Bab 47

9.3K 176 0
                                    

Maaf saya buat semula bab ni. Tak lengkap heheh...sorry. enjoy!

"Awak, asal awak nak tinggal saya? Ni baby ni?"soal Rania kepada Luke, boyfriend Rania lima tahun lalu.

"Sorry,I have to leave you, sebab, dah beratus aku tidur kat luar sana tu! Dan kau jangan harap nak suamikan aku, aku kena langsaikan semua hutang aku dengan tidut semua perempuan daerah ni, termasuklah kau"marah Luke sambil menonyoh kepala Rania. Rania menangis teresak esak sambil mengusap perut yang kian membesar.

"Habis tu? Semua ke?"soal Rania sebak.

"No! Aku kena tidur dengan anak dara yang sunting, yang perfect sahaja,macam kau! Dan untuk kau, aku bagi kau 1 juta dolar amerika, nah"hulur Luke sekeping cek bernilai 1 juta.

"Hah? What? Only this? Awak, tak cukup ni, dah duit hospital lagi saya kena bayar, duit makan, duit baju, duit belajar dia lagi"rungut Rania sambil memegang hujung tangan Luke.

"Pandai lah kau jaga diri kau tu! Dah, aku pergi dulu"ujar Luke sambil menendang kaki Rania.
Namun hampa tatkala anaknya meninggal sewaktu berumur 2 bulan selepas lahir.

Sejak kejadian itu, Rania memainkan perasaan lelaki. Hampir semua lelaki di kampusnya pernah ditiduri olehnya. Bukan ditiduri begitu sahaja namun merampas barang berharga iaitu duit, barang kemas termasuk gajet.
Sejak itulah dia menemui Adam, dia tidak mahu meniduri Adam malah mahu bermain perasaan terhadap jejaka itu.

Such a nice game!

"Auch"Rania mengaduh kesakitan tatkala kepalanya berdenyut kuat. Asal lah aku mimpi benda yang sama ni?

Dia bangun dari mimpinya lalu melihat jam disebelah katilnya.
2 pagi.
Dia kembali berbaring selepas minum segelas air masak.

**************

Setelah dua minggu berada dihospital, Hanna keluar dari hospital. Lukanya sudah kembali sembuh.
Sebelum pulang kerumah, dia menyuruh Adam ke balai polis untuk memberitahu perihal kena tikam ni.
Dan akhirnya polis itu akan menangkap Rania.

Alhamdullilah,syukur dia tidak apa apa. Lepas ni terus balik.
Yahoo!

Namun Adam melencong ke pusat beli belah, katanya nak beli barang bayi. Apa apa je lah. Yang penting dia happy.

-------------------------------------------------

Sorry...sorry pada siapa yg baca tadi. Maaf lah ye..

Janji Kita ✔Where stories live. Discover now