14, laatste hoofdstuk

1.3K 37 2
                                    

POV Noa

Met een gil schrik ik wakker en ik zit meteen recht overeind. Louis rent met een bezorgd gezicht mijn kamer binnen. 'What's wrong little sister?' vraagt hij als hij ziet dat ik gewoon in bed ben. 'Nachtmerrie?' Ik knik en ik voel dat er tranen over mijn wangen vloeien. Langzaam tilt hij me op zijn schoot en knuffelt me. Niall loopt ook mijn kamer in en komt naast Louis en mij zitten. 'Ssst, It wasn't real...' sust Louis en Niall veegt de tranen op mijn wangen voorzichtig weg.

Na een tijdje liggen Louis en Niall weer in bed en besluit ik weer te gaan slapen. Pas nu een half uur dommel ik weer in.

'Wakker worden Noa!' gilt een bekende stem. De stem van Louis, wie zou me anders vol enthousiasme wakker komen maken? Langzaam open ik mijn ogen en knipper een paar keer tegen het licht dat door het raam komt. 'Recht op zitten! Er komt een verrassing!' Hij springt van mijn bed en rent weg. Weirdo.

Niet lang daarna komt Niall met een dienblad de kamer in lopen. Hij zet het op mijn schoot en gaat dan op de rand van mijn bed zitten. 'Goodmorning beauty,' zegt hij opgewekt. De heerlijke geur van brood met gebakken ei komt mijn neus binnen en dan pas bedenk ik me dat hij me een ontbijtje heeft gebracht.

Mijn blik glijdt van Niall naar het dienblad op mijn schoot. Yummie, brood met ei en eromheen liggen worteltjes in de vorm van een hartje. Ik pak er meteen één af en begin te knabbelen.

Als ik mijn ontbijt eenmaal op heb, zet ik het dienblad op de grond naast mijn bed en vlieg Niall om de hals. 'Dankje Niall!' 'You're welcome No'tje.' 'Niall, vind je me echt leuk? Zoals leuk-leuk?' Het floept eruit voor ik er erg in heb. Hij knikt en glimlacht. 'Noa, wil je mijn meisje zijn?' Nu knik ik en druk ik mijn lippen op de zijne. Omdat ik het niet laten kan.

'Meen je dat? Wil je echt mijn meisje zijn?' Ongeloof is te horen in zijn stem.

-THE END-
-

afgerond op 25 mei 2016

Dit laatste hoofdstukje is een beetje kort, sorry daarvoor...

Het liedje dat ik hierbij heb gezet is trouwens "Smells Like Teen Spirit" van Nirvana.

Xx Mies

Have a nice day! :)

Who's My Brother? VOLTOOIDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu