Bekliyorum..

8K 309 24
                                    

Seçmelerde ben birinci olmuştum,ve çok mutluydum.Ama bir dakika bir sorun var ben Bulut'la birlikte nasıl şarkı söyleyeceğim,söyleyemem ki heyecandan bayılmazsam iyidir yani.SİMAY:Kızım inanamıyorum Bulut hoca'yla birlikte şarkı söyleyeceksin olley,böylece biraz daha yakınlaşırsınız.BEN:Simay sus biri duyacak şimdi,ama yakınlaşma fikri çok iyi.Deyip sırıttım. Daha sonra Melis bana bir bakış attı bende ona iğneyeleci bir bakış attım.Simaya dönüp:Varya şu Melis kaşarı elimde kalacak,tövbe yarabbim ya tabi Bulut'la şarkı söyleyemecek ya ben soyliycem kudurdu tabi,ama o ancak avucunu yalar.SİMAY:Harbiden ya,ama sen onu boşver şimdi,Bulut hoca sana doğru geliyo yani ben kaçar diyip gitti,deli kız.BULUT HOCA:Ada sesin gayet iyi ve çok'ta başarılıydın,bu arada yarışma da hangi şarkıyı söyleyeceğimizi biz seçeceğiz yani bugünden başlarsak çalışmaya anca yetişir.BEN:Teşekkür ederim hocam,o zaman nerede çalışılacak yarışmaya okulda mı? BULUT HOCA:Sabahları burda çalışılır,ama eğer istersen tabi benim evimde kendi müzik odam var orda çalışabiliriz istersen.BEN:Tabi hocam olur,iyi fikir.BULUT HOCA:O zaman bu akşam çalışmalara başlayabiliriz,akşam 8 gibi bekliyorum.BEN:Tamam hocam.Deyip Bulut hoca'nin yanından ayrıldım.Dersimiz beden eğitimiydi bu yüzden kiyafetlerimi alıp soyunma odasına gittim.Hemen kiyafetlerimi giyip spor salonuna gittim,Simay beni bekliyordu Hemen yanına gidip Bulut hocayla konuştuklarımızı anlattım.SİMAY:Kızım bak dikkat edin ya evine fala gidiyorsun ya,gerçi bişey olsa hemen evlenirsiniz hemen olsun bence diyip sırıttı.BEN:Aman Simay ya aklın fikrin fesatlıkta,kızım alt tarafı şarkı yi seçeceğiz ve seslendirecegiz yani.SİMAY:Hı hı evet tabi anladım ben seni deyip pis pis sırıttı.Birden içeriye Müdür Yardımcımız Emir hoca girince şaşırdık çünkü dersimiz Mete hocayla beraberdi.EMİR HOCA:Çocuklar Mete hocanız bugün yok o yüzden evlerinize gidebilirsiniz.Ada sen benimle Müdürün yanına geliyorsun.BEN:Tamam hocam diyerek yanına gittim,de ben niye müdürün yanına gidiyorum şimdi bişey de yapmadım neyse.Müdürün odasına geldiğimizde Bulut'ta oradaydı.MÜDÜR:Bulut bu Liseler arasındaki yarışmayı şehir dışında yani Bodrum da olacak,O yüzden Ada ile birlikte oraya gideceksiniz Bizde orada olucaz,ama şöyle bir şey var sizin oraya önceden yani bir gün öncesinden gidip orda kalmaniz,yarışma nın partisine katilmaniz gerekiyor. BULUT HOCA:Tabiki de hocam gideriz .BEN:Tabiki hocam okulumuzun kazanmasi için herşey yapılır. MÜDÜR :Tamam ozaman ikinizde izin li sayılacağınız için bir problem olmayacak.BULUT HOCA:Tamam hocam izninizle.Deyip berebar dışarıya çıktık.BULUT HOCA:Bi problem olmaz değilmi önceden gitmemizin?BEN:Yok hocam ne problem olacak.BULUT HOCA:Tamam ozaman,bugün 8 de bekliyorum unutma. Deyip gitti.İnanamıyorum ya ben veBulut aynı otelde ve birlikte bir partiye katilacaz.Eve gittiğimde üzerime bir dar kot ile bir tane tişört geçirip aşağı indim.Yemek hazırlanıyordu acıkmış'tım aslında.Yemek hazirlanana kadar biraz televizyon izliyecektim,ki telefonuma gelen mesajla irkildim,gönderen kişi Bulut'tu:Bekliyorum...

İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ...VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM CANLARIMM

İNGİLİZCE ÖĞRETMENİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin