Oi ooii! Vandaag is het 11 december en day betekent dat de antwoorden van de Q&A vandaag online komen. Je mag na vandaag, onder dit hoofdstuk uiteraard nog vragen blijven stellen. Die zal ik dan zo snel mogelijk in dit hoofdstuk zetten, met het antwoord natuurlijk.
amina_elmar heeft de volgende vragen gesteld:
1) Hoe ben je op het idee gekomen?
→Eerlijk gezegd heb ik geen idee, de gekste ideeën komen soms in me op door heel kleine dingetjes in boeken, films, series, het dagelijks leven... In mijn hoofd verbind ik die dan en maak er een verhaal van. Na het boek waar ik nu mee bezig ben, heb ik nog nieuwe ideeën voor nog eens twee boeken!2) Ben je een diehard directioner?
→Nee, geen diehard. Ik ben (volgens mijn vriendin) wel een "erge" directioner zo maar zeggen. Ik ben pas een jaar ofzo uit de tijd dat ik keihard probeerde GEEN fan te zijn nadat ik directioner was geworden dus ja, ik heb best wat gemist.De vragen van Nouis_Shippertje:
1) Aan de moeder: Waarom ben je zo'n bitch?
→Ja hallo?! Zoiets vraag je toch niet, ga toch weg man.2) Aan de vader: Waarom ben je zo'n mannelijk bitch?
→Ha, dat moet jij nodig zeggen. Ik, een bitch? Wat een grap! Haha, jij bent vast de grappigste thuis hé?3) Aan Louis: Carrotbuddy's?
→Jaa! Tuurlijk.4) Aan Niall: Wil je Foodbuddy's zijn? Ps. I love you!
→Nou, daar moet ik wel even over nadenken hoor... Nee grapje, tuurlijk zijn we foodbuddy's! :)5) Aan mij: Zou je misschien tips willen geven hoe je een leuk, kort verhaal schrijft?
→Ik zou niet weten wat. Zorg er vooral goed voor dat je spelling en grammatica kloppen. Punten, komma's en hoofdletters moet je ook niet vergeten. En zorg ervoor dat het duidelijk is, als een verhaal te onduidelijk is, stoppen mensen met lezen (eigen ervaring). Waarschijnlijk maak ik ook wel eens fouten in één van bovenstaande dingen maar daarom ga ik allebei mijn boeken nog een keer herschrijven.6) Aan mij: Welke ships vind je leuker?
1. Zerrie/Zigi.
→Geen idee, ik heb Zerrie nooit goed gekend.
2. Nouis/Lilo/Niam.
→Niam want ik ship Larry 😃
3. Elounor/Sophiam.
→Sophiam heb ik ook nooit goed gekend.Als je nog vragen voor de Q&A hebt, mag je ze altijd inzenden!
JE LEEST
Who's My Brother? VOLTOOID
FanfictionNoa is een meisje van twintig jaar. Haar ouders zijn gescheiden, ze woont bij haar vader in Ierland. De man is niet aardig voor haar en gedraagt zich niet als een echte vader. Haar moeder woont in Nederland en als ze zestien jaar is kan ze eindelijk...