Liebster Awards

150 6 10
                                    

Zostałam nominowana przez ForeverIsAlwayss, serdecznie Ci za to dziękuję! <3

1. Co skłoniło cię do zamieszczenia swoich dzieł na Wattpadzie?

Hm, chyba chęć sprawdzenia siebie i poddania swoich prac konstruktywnej krytyce. Czy to co robię ma w ogóle sens.

2. Czy w jakimś kpopowym teledysku jest układ taneczny, który szczególnie przykuł twoją uwagę? Jeśli tak, w jakim i dlaczego?

To stało się kilka dni temu przy comebacku Taemina! Myślę, że układ w Press your number, który Tae nam prezentuje bardzo mocno we mnie uderzył. Uważam, że jest świetnie ułożony i pasuje do całokształtu, wykon, jest wisienką na tym smakowitym torcie. :D A "wersja", gdzie tańczy w wodzie po prostu powaliła mnie na łopatki, to był dla.mnie cioa poniżej pasa!

3. Co sądzisz o posiadaniu dwóch ub?

Myślę, że nie ma nic w tym złego. Teraz jest tak dużo wspaniałych osób, tyle charakterów, że naprawdę czasem trudno jet wybrać!

4. Jaki tytuł nosi film, który widziałaś ostatnio w kinie? Dlaczego zdecydowałaś się pójść akurat na ten film?

O jejku, ja nie pamiętam, kiedy ostatnio byłam w kinie na filmie!! Bo niedawno wybrałam się na Ligę Mistrzów (xD), a tego do filmów nie zaliczę.
Więc sięgając w moją pamięć to chyba były Płynące wieżowce.
Wybrałam go, ponieważ mniej-więcej wtedy zaczęłam odkrywać tajemnice miłości męsko-męskiej i byłam tego ciekawa.

5. Jeśli mogłabyś być jednym z bogów egipskich, którym i dlaczego?

Myślę, że Bastet. Nawet jej zwierzęce wcielenie do mnie pasuje, więc chyba wybrałabym właśnie ją :)

6. Do jakiej osoby zawsze będziesz miała sentyment?
(może być z kpopu, z wattpada, z twojego otoczenia itd)

Pozwolę sobie wymienić kilka osób :D
Na pewno Taemin, Sehun, Kai, Baek, V.
A z wattpada i otoczenia to do mojej bff, Monmonkp, do Ciebie ForeverIsAlwayss i Ryuzaki-Lawliet (co dzieła innych ze mnie robią? XD)

7.5 ff, które Ci przyjdą pierwsze na myśl ;)

Perfect Weapon
Hospital for souls
Crazy in love
PERFECTION (autorstwa xxissaxx)
Two moons

8.Lubisz czytać ff po angielsku? Czy raczej preferujesz czytanie w ojczystym jęzuku?

Dopiero niedawno spróbowałam czytania angielskich ff, nie jest źle, a polski to polski! XD

9. Dostajesz możliwość posiadania mocy latania lub oddychania pod wodą, co wybierasz?

Zdecydowanie latanie!! Zawsze chciałam tego spróbować :) a poza tym boje się wchodzić do dużej wody i nie umiem pływać xD

10. Co sądzisz o tzw. konformistach?

Nie jestem taką osobą, zdecydowanie. Hm, myślę, że to nie jest w porządku takie dopasowywanie się do otoczenia, czyba, że wymaga tego sytuacja. Podstawa to zawsze być sobą!

Uhh, przebrnęłam przez listę ciekawych pytań! Niestety dziś nie nominuję nikogo, ponieważ moje kreatywne myślenie wysiadło na próbie wymyślenia rozwiązań do zadań z matematyki ;-; (ona mnie kiedyś wykończy :c)
Ściskam mocno i pozdrawiam!
Jeszcze raz dziękuję wyjątkowej ForeverIsAlwayss! <3

First LoveOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz