Annem'ler yavaş yavaş bize doğru yürürken bizde bulut hocay'la toparlanmaya başlamıştık.BEN:Annecim nasıldı yürüyüş?ANNEM:Çok iyi geldi,çokta keyifliydi.Birgül teyzede aynen öyle diyerek anneme katıldı.BİRGÜL TEYZE:Ada ayağın nasıl oldu geçti'mi?BEN:Evet Birgül teyzecim geçti sayılır,o zaman gidiyomuyuz?ANNEM VE BİRGÜL TEYZE:Gidelim geç olmaya başladı.Dediler.Bizde Bulut hocayla birbirimize bakıpta gülümsedik.Daha sonra annemler arabaya eşyaları taşırken,Bulut hoca elimden tutup ayağı kaldırdı sonrada beni kendine çekip arabaya doğru götürdü.Beni araba'ya bırakırken "İyisin değil mi?BEN:Evet hocam iyiyim,teşekkür ederim.BULUT HOCA:Ne demek sen iyi olda. Herkes arabasına bindiğinde yola çıkmıştık tam yarım saat sonra evdeydik.Bir yandan heycanlanmıştım çünkü pazartesi günü benim doğum günümdü.Ama yanımda babam olmayacaktı bu yüzden içimde bir burukluk vardı,aman olmassa olmasın banane ya beni bırakıp giden adama mı üzüleceğim hiçte bile.Eve geldiğimizde arabadan inip Birgül teyzeyi ve tabi bulut hocayı öptükten sonra eve girdik.ANNEM:Yorucuydu ama güzeldi değil mi ada?BEN:Evet annecim çok güzeldi,ben bir duşa gireceğim.ANNEM:Tamam kızım. BULUT'TAN:Ada'yla bugün birazda olsa yakınlaştık,ayak bileğini burktu sakarım benim.Ama bişey olmadı allahtan.BİRGÜL TEYZE:Bulut pazartesi okuldan gelince bir işin yok değilmi?BULUT HOCA:Henüz yok ama bilemem,hem noldu ki?BİRGÜL TEYZE:Ada'nın doğum günüymüş o yüzden ipek teyzen süpriz bir parti yapacak ta bize yardım eder misin?BULUT HOCA:Hadi ya demek doğum günü ,tabi ederim hatta erken bile gelirim.İÇİNDEN:Ona güzel bir hediye almam lazım acaba ne alsam.ADA'DAN:ANNEM:Adaa BEN:Efendim annecim.ANNEM:Hadi yemeğe çıkıyoruz.BEN:Yaa anne ben gelmesem olmazmı nolur ya.ANNEM.AAA olurmu öyle şey hadi bak benim bir arkadaşım var onunla ve oğluyla yemeğe gideceğiz hadi hazırlan hemen bekliyorum.BEN:Of anne ya tamam geliyorum.Odama isteksizce gidip giyecek bir şeyler aramaya başladım,keşke bulut gelseydi yemeğe ya o çocuk kim öyle ya tanımıyorum etmiyorum.Dolaptan mavi elbisemi çıkartıp üstüme geçirdim,makyaj olarak da bir eyeliner ve hafif bir parlatıcı sürdüm saçlarım da hafif dalgalıydı o yüzden salık bıraktım.Aşağı indiğimde.ANNEM:OO ne güzel olmuşsun annem.BEN:Teşekkürler annecim.dedim ve kapıya doğru ilerledik.Yemek yemeğe geldiğimizde annemin arkadaşı ve oğulcuğu içeridelerdi.İçeri girdiğimizde annem hemen arkadaşına sarıldı.Ve daha sonra beni kızım Ada diyerek tanıttı.Kadın ise Ben Zeynep Ada'cım tanıştığıma memnun oldum.BEN:Bende.Diye cevap verirken çocuk bana doğru bakıyordu,daha sonra bana dönüp ben Cenk diyip elini uzattı bende aynı şekilde elimi uzatıp Ada,diye cevap verdim.Daha sonra yemek yemeğe geçtik,herkes yemeğini bitirdiğinde kahve söyledik,Kahvelerimizi yudumlarken.ZEYNEP TEYZE:EE Ada okul nasıl gidiyor ,malum seneye son seneniz üniversite yi Nerede okumayı düşünüyorsun?BEN: Aslında yurt dışında okumayı düşünüyorum, ama belli olmaz bu arada Cenk sende,mi 11.sınıfsın?CENK:Evet,bizde buraya taşınıyoruz okul telaşı var aslında derken annesine bakıp Ada'nın okulunda okuyabilirim...Tabi Ada 'da isterse.ZEYNEP TEYZE:Aslında iyi olur.dedi ve demesiyle birlikte boğazıma tatlı takıldığı için öksürmeye başladım,annem hemen su verip ada iyimisin diye sordu.BEN:İyiyim merak etmeyin.CENK:Biraz yavaş olmalısın bence,diyerek SIRITTI. BEN:İçimden gıcık ya kendini beğenmiş.Derken annemler haydi bakalım artık eve gidiyoruz.ANNEM:Ada'cım, bu akşam Zeynep teyzen ler bizde misafir olacak.BEN:AA öylemi.Eve geldiğimizde bulut Bahçedeydi nedense telefonda konuşurken birisiyle tartışıyor gibiydi,Allah allah kimdi acaba derken ANNEM:Ada haydi içeri geçiyoruz.BEN: Tamam anne geliyorum.İçeri girdiğimde annemler konuşuyordu.Cenk ise telefonuyla uğraşıyorum. BEN:Herkese iyi geceler diyip odama çıkacak ken ANNEM:Ada,acaba Cenk odasını gösterirmisin? BEN:E tabi diyerek,elimle cenke yukarıya doğru işaret ettim.Yukari çıktığımızda BEN: Odan burasi ve iyi geceler.CENK:İyi geceler..ADA'DAN:Tatlı çocuk ama ukala ya derken odamın kapısı ÇALDI..
İYİ OKUMALAR, VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNGİLİZCE ÖĞRETMENİM
Chick-LitÖğrencisine âşık bir öğretmen,öğretmenine âşık bir ufaklık sizce bu aşkın sonu ne olur?