değiştir de gel hadi canım.BEN:Ya ama hava çok sıcak.BULUT:Olmaz bişey hadi canım benim.BEN:İyi ya tamam ,oflaya puflaya odaya giderken o arkamdan pis pis sırıtıyodu ne var ki şortumda ya.Odaya gidip beyaz bir pantolon giyip aşağı geldiğimde BULUT:Heh bak ne güzel olmuşsun işte hadi gidelim acıktım ben ya.BEN:İçimden açıkmışmış öküz işte ya nolcak,sen görceksin yarışmada nasıl bir elbise giycem bak.BULUT:Burada arabamız olmadığı için taksiyle gidicez artık,taksiye bindiğimzde adama merkeze lütfen dedi.BEN:EE ne yiyeceğiz bakalım.BULUT:Ne yemek istersin.BEN:Balık ekmek yiyelimmi yanındada bol acı ohh mis gibi.BULUT:Hadi bakalım yiyelim,deyip gülümsedi.Bodrum merkeze geldiğimizde çarşıyı dolaşmaya başladık.Bulut birden, Metin nasılsın dedi birine.METİN:OO Bulut hangi rüzgar attı seni buralara,yenge miz mi?BULUT:Önce bana baktı ve evet yengen olur,dedi.METİN:Merhaba o zaman ben metin Bulut'un çocukluk arkadaşıyım.BEN:Bende Ada memnun oldum.METİN:Bulut benim hastaneye yetişmem lazım buralardasın demi daha.BULUT:Buralardayım da noldu oğlum METİN:Oğlum ablam doğum yapıyo onun yanına yetişmem lazım.BULUT:Hadi ya demek Melis ablanın bebeği oluyo ha allah analı babalı büyütsün,e bizde gelelim o zaman bi hayırlı olsun deriz gidelimmi canım bizde.BEN:Olur gidelim hem bebeğe bakarız.Metin'in arabası ile hastaneye gittik,ama melis abla hala doğumdaydı bu yüzden doğumhanenin önünde bekliyorduk.Kapı açılınca doktor gelip hayırlı olsun nur topu gibi bi kızınız oldu deyince bizim damat resmen üstüme atladı ve sarıldı bende:Allah analı babalı büyütsün kardeşim deyince oda Aday'la bana bakıp E darısı sizin başınıza artık deyince adayla birbirimize baktık sadece.Odaya geçtiğimizde Melis ablanın yanına giderek Hayırlı olsun bakalım Melis abla dedim ve oda:Saol canımın içi darısı sizin başınıza da sen bizi tanıştırmadın gelinimizle,deyince Bu Ada kız arkadaşım.Memnun oldum allah analı babalı büyütsün,dedim oda Amin dedi.Ama siz bu küçük fındığı görmediniz değil mi Ada'cım kucağına almak istermisin BEN:Tabiki isterim.Bebeği kucağıma aldığımda yanımda bulut'ta vardı ve kulağıma eğilip Çok iyi bir anne olacağını biliyorum.Dedi ve bende gülümseyip seninde çok iyi bir baba olacağını biliyorum dedim.Bebeği annesine ve babasına verdikten sonra BULUT:E biz gidelim artık eğer bir şeye ihtiyaç olursa alo demeniz yeterli.Tekrar herkezi öpüp odadan çıktık.BEN:Yaa ama çok tatlı değilmiydi ufackıtı demi.BULUT:Evet ufacıktı aynı senin burnun gibi deyip burnumun üstüne öpücük kondurdu,ama ben çok açım artık hadi gidip yemek yiyelim.Balık ekmekçiye geldiğimizde ben bir yarım bulut ise iki yarım istedi bu adam bu kadar yiyoda nereye gidiyo bu kilolar çok fit maşşallah.Yemekler gelince bulut ellerine sağlık ustam.dedi ve yemeğe başladı oda benim gibi acıyı çok seviyordu.Yemekleri yiyince hesabı da ödeyip kalktık.Taksiye bindiğimizde nedense uykum gelmişti daha fazla dayanamayıp başımı bulutun omzuna bıraktım.BULUT:Şu masumluğa bak ya canım benim deyip başına hafif bir öpücük kondurdum.Otele geldiğimizde onu uyandırmak zorunda kalmıştım.Ada kalk hadi geldik.Mızmızlana mızmızlana kalktı sonunda odaların önüne geldiğimizde hiç ondan ayrı yatmak istemiyordum ama belki benle uyumak istemeyebilirdi.BULUT:İyi geceler o zaman hadi gir içeri.BEN:İyi geceler,deyip içeriye girmiştim ama tek uyumak istemiyordum,bu yüzden Bulut'la uyuyacaktım odamdan hemen çıkıp karşı odanın kapısını çalmıştım,kapı açıldığında SENİNLE UYUYABİLİR MİYİM?
Evet bir bölümün daha sonu inşallah beğenirsiniz.Canlarım internetten dolayı cumartesi günü bölümü yazamadım ama telafi edeceğim.Bu arada hikayemi beğendiğiniz için siçe çok ama çok teşekkür ederim.Sizleri çooookkk seviyorum..Vote ve yorumlarinzi bekliyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNGİLİZCE ÖĞRETMENİM
ChickLitÖğrencisine âşık bir öğretmen,öğretmenine âşık bir ufaklık sizce bu aşkın sonu ne olur?