9

1.5K 42 3
                                    

POV Noa

Na een minuutje of tien draai ik de kraan dicht en begin met afdrogen.
'Noa! Ben je bijna klaar?' roept Liam vanaf de andere kant van de deur. 'Ja, bijna.' Ik kleed me snel aan en trek een borstel door mijn haar. Geen föhn te vinden hier. Dan maar met natte haren. Wat maakt het ook uit. Of nou ja, nat? Het is vochtig maar niet meer nat. Ik trek de plastic zak los en leg hem op de handdoek, nadat ik die heb opgevouwen, zodat de zak kan opdrogen.

Ik ga naar beneden en zie dat ze allemaal al klaar staan. 'Wauw Noa,' Harry begint te lachen en al snel lachen de andere vier jongens ook mee. 'What's so funny?' vraag ik. 'Je outfit Noa,' legt Louis uit. 'Louis, ga je omkleden. Nu!' roept Liam en Louis stormt de trap op. Stelletje malloten.

Niet veel later komt Louis naar beneden rennen, en je kunt wel raden wat hij nu aan heeft. Juist ja...

'Oké, dit had ik kunnen zien aankomen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Oké, dit had ik kunnen zien aankomen...' mompel ik. We rennen so snel mogelijk naar het busje van Paul, hij zou ons komen halen. We gaan naar een interview. Ik moest ook mee dus, hier ben ik dan! Ik ben benieuwd hoe het zal gaan.

De presentator kondigt de band aan en dan rennen de jongens vrolijk naar de bank, en worden ze live aan de hele wereld geshowd. Hoe kun je het dan niet in je broek doen van angst? Ach, hun zijn het gewend... Ik speel wat op mijn mobiel, totdat één vraag mijn aandacht trekt.

Presentator: Jullie zijn de laatste tijd vaak gespot met een vreemd meisje, wie is het? Is ze hier ook?

Louis: Dat is Noa-

Presentator: Ik zie een glimlach! Is Louis verliefd?!

Louis: Nee, Noa is mijn zusje

Presentator: Louis, daar trapt toch niemand in!? Iedereen weet dat je enig kind bent.

Louis: Dan heeft iedereen dat mooi fout, Noa is mijn zusje.

Presentator: En dat weten jullie zeker?

Niall: Ze hebben een DNA test gedaan. Noa is Louis' zusje.

Presentator: Maar Louis, waarom heb je daar nog niet eerder over vertelt?

Louis: Omdat ik haar nooit zag, niet wist waar ze was en hoe haar leven was.

Presentator: Dus ze heeft je praktisch verlaten?

Louis: Dat heeft ze niet. Ze wist nauwelijks van mijn bestaan, als broer dan.

Presentator: Oké, is ze toevallig ergens backstage?

Louis knikt en ik wordt de set op geduwd. 'Dag Noa, wat leuk dat je hier ook bent. Stel jezelf eens even voor,' roept de presentator vrolijk. 'Ik ben Noa, twintig jaar en het zusje van Louis,' zeg ik. 'En verder? Muzikaal? Hobby's? Talen?' gaat de man door. 'Ik ben níét muzikaal, mijn hobby's zijn voetballen en tekenen, ik spreek Iers, Engels, Nederlands en ik ben Duits en Frans nog aan het leren. Ben opgegroeid in Ierland bij mijn vader, daarna ben ik naar mijn moeder in Nederland gegaan. Nu zijn we hier op vakantie en heb ik dus mijn broer terug gevonden.' Een kleine glimlach vormt zich om mijn lippen bij de woorden mijn broer.

Who's My Brother? VOLTOOIDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu