POV Noa
'O-Omdat ik v-verliefd op j-' Ik druk mijn lippen op die van hem. Ik wist genoeg, én één vraag had zijn antwoord gekregen! Niall kust meteen terug, gelukkig.
'Ik ook op jou,' Ik trek terug en zie een verbaasd gezicht maar zijn ogen twinkelen. 'Sorry, deze keer kon ik het niet laten.' Ik glimlach en loop dan de kamer uit. Ik kruk naar beneden en plof naast de jongens op de bank. 'Waar heb je Niall gelaten?' vraagt Harry verbaasd als hij ziet dat Niall er niet is. 'Hij komt er zo wel aan. Denk ik.' Op het moment dat ik dat zeg komt Niall naar binnen lopen. ' Ik zei het toch?' lach ik en zie dat Niall naast mij komt zitten.
De jongens starten de film en niet veel later voel ik mijn telefoon trillen. Ik trek hem uit mijn zak en zie een berichtje van Niall.
Niall: Meende je het? Wat je zei?
Noa: Ja, daar lieg je niet over. ♥
Ik pak zijn hand vast en voel een warm gevoel door me heen gaan. Liefde. Ik kijk weer verder naar de film, ook al heb ik echt geen flauw idee waar het over gaat. Iets engs is het zeker wel.
Niall laat mijn hand los waardoor ik hem vragend aan kijk, naja aankijk? Hij heeft zich al omgedraaid en loopt weg. Vast naar de wc ofzo.
Een enge meid springt, vanuit het niets, schreeuwend voor de camera en ik slaak een gil. Ik voel dat Louis, die naast me zit, een arm om me heen slaat. Broer en zus. Forever. Ik ga tegen hem aanliggen en staar een beetje naar het tv-scherm.
POV Louis
Ik kijk naar Noa, die ineens haar mobiel pakt, en zie dat ze een bericht heeft van Niall. Wat the fack? Dit is zijn lievelingsfilm en hij zit op whatsapp?
Niall: Meende je het? Wat je zei?
Noa: Ja, daar lieg je niet over. ♥
Waar gaat dit over? Wat heeft ze gezegd? Ach wat maakt het uit. Het zal wel niks ergs zijn, anders zet ze er toch geen hartje achter? Wacht, waarom een hartje? Oké Louis stop. Je draait door.
Ik focus me weer op de film maar begrijp er niet zoveel meer van.
Als het meisje schreeuwend in beeld springt slaakt Noa een gil. Ik sla een arm om haar heen en trek haar naar me toe. Jezus, ze trilt helemaal! Dit zijn dus geen films voor haar...
POV Noa
Ik voel dat ik langzaam wegdommel, met Louis' arm om me heen. Ik voel me veilig bij hem, veiliger dan dat ik me ooit heb gevoeld. Mijn leven is veranderd, in de positieve zin. Ik wordt niet meer in elkaar geslagen, ik krijg geen scheldwoorden meer naar mijn hoofd geslingerd, ik wordt niet meer gedwongen dingen te doen...
'Noa?' Een stem in de verte fluistert mijn naam.
Ik kan het niet helemaal plaatsen. Ik kijk om me heen maar zie niemand.
'Noa?' zegt de stem nu iets harder.
Opnieuw kijk ik om me heen, maar weer is er niemand. Ik begin te rennen.
'Noa! Wakker worden!' schreeuwt de stem nu.
Mijn ogen schieten open en ik kijk recht in Zayns ogen. 'Goeiemorgen Noa, kom je zo ontbijten?' vraagt hij als hij doorheeft dat ik wakker ben. Ik knik en sla het dekbed van me af. Ik bind snel mijn haren bij elkaar en loop achter Zayn aan naar beneden. Als ik de keuken instap, waar Zayn inmiddels ook al zit, kijken vijf paar ogen me verbaasd aan.
'Hoi?' 'Hoi Noa,' krijg ik terug. 'Wohoo, wat hebben jullie ineens?' mompel ik als ze maar naar me blijven staren. 'Nou gewoon, alle andere meiden, zoals Perrie, die hier ooit hebben geslapen doen er een eeuwigheid over om beneden te komen en jij bent er gelijk,' zegt Liam. 'Dan willen zij jullie zeker ook nooit onder ogen komen zonder make up, haar netjes in model en een perfect uitgekozen setje kleding,' mompel ik en plof op een stoel neer, tussen Harry en Niall.
'Soo, wat staat er vandaag op jullie programma?' zeg ik als ik mijn ontbijt op heb. 'We hebben zo een interview en dan een bespreking met het management,' antwoordt Zayn. 'Ga je mee of blijf je hier?' vraagt Niall. Lief! 'Ik blijf denk ik hier. Hoe laat zijn jullie weer thuis?' 'Rond een uur of vier zijn we wel weer terug,' antwoordt Liam. 'Je redt je hier wel hé?' Ik knik en wacht zwijgend tot de rest ook klaar is met eten.
De jongens lopen de deur uit en Louis geeft me nog snel een knuffel. 'Doeg zussie!' roept hij nog voor hij wordt opgeslokt door de paparazzi en de fans. Ik sjok naar de woonkamer en stop een random DVD in de Dvd-speler. The Hungergames.
Op het moment dat Katniss voor Rue begint te zingen hoor ik een harde knal. Ik zet de tv stop en wil gaan kijken maar twee mensen met vuurwapens komen de kamer in lopen. Ik slaak een gilletje en één van de twee komt op me af lopen. 'Mond dicht en meewerken. Bel Louis,' sist hij. Ik knik en pak mijn mobiel. Ik wil net zijn 06-nummer intoetsen als hij zegt dat ik via Skype moet bellen. Ik open Skype en bel Louis.
'Hey No- Wat i-' De persoon die mij vertelde te bellen zegt dat hij stil moet zijn en dat hij de enige is die nu mag praten. Louis knikt beduusd en hij begint met praten, nadat hij Louis heeft gezegd de andere jongens erbij te halen. 'Luister, jullie gaan in het interview vertellen dat jullie haar van haar vader en moeder hebben weggenomen. Ze was mijn vriendinnetje en dus niet die van Niall. Doen jullie dit niet, dan nemen we haar mee en zien jullie haar nooit meer terug. Of als jullie geluk hebben zien jullie haar wel, maar is zij allang het hoekje om,' spreekt hij.
Wie is hij? Wat wilt hij hiermee? Wat wilt hij met míj?
JE LEEST
Who's My Brother? VOLTOOID
FanfictionNoa is een meisje van twintig jaar. Haar ouders zijn gescheiden, ze woont bij haar vader in Ierland. De man is niet aardig voor haar en gedraagt zich niet als een echte vader. Haar moeder woont in Nederland en als ze zestien jaar is kan ze eindelijk...