POV onbekend
(voor de inval bij Noa)
'Oké, dus dat gaan we doen en we deinzen niet meer terug, begrepen?' zegt ze streng. God, waarom doe ik hieraan mee? Dadelijk werken ze echt niet mee en krijg ik mijn beloning niet... Dan dood ze haar... We stappen in de zwarte Volkswagen en rijden weg.
Het busje
We pakken onze wapens en stormen de villa binnen. Ik hoor dat ze de televisie uit zet en dan stappen we de woonkamer in. 'Mond dicht en meewerken. Bel Louis,' sis ik als ik bij haar sta. Als ze zijn mobiele nummer wil gaan bellen zeg ik vlug dat ze met Skype moet bellen. Des te meer kans dat ze meewerken. Ze belt haar broer, die al snel opneemt. 'Hey No- Wat i-' Ik onderbreek hem door hem duidelijk te maken dat ík hier degene die het woord heeft. Hij knikt en ik zeg hem dat hij de rest erbij moet halen.
Als iedereen voor de camera van Louis' mobiel zit, begin ik aan mijn verhaal terwijl ze de hele tijd heen en weer loopt en ons in de gaten houdt. 'Luister, jullie gaan in het interview vertellen dat jullie haar van haar vader en moeder hebben afgenomen. Ze was mijn vriendinnetje en dus niet die van Niall. Doen jullie dit niet, dan nemen we haar mee en zien jullie haar nooit meer terug. Of als jullie geluk hebben zien jullie haar wel, maar is zij allang het hoekje om,' zeg ik, duidelijk genoeg toch?
Ondanks de geweldige beloning die me te wachten staat, voelt dit niet goed. Dit wil ik niet.
Ik leg mijn arm over haar schouder terwijl ik even wacht zodat het tot de jongens kan doordringen. Ze spant al haar spieren aan, en ik weet meteen dat ze het niet fijn vindt. Jammer dan. Als Niall verdrietig naar Noa kijkt en haar een luchtkusje geeft, druk ik mijn lippen op die van haar. Ze trekt meteen haar hoofd weg en trekt een vies gezicht. Met de rug van haar hand veegt ze met de rug van haar hand over haar mond heen.
'Nou, gaan jullie nou nog beslissen?!' Ik begin nu ongeduldig te worden. 'Luister, ik weet niet wíe je bent, of wát je wilt, maar van mijn zusje blijf je af, heb je dat begrepen?!' sist Louis naar me. In zijn ogen is te zien hoeveel pijn dit hem doet. En geloof me, dat is veel.
'Sorry maat, maar je hebt het dus duidelijk niet begrepen. Je zusje is nu van míj.' Ik druk een kusje op haar kruin en ze krimpt in elkaar. De tranen die in Louis' ogen stonden rollen nu over zijn wangen. 'Noa? Weet je wie dit is?' vraagt Zayn, die best stil is. Ze schudt haar hoofd en werpt angstig een blik op mij. Ik zie dat ze begint te grijnzen als ze ziet dat Noa bang is.
Nee, dit wil ik niet. Dit kan ik haar niet aan doen.
'Oké, ik zou het met alle liefde in het interview zeggen, maar het interview is al geweest,' zegt Liam. 'Je liegt, het interview is pas over een kwartier.' 'Het was vervroegt,' zegt Harry. 'Luister, jullie moeten hem vinden en dan horen jullie meer van me oké?' 'Wie is hi-' 'Mond dicht! Je wilt Noa toch levend terug hebben?!' snauw ik.
We zetten Noa in de bus en ze gaat voorin zitten. Ik kan maar beter bij Noa blijven. Denk ik. 'Moet je niet voorin gaan zitten?' snauwt ze. 'Ik wil bij jou blijven.'
JE LEEST
Who's My Brother? VOLTOOID
FanfictionNoa is een meisje van twintig jaar. Haar ouders zijn gescheiden, ze woont bij haar vader in Ierland. De man is niet aardig voor haar en gedraagt zich niet als een echte vader. Haar moeder woont in Nederland en als ze zestien jaar is kan ze eindelijk...