7

1.6K 47 8
                                    

POV Noa

Niet aan denken Noa, gewoon niet aan denken! 'Noa? Gaat het wel?' Louis komt naast me zitten. 'Ja, het gaat wel, denk ik.' 'Waar dacht je aan?' 'Mam.' Hij trekt me in een knuffel en zo blijven we een poosje zitten.

'We hebben morgen een interview, misschien kun je even in de stad rondlopen ofzo? Kleren kopen, of haal je koffer op, bij dat hotel waar je met mam vakantie zou houden,' stelt hij voorzichtig voor. 'Hoe zou ik die koffer dan mee kunnen krijgen? Ik loop op krukken hé? Remember? En mam is daar ook.' 'Oh ja... Anders halen we voor het interview je koffer even op, dan wacht je even bij het interview, gaan we daarna met z'n allen in een restaurantje wat eten en kijken we thuis een leuke film. Wat vind je daarvan?' stelt Louis voor. Ik knik even en geef hem een knuffel. 'Ik ben zo blij dat Niall naar me toe kwam,' zucht ik. 'Wat is er met Niall?' Louis kijkt me verbaasd aan.

'Ik liep door de stad toen ik mijn knie verdraaide. Ik zat op de grond te huilen toen Niall naar me toe kwam. Hij was bezorgd en belde een ambulance. Hij had me na de operatie meegenomen hierheen en nu heb ik jou gevonden. Eigenlijk moet ik hem nog bedanken...' leg ik uit. 'Aha, laten we morgen wat voor hem kopen, zal hij vast waarderen.' 'Oké, maar ik ga nu slapen. Ik ben dood op,' zucht ik en plof achterover op het bed.

Ik wordt wakker door iemand die op mijn bed springt. Ik gaap en rek me uit. 'Hallo zusje! Heb je lekker geslapen?' gilt de springer. 'Louis!' roep ik en ga rechtop zitten. Ik wrijf in mijn ogen en open ze dan. 'Kom op sistah, kleed je aan. Ik maak ontbijt en dan gaan we voor Niall shoppen!' roept hij vrolijk en springt van het bed. 'Waarom is de vloer zo hard?' mompelt hij en rent de deur uit. Ik lach en stap uit bed. Ik heb nog steeds mijn kleren aan aangezien ik nu niks anders heb om aan te trekken. Ik ga naar beneden en begroet Louis.

'Woah, jij bent snel! Je bent nog eerder hier dan Liam, en hij is al snel,' roept hij uit als ik naast hem kom staan. 'Lekker, eitjes. Maar je kunt ze nu beter omdraaien Lou, anders wordt het zwart. Let je ook op de worstjes?' lach ik als ik een blik in de pan op het fornuis werp. 'Oh ja, fuck.' Hij draait de eitjes en worstjes vlug om en checkt vlug of het goed gaat met de bacon. 'Hoe heb je je nou zo snel klaar gemaakt?' vraagt hij. 'Door schijt de hebben aan mijn haar en geen pyjama ofzo te hebben en dus gewoon in mijn normale kleren te slapen.' 'Oh ja, dat moet je ook nog hebben... Kunnen we straks gelijk even kopen. Oh hey Niall.' Ik draai me om en zie Niall slaperig in de deuropening staan. Als ik zijn haar zie barst ik in lachen uit, het zit helemaal door de war. 'Wat is er zo grappig?' gaapt hij verbaasd. 'Kijk maar in de spiegel zeg ik. 'Mijn haar zit door de war hé?' vraagt hij.

'Yup.'

'Het jouwe ook, kleintje,' zegt hij plagend. 'Wie noem je kleintje?' Ik kruk dreigend op hem af en als ik voor hem sta druk ik mezelf omhoog met mijn krukken waardoor mijn voeten boven de vloer bungelen en mijn hoofd een stukje boven dat van Niall uitsteekt. Ik hoor Louis lachen en zie dat de andere jongens, die achter Niall staan, ook stuk gaan. Niall kijkt verbaasd naar me op. Ik land weer op de grond en nu pas lijkt het tot Niall door te dringen dat ik niet groter ben dan hem. Hij lacht even en jat dan een stukje bacon uit een pan. 'Die gaat van jouw portie af, Nialler,' zegt Louis streng. Niall trekt een onschuldig gezicht en gaat met de andere jongens aan tafel zitten. Ik help Louis om het eten op de bordjes te leggen, die op een dienblad staan. Ik loop achter Louis aan naar de tafel en plof op een stoel.

De jongens wisselen was blikken met elkaar en beginnen dan te zingen.

'Little black dress

Just walked into the room

Makin' heads turn

Can't stop looking at you

It's so right

It's so right

It's so right you know

Little black dress

Did you come here alone?

It's too late

It's too late

It's too late to go home

It's so right

It's so right

It's so right you know

It's so right

It's so right

It's so right you know

I wanna see the way you move for me baby

I wanna see the way you move for me baby

I wanna see the way you move for me

Little black dress

Who you doin' it for?

Little black dress

I can't take anymore

It's not right

It's not right

It's not right you know

Little black dress

What's your favorite song?

Little black dress

I won't do you no harm

It's so right

It's so right

It's so right you know

It's so right

It's so right

'Cause I'll take you home

I wanna see the way you move for me baby

I wanna see the way you move for me baby

I wanna see the way you move for me

I wanna see the way you move for me baby

I wanna see the way you move for me baby

I wanna see the way you move for me

I wanna see the way you move for me baby

I wanna see the way you move for me baby

I wanna see the way you move for me'

Mijn mond valt open, ik krijg gewoon een privé concert. Zomaar, uit het niets!

'Doe je mond dicht en begin aan je eten. Anders wordt het koud,' lacht Liam. Ik doe wat hij zegt en heb mijn eten als eerste op. Dit keer kijken de jongens míj met open mond aan. 'Wat?' vraag ik. 'Meid, je hebt je eten nog eerder op dan Niall!' roept Zayn. 'Oké,' mompel ik en drink rustig mijn drinken op.

Who's My Brother? VOLTOOIDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu