HOŞGELDİN

14.5K 447 9
                                    

Gördüğüm manzarayla şok oldum..Bulut hoca kucağında küçük bir çocuk yanında ise bir kız vardı.Nasıl ya hayır olamaz demi hayır hayır ada kendine gel ya.Çok pis kıskanmıştım ya of.Tam o sırada annem geldi.ANNEM:Ada sen yatmadınmı daha.BEN:Yatıyorum anne dedim ve yanağına bir öpücük kondurdum.Bulut hocaya çok sinirliydim nasıl olurdu ya hala şoktan çıkamadım.Bütün gece onu düşünürken uyuya kalmışımki sabah hemen olmuş.Alarm çaldığında kalkıp elimi yüzümü yıkadım.Formamı giyip aşağıya indim.Annem kahvaltı hazırlamıştı.Annem bu aralar çok yoruluyor,hem iş hem ev bir an önce yardımcı bulmamız lazım. Annemde bu konuda böyle düşünüyor. Bugün ajansı arayıp birisini göndertecekmiş.Kahvaltı yapıp annemle evden çıktık.Tam çıkarken kapıda bulut hocayla karşılaştık.ANNEM:Günaydın bulut nasılsın.BULUT HOCA:Günaydın ipek hanım iyiyim siz nasılsınız.ANNEM:İyiyim görüşmek üzere. Ben tabi hala sinirliydim,bu yüzden ona hiç bakmadım.Okula geldiğimde simay'a gidip dün geceyi anlattım oda şok oldu resmen.ve zil çaldı ilk ders coğrafyaydı.Kapı açıldı içeriye nöbetçi öğrenci girdi ve hocam müdür bey ada yı çağarıyor dedi bende hocadan izin alıp çıktım.Koridorda giderken çoçuk birden kayboldu.Nolduğunu anlamadım.Önüme bir kağıt geldi.Kağıtta izleri takip et diyordu.Takip ettiğim yer bizim okulun müzik sınıfıydı.İçeri girdiğimde bulut hoca karşımdaydı, nasıl beni neden çağırdıki.Yanıma geldiğinde çok heycanlanmıştım resmen kalbim çıkacaktı.Ve bana şöyle dedi:Ada kendime engel olamıyorum senin yanındayken sana dokunamamak ,seni öpememek olamıyorum işte Seni seviyorum ada.Ben şok olmuştum ne diğeceğimi bilemiyordum.Bana yaklaştı yaklaştı ve tam öpecekkennn.SİMAY:Ada ada uyanacakmısın zil çaldı.BEN:Ne yani rüyamıydı,of simay ya iki saniye uyandırmasan olmuyodu.of of.Neyse rüyamı simay'a anlattım oda çok etkilendi.Tam o sırada bulut hocayı gördüm ama hala sinirliydim rüya beni yumuşatamazdı.Giderken bana uzun uzun baktı,tabi bende ona bakmıştım. Simayl'a kahvelerimizi alıp masaya oturduk konuşurken simayın babası aradı.BU arada benim babam yok yani annemle beni ben 5 yaşındayken bırakıp gitmiş.Bu yüzden benim babam yok.Arayıp sormuyorum zaten.Neden gittiğinide bilmiyorum.O arada simay telefonu kapattı.BEN:Nolmuş SİMAY:Babamın bir işi varmış yani bugün evde yok.Ada bugün bizde kalsana hem eğleniriz.Olur ama anneme sormam lazım.Simayında annesi babası ayrı simay babasıyla kalmayı tercih etmiş.Zil çaldığında sınıfa gitmek için kalktık.Tam merdivene gelince ayağım kaydı ve geri doğru düşerken beni birisi tuttu.Tutan kişi bulut hocaydı.Ben adamın resmen üstüne çullandım ya inanmıyorum.Beni tuttuğunda hemen geri çekildim.Simay da şok olmuştu.BEN:Çok pardon hocam birden ayağım kaydı.BULUT HOCA:Dikkatli ol eğer tutmasaydım bir şey olabilirdi,deyip gitti.dersler öylece geçti.Evin önüne geldiğimde bir araba vardı.Kimindi acaba tam kapıyı açacakken karşımda Yiğit belirdi hemen boynuna atladım,çok özlemiştim oda bana sarıldı.Hemen içeri geçip teyzemin yanına gittim onada sarılıp öptüm daha sonru yiğite tekrar sarıldım.BEN:Kuzen ya çok özlemişim naptın bakalım ingilterede nasıldı ortam kızlar falan.YİĞİT:Çok güzel be kuzen biraz da türkiye görsün beni deyi geliyim dedim.BEN:İyi yapmışsın iyi.Teyzem sen nasılsın.TEYZEM:İyiyim kuzum nasıl olsun aynı işlerle uğraşıp duruyoruz.Yalnız ben 2 gün sonra döneceğim,malum işler var ama yiğit burda merak etme.BEN:Teyze ya sende kal zaten kırk yılda bi geliyosun sen.TEYZEM:Tamam kuzum bakarız.O sırada ben bir şey içermisiniz yada yemek yermisiniz.YİĞİT:Yok be kuzen yedik biz yemek ama içecek bir şey alabiliriz kola olabilir,anne sen olur kola.Hemen geliyo.Pınar abla 3 kola getirirmisin.Bu arada pınar abla ve Bahar teyze,yardımcılarımız, Demir abi ve Barış abi şoförlerimiz.Biz sohbet ederken annem geldi.onunlada oturduktan sonra BEN:Annecim,teyzecim biz kaçar daha geceler var değilmi.İkisinide öptükten sonra yiğitle mükemmel arabaya atlayıp yola çıktık.Ben yolda simayı aradım.BEN:Simay kızım sana süper bir süprizim var,5dk içinde hazır ol kapının önüne geleceğim.YİĞİT:Kuzen o kız kim ya arkadaşınmı?BEN:Evet yiğitcim hemde en yakın.YİĞİT:E tamam ozaman problem olmaz heralde kıza yazılsam bi sorun olmaz.BEN:Gülümsedim ve rahat dur be bikerede ya.YİĞİT:E kuzen bu bizim işimiz.Kapının önüne geldiğimizde simay bekliyordu.BEN:Hadi atla hemen.SİMAY:Dur kızım be zaten hazırlanamadım.da bi dakka arkadaş kim.BEN:Hani kuzenim vardı ya yiğit o.SİMAY:Hadi ya okadar yakışıklımışmış .Şey ben simay bende yiğit memnun oldum simay.Hadi ya gidelim artık sonra devam edersiniz konuşmanıza,dedim,VE güzel bir bar gibi bir yere gittik.Tam içeri girecekken telefonumu unuttuğumu farkettim.Yigitle,simaya dedim telefonumu almaya gidilorum diye ama beni duymadılar konuşmaktan.Bende arabaya ilerlerken ayağım takıldı ve birine çarptım.Kafamı kaldırdığımda ise yok artık yaa...

İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ BU BÖLÜMDE YENİ GELİŞMELER OLDU ELİMDEN GELDİĞİNCE YAZDIM UMARIM GÜZEL OLMUŞTUR. MEDYADA ADA BULUT YİĞİT VE SİMAY VAR.VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM..

İNGİLİZCE ÖĞRETMENİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin