EVLENSEK Mİ? BİZ

5.5K 215 38
                                    

             BULUT:Hele şükür ya cidden.

             ADA:Tamam ya hadi

            BULUT:Bak o kızla benim hiç bir bağlantım yoktu,taki babam yüzünden olanlar olana kadar.Şebnemin babası ile babam şirkette ortak oldukları için ve babamın işleri yolunda gitmediği için bu evliliğe zorladılar.Zaten Şebnem bana eskiden de aşıktı ama ben onu hiç bir zaman sevmedim Ada yemin ederim ki.İşler böyle sonuç alınca..

           ADA:Ne yani o kızla evlenecek misin Bulut?

           BULUT:Hayır bitanem sen istemedikçe bu evlilik olmaz olamaz,gerekirse herkezi karşıma alırım tamammı sen yeterki üzülme ve beni sakın bırakma.

           ADA:Bulut özür dilerim,seni çok seviyorum.

           BULUT: Barış tık artık demi.Gel bakıyım buraya.Ona sarılınca dünyanın bütün acıları,dertleri bitiyor sanki.Kokusu o kadar güzel ve özel ki.Hadi bakalım bir şeyler yiyelim mi ne dersin?

          ADA:Evet çok acıktım yiyelim.

          BULUT:Ne istiyormuş benim küçüğüm bakalım...

          OTELE GELDİĞİMİZDE

          ADA:Canım ben baya yoruldum e tabi olanlar da yordu ikimizide birazcık uyuyalımmı?

          BULUT:İyi olur hayatım dinleniriz biraz.

          ADA:Senin odanda uyuyalım mı?

         BULUT:Tabi canım sen istersin de ben hayır dermiyim.Odaya geçince birlikte uzandık ve uykuya dalmışız.

             Saat'e baktığımda 7:30'du Adayı uyandırmak istemiyordum öyle güzel uyuyordu ki kıyamıyordum ama uyanması gerekti.Yavaşca öperek Ada bitanem hadi kalak bakalım artık yemek yemeğe gidicez.

         ADA:Yaa 5 dakika daha nolur 

         BULUT:Kalk bakalım uykucu diyerek gıdıklamaya başladım ve ondan sonra tabiki uyandı.Üstümüzü değiştirip aşağı yemek yemeye indik.Yemekten sonra ne yapalım istersin?

         ADA:Seninle birlikte olduktan sonra bir şey yapmasak da olur.

         BULUT:Seni bu yüzden seviyorum işte.

         YEMEKTEN SONRA

          Dışarıda deliler gibi gezdik koştuk zıpladık.Ama sonunda otele gelebildik.Çünkü yarın Türkiyeye ülkemize dönüyoruz bu kadar tatil ikimiz için yeterli.

        ERTESİ SABAH

        BULUT:Aşkım mavi kazağım nerede bulamıyorum?

        ADA:Ben onu valize kaldırdım canım dur çıkartalım geri,al bakalım mavişim benim.

        BULUT:Saol bebeğim.Sıkı giyindin demi Ada çok soğuk dışarısı sonra hasta olma ben sana kıyamam.

         ADA:Giyindim sıkı sıkı merak etmee sen.

         BULUT:Ada sana bir şey soracağım,döndüğümüzde annene ve benim aileme birlikte olduğumuzu açıklamak istiyorum.Seninle ciddi olduğumu anlasınlar artık.

        ADA:Bende bu konuyu düşündüm ama ne biliyim tepkilerinden korktum açıkçası onaylarlarmı senin ailen baksana Şebnem deden kızla evlenme ni istiyolar.

        BULUT:Öyle bir şey olmayacağını sende biliyosun,ve biz artık bu konuyu konuşmıyacaz tamam mı? ve dönünce de herşeyi herkeze anlatacağız.

         ADA:Seninle hayatım geri kalanını geçirmek istiyorum ben.

       BULUT:Bende istiyorum hem de tüm ömrümü.Ama eğer biraz daha gecikirsek uçağı kaçıracğız.

      HAVAALANI

     Uçağa bindiğimizde yan koltuğumuz boştu iki kişilik yer vardı sanırım oturmayacaklardı,ama öyle olmadı.Yanımıza bir çift oturdu ve kucaklarında bebekleri vardı.

       ADA:Merhaba Maşşallah çok tatlı adı  ne?

      BEBEĞİN ANNESİ:Yiğit adı.

       ADA:Çok güzelmiş adı biraz sevebilirmiyim izninizle.

      BEBEĞİN ANNESİ:Tabi ki alin bakalım ben o arada eşyalarını koyayım.

      ADA:Sen ne kadar tatlısın ya böyle küçük kuzu,mis gibide kokuyosun.Bulut ya çok tatlı demi?

      BULUT:Evet maşşallah,senin eline de çok yakışıyor ha.Ada sana bir şey diyicem.

      ADA:Dinliyorum canım.

      BULUT:Evlensek mi biz?

             

              İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ MUTLU OLMUŞSUZDUR İNŞALLAH.ELİMDEN GELDİĞİNCE YAZDIM.SİZLERİ ÇOKK SEVİYORUM VOTE VE YORUMLARINI  BEKLİYORUM....

        

İNGİLİZCE ÖĞRETMENİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin