10

1.4K 42 0
                                    

POV Niall

'Eten!' roept Noa en ik storm de trap af, regelrecht de keuken in en beland op een stoel aan de tafel. 'Speedy Conzalis,' mompelt ze lachend. Louis brengt borden met pizza's naar de tafel terwijl de rest ook naar binnen komt. 'Noa! Je zou zelf eten maken!' roept Harry als hij de pizza's ziet. 'Dat heb ik ook gedaan Hazz,' lacht ze. Haar perfecte lach... Ik wil een pizza pakken maar ze slaat snel mijn hand weg. 'Dat, Niall, is de pizza van Zayn. Kijk maar zijn naam staat er op.' Ze tekent met haar vinger zijn naam over en dan valt het me op. Zayn, Liam, Harry... Waar blijft de mijne? Louis loopt met een naamloze pizza naar ons toe en zet hem voor mijn neus. Nu heeft iedereen, behalve ik, een pizza met zijn / haar naam er op. Louis heeft door dat ik er niet blij mee ben en geeft me een klopje op mijn schouder met de woorden 'Wacht maar af mate.' Oké? Weirdo. We beginnen met eten. 'Noa, dit heb je echt heel lekker gemaakt,' mompel ik met volle mond. Een glimlach siert haar gezicht. 'Dít is beter dan pizza bestellen, weet je zeker dat we geen voedselvergiftiging oplopen?' Harry geeft haar een knipoog. Een jaloers gevoel komt op. Fuck. Ik wil helemaal niet verliefd zijn, en zeker niet op Louis' zusje... Noa laat haar geweldige lach horen en ik krijg haast automatisch een glimlach op mijn gezicht.

Als ik mijn pizza op heb staat Noa op en hinkelt met mijn bord naar de achterdeur. 'Wat ga je doen?' 'Daar kom jij snel genoeg achter Nialler.' Ze glimlacht naar me en hinkelt de tuin in. Niet veel later komt ze terug met een nieuwe pizza. Ik begin te grijnzen, ze denkt wel aan mijn arme buikje, in tegenstelling tot de jongens... Ik kan in de bacon Niall lezen, wat mijn grijns groter maakt. 'Is Niall nu blij?' vraagt ze glimlachend. 'Niall is heel blij,' zeg ik en wil een stuk van mijn pizza af snijden als Noa zegt: 'Mag Noa dan een knuffel?' Ik sta op en geef haar een knuffel.

Ik plof weer op mijn stoel neer en snij een stuk pizza af. Ik neem een hap, maar spuug hem meteen weer uit. 'Noa! Wat heb je hiermee gedaan?' Ik neem een slok van mijn water en kijk haar quashi boos aan.

POV Noa

'Noa! Wat heb je hiermee gedaan?' roept Niall quashi boos en neemt een slok van zijn water. Ik krijg nog een "boze" blik van hem en dan kan ik mijn lach niet meer in houden. 'N-niks Niall,' lach ik. 'Geloof je het zelf,' mompelt hij en staat op. Hij komt dreigend naar me toe lopen tot hij nog maar een paar centimeter bij me vandaan staat. Ik zet een stap naar achteren en voel dan dat ik tegen de muur sta.

Hij zet een stap dichter bij en kijkt me aan. Wat, ondanks zijn blauwe ogen, best eng is. Dan drukt hij een kusje op mijn voorhoofd en loopt terug naar zijn plekje alsof er niks is gebeurd en gaat verder met zijn pizza. Het voelt alsof er zojuist een bom is ontploft in mijn buik. Allemaal vlindertjes vliegen rond, vrij.

Papa loopt het huis in, hij lijkt net een pinguïn doordat hij heel erg wankelt. Ik giechel even, maar dat was achteraf gezien misschien niet zo'n goed plan. Hij wankelt naar me toe en de geur van alcohol dringt mijn neus binnen. Bah! 'Kom 's hier No'tje' lacht hij. Ondanks alles blijf ik zitten. Opnieuw een slecht plan, maar misschien valt mijn straf deze keer mee omdat hij dronken is? Hij tilt me op en drukt een kus op mijn hoofd. 'No'tje, No'tje , No'tje toch.' Ik voel hoe ik op het aanrecht wordt neergezet en papa geeft me nog een kusje. Ik spring snel van het aanrecht en ren naar de badkamer. Ik wacht daar wel tot hij weer nuchter is, al is hij dan niet veel beter. Ik weet allang wat hij van me verwacht.

'Weetje Noa, deze pizza is nog best lekker,' zegt hij. Ik kijk hem met grote ogen aan. 'Hoe?' mompelt Louis en meteen kijkt iedereen hem aan. 'Jij wist hier ook van?' roept Niall uit. 'Misschien wel, misschien niet,' krijgt hij terug van Louis en ik ga weer aan tafel zitten.

'Maareh, Niall. Wat was dat met die kus? Je bent toch niet verliefd hé?' vraagt Harry. Niall begint te blozen waardoor Harry en Zayn beginnen te lachen. 'Laat me,' mompelt Niall met volle mond. 'Ik ga even naar mijn kamer.' Ik sta op en loop naar mijn kamer waar ik op mijn bed ga liggen. Dit wordt me gewoon even te veel. Ik ben verliefd, Niall geeft me een kus op mijn voorhoofd en dan reageert hij heel raar op Harry's vraag. Ben ik de enige die denkt dat Niall heel misschien... verliefd op me is? Maar waarom zou hij? Hij kan zo, zo ongelofelijk veel beter krijgen dan mij! En dan nog, het management en de fans, wat zullen zij ervan vinden? Ik zie het nu al met grote letters op de voorpagina van de krant: "Niall Horans vriendin is zusje Louis Tomlinson." Hoe zullen de mensen daarop reageren? En Louis en Niall zelf? Hoe zal ík er op reageren? Help! Te veel vragen, te weinig antwoorden!

Ik hoor de deur open gaan maar ik heb gen zin om op te kijken. Het bed deukt in, waardoor ik weet dat de persoon naast me is komen zitten. 'G-Gaat het Noa?' Ik herken zijn Ierse accent en begin te glimlachen. 'Cén fáth a dhéanann tú é sin?' mompel ik. (Ze zei: "Waarom deed je dat?' in het Iers) Ik hoor hem even grinniken en dan zegt hij dat hij het niet kon laten. 'Wat bedoel je?' Ik snap het niet. Hoezo "Ik kon het niet laten"?!'

'Gewoon ik- Laat maar, je zult het toch niet begrijpen,' mompelt hij.

'Niall, zeg het gewoon. Of ik het zal begrijpen of niet, dat maakt toch niks uit? Ik begrijp er nu ook niks van.'

'Ik kan het niet Noa, ik kan het gewoon niet.'

'Niall, jij kan het wel, ik word hier helemaal gek! Ik heb een miljoen vragen en geen enkele vraag krijgt een antwoord,' roep ik uit.

Ik schrik van mijn reactie en als ik zie dat er tranen in Nialls ogen staan sla ik mijn hand voor mijn mond. 'Sorry, ik had niet zo mogen schreeuwen.' Ik ga naast hem zitten en geef hem een knuffel. 'H-Het is niet erg. Ik had het nooit moeten doen...' mompelt hij.

'Waaróm deed je het?'

'Ben je boos?' fluistert hij. Ik kan de angst in zijn stem horen en besef me dat hij daadwerkelijk denkt dat ik doos ben. 'Nee, ik wil alleen weten waarom je het deed Nialler.'

Who's My Brother? VOLTOOIDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu