Aa Utanmazlar..

9.3K 331 21
                                    

BULUT:Şebnem senin ne işin var burda.ŞEBNEM:Seni görmeye geldim canım.BULUT:Ne canımı ya müsait değilim git şimdi.İçeriden Bulut kimmiş gelen,diye bir ses gelince ağzımdan Allah Ada.BEN:Aa şey diye bir kelime çıkmıştı ağzımdan,çünkü Bulut'un yanındaki kızı görünce hem üzülmüş hemde çok ama çok pis sinirlenmiştim.Daha sonra kelimelerime şöyle devam ettim:Şey ben gitsem iyi olacak hem sizin misafiriniz gelmiş iyi akşamlar,tam çıkarken Bulut'un kolumdan tutup GİTME NOLUR deyişiyle olduğum yerde kaldım.ŞEBNEM:Ay bırak gitsin canım çok gitmek istiyormuş gitsin bırak.BULUT:Şebnem bi sus sen hem sanane ki niye geldin sen gitsene.BEN:Şebneme dönüp arkadaşın canı kovulmak istiyor herhalde dimi hani ben zevkle yaparım bu işi hiç problem olmaz.ŞEBNEM:Ay Bulutcum bu kız kim ki.BULUT:O benim için çok değerli biri derken aynı zamanda gözlerimin içine bakıyordu inanamıyordum.Yani seni ilgilendirmez Şebnem.BEN:İyi akşamlar size tekrardan.deyip eve geçtimEğer biraz daha kalsaydım kıza kaba kuvvet uygulayacaktım o yüzden eve geçtim.BULUT:Şebnemi bir şekilde evine gönderip salona geçtim,of ya of ne güzel Ada'ya her şeyi açıklayacaktım mahvetti her şeyi artık bir şekilde bodrum da yapacağız bu işi.ERTESİ SABAH:Alarmın çalmasıyla zar zor kalkıp elimi yüzümü yıkayıp okul kıyafetlerimi giyip aşağı idim annem kahvaltı masasındaydı ben de oturup kahvaltı yaptım,daha sonra okula gitmek için evden çıktığımda Bulut'un kapısına doğru baktım arabası buradaydı daha gitmemişti anlaşılan.Tam arabaya binerken evinin kapısı açıldı ve bulut dışardaydı bana baktı uzun uzun sonrasında annem ada hadi deyince arabaya bindim.Okula geldiğimde direk sınıfa çıktım ama simay daha yoktu gelmemişti herhalde bende onu oturup beklemeye başladım simay geldiğinde ona sarıldım sıkı sıkı ama o hemen morelimin bozuk olduğunu anladı tabiki,her şeyi anlatınca o da bana hak verdi.Daha sonra herkes gelince sınıfa müdür yardımcımız geldi ilk dersimiz Matematik ti ve hoca yokmuş o yüzden iki ders boş yani bizde kantine gitmeye karar verdik simayla,tam sınıftan çıkarken birine çartım ve çarptığım kişi bulut'tu BEN:Pardon görmedim.diyerek yanından hemen uzaklaştım.Tabi yüzü düşmüştü ben böyle yapınca az bile dünden sonra.Simay'la kantine gidip birer kahve alarak uykumuzu açmaya çalışıyorduk.Sohbet ederken ya da dedikodu deyim ben ona zil çalmıştı.Ama dersimiz yine boş olduğu için bahçeye doğru yürüdük.Arkamızdan nöbetçi çocuk geliyordu.:Ada seni provaya çağırıyorlar müzik sınıfında.BEN:Tamam geliyorum.Deyip simayla birlikte müzik sınıfına gittik ve tabiki sınıfta Bulut 'ta vardı ben sahneye geçip mikrofonla uğraşırken yanıma bulut geldi:Ne o dünden kızgın mıyız.BEN:AA neden kızıyımki sevgiliniz yada anneniz falan olmadığım için kızmaya hakkım yok.BULUT :Anne yi bilmem ama diğeri olarak kizmissindir belki ha.BEN:Kızmadim dedim.ve sahnenin arkasına doğru gittim.BULUT:Off fena kızmış ya işimiz var seninle güzelim.DAHA SONRA:Sahneye geçtiğimizde şarkıyı söyleyip bitirdik.Artık eve gitme zamanıydı,Bulut ve benim için çünkü yarın yola çıkacaktık.Eve geldiğimde valizimi hazırlamaya başladım,4 şort,2 elbise,4 tişört, makyaj malzemelerim ama makyaj yapmayı pek düşünmüyorum gezerken doğal olayım.Hazırlamayı bitirdigimde. duşa girecektim. BULUT:Eve geldigimde valizi hazırlama vaktiydi.3 kapri,4tişört, 2de pantolon,2de gömlek aldım,ve diğer malzemeler.Bavulum hazırdı. Biletlere baktığımda Yarın akşam 8 uçağıydı,e iyiydi zaten Adayla beraberken dünyanın en güzel seyi yanimdayken hiçbir şey keyfimi bozamaz.ERTESİ SABAH:Bugün okula gitmeyeceğim için erken uyanmak zorunda değildim,kalktığımda saat 12 buçuktu,bir duşa girip rahatlamaktı en iyisi.BULUT:Telefonumun çalışmasıyla uyanmıştım arayan UfukTu:Alo bro uyuyomusun sen.BULUT:Evet bugün okulda deilim ya Adayla yola çıkacağız ya bugün izinliyiz ikimizde, sen gelsene kahvaltı yaparız.UFUK:Tamam geliyorum kardeşim.Dedi ve telefonu kapattı.Bende hemen kalkıp bir duşa girip çıktım üzerimi giyindikten sonra aşağı inip masayı hazırlamaya başladım ki kapı çaldı kapıyı açtığımda gelen Ufuk'tu:Hoşgeldin bakalım gel içeri. UFUK:Geldim geldim de e oğlum hani masa ya çok yavaşsın ha.BULUT :Amma mızmızlandın ya geç hadi getiriyorum çayları.UFUK:EE Ada'nasıl yani nasıl gidiyo.BULUT:İyi gidiyo gibi ya geçen buradaydı ada çalışıyorduk şu yarışmaya hatta yemek yedik tam açılacaktı m Şebnem geldi.UFUK:Hadi be yuh ya o kız da her yerden çıkıyor,ee naptin peki.BULUT :Napicam soyleyemedim.UFUK :Oğlum varya Şebnemin onunde acilsaydin iyi olurdu hem sebnemde anlardı başkasını sevdiğini. BULUT :Oğlum o anlamaz lan hiç birşey.Kahvaltımızı yaptıktan sonra Ufuk'la bizimkileri arayıp halısaha'ya maç yapmaya gidecektik,eşyaları hazırlayıp evden çıktık.ADA'DAN:Bütün gün evde oturamazdım demi oyüzden çıkıp bir yerlere gitmek en iyisiydi,bu yüzden hazırlanıp evden çıktım,kapı da cihan abi bekliyordu ona dönüp:Alışveriş merkezine gidebilirmiyiz cihan abi dedim.ODA:Tabiki ada'cım.Arabaya bindiğimde kulaklığımı takip Mustafa Ceceli'den aşkım benim şarkısını dinlemeye başladım,nedense onu dinlemek geldi içinden taibiki yol boyunca ve her zaman Bulut'u aklımdan çıkaramadağım için hep onu düşündüm.Geldiğimizde ilk olarak Starbucks'a gidip bir kahve aldım ardında vitrinlere göz gezdirmeye başladım.BULUT'TAN:Halı sahaya geldiğimizde arkadaşlar oradaydı üstümüzü değiştirip geldikten sonra oynamaya başladık.4 SAAT SONRA:BULUT:Saat geç olmus epey arkadaşlara donup,benden bugünluk bu kadar gençler ben kaçar. Dedim ve arkamdan tabiki Ufukta geldi.Onu eve attiktan sonra hemen evime gittim.Once duş almaliydim çünkü çok terliydim.ADA'DAN:Saat geç olmustu eve gitmeliydim yoksa uçağı kacirabilirdik,elimdeki poşetlerle arabaya doğru yürüdüm.Cihan abi poşetleri bagaja koyduktan sonra eve doğru hareket ettik.Eve geldiğimde anne salonda oturuyordu:Hoşgeldin kızım nasıldı günün bakalım. BEN:Güzeldi annecim alışveriş yaptım öyle,anne ben bir duşa giricem sen o zamana kadar birşeyler hazirlatirmisin cok acıktım.ANNEM:Tamam yavrum sen gir duşuna.Yukarı ciktigimda hemen dolabimdan kıyafet çıkarttım. Siyah dar kot ve üstü ne beyaz salaş bir tisort giyecektim ayakkabi olarak siyah beyaz adidas olan spor ayakkabilarim harika olurdu,ve tabi güneş gozluklerim.BULUT'TAN:Dustan çıkınca hemen altima siyah kotumu geçirip üstümde beyaz tisortumu gecirdim simdi bir şeyler yiyebilirdim.ADA'DAN:Dustan çıkınca hemen üstüme kiyafetlerimi giyip aşağı indim.Yemek yerken kapi çaldı. Kapı açıldığında Bulut'un geldiğini anladım. Içeri geçti ve ADA hazirmisim dedi.Bende geliyorum şimdi. Dedim ve yukari çıktım çantamı aldim ve bavulumu Cihan abi getirdi. Anneme sarilip kocaman öptüm. Bulut arabaya valizi koyarken:Ada bunun içine ne koydun canım bu kadar alt tarafı 4 gün falan kalacağız.BEN:4 gün dört gündür nolacağı belli olmaz yani hem ben ihtiyacım olanı aldım Bulut'cum.BULUT:İhtiyacın olanı aldın peki ,bu arada bulut'cum lafını sevdim daha sık duymak isterim senden bu lafı.Ben ise gülümsedim tabi oda gülümsedi.Havaalanına geldiğimizde bulut bavulları indirip bagajı kitledi,ikimizdede kendi bavullarımız vardı,tam yürüyecektik ki Bulut bir anda elimi tutup yürümüye başladı şaşırmıştım ama sevmiştimde o yüden bir tepki vermedim ve bende onun elini sımsıkı tuttum.Birbirimize bakıp gülümsedik ve sonra bulut beni tutup alnımdan öptü.İç hatlara geldiğimizde biletleri verip uçağa doğru ilerlerken bir teyze şunlara bak nasıl da tatlılar MAŞŞALLAH çok yakışıyorlar deyince,Bulut bana dönüp:Bak gördün mü herkes bizi yakıştırıyor.Uçağa geldiğimizde ben cam kenarına bulut ise yanıma oturdu.Ben bir anda buluta dönünce aramızda 2cm kaldığından emindim çünkü az kaldı öpüşecektik resmen,tam öpecekken arkadan bir ses:Aa şu utanmazlara bak herkezin için de ne yapıyorlar utanmsalar çocuk'ta yapacaklar deyince bulut'la birbirimize bakıp güldük...

INŞALLAH BEGERNIRSINIZ CANLARIM BU BOLUMDE ADA ILE BULUT BIRAZ DAHA YAKINLASTILAR.SIZDEN SU KONUDA OZUR DILEMEK ISTIYORUM CUMARTESI GÜNÜ YENİ BÖLÜMÜ YAZAMDIM CUNKU INTERNETLE ILGILI COK BUYUK BIR SORUN YASİYORUM GIDIP GELİYO INTERNETIM BU YUZDEN YAZAMADIM.AMA BU BOLUMLE TELAFI EDEBILMISMDIR INSALLAH SIZLERI COK SEVIYORUM...

İNGİLİZCE ÖĞRETMENİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin