Mor Suprali Prens 4. Bölüm : Mor Şapkanın İntikamı

705 19 0
                                    

Ah , Tanrim bari sabahlari rahat uyanayim . '' Bu iğrenç yapışkan şeyde ne ? Lanet olsun " Boyle işi . Hemde sivi yapışkan . Birden cevap geldi .

" Ballı Süt " dedi birisi gülerek . Tam bu anda goguslerimden daha da aşağı doğru dokmeye başladı . " Ah hayır dur sen de kimsin aptal ! " dedim ve karşımda surahiyle bana ballı Süt doken bir Kidrauhl gördüm . Ah . " Yapma ! " diye yeniden bağırdım . Ve elini çektim . İhim İhim . benim kadar talihsizi yoktu çocuklar . Sürahi de ki tüm süt Justin ' in dengesini kaybetmesiyle kıvırcık saclarima döküldü . Derin bir nefes alıp " Lanet Olsun . " dedim ve nefesimi geri verdim . " Hey , dur Justin kolumu acitiyo- Aaahh ! " Justin kollarimdan tutmustu canımı acitiyordu . Ama son anda konusmayi kesmek zorunda kaldım çünkü ; Justin abazasi Goguslerimi yalamaya başladı ve gobegimin altında bulunan kalpli dovmeme doğru yalamaya başladı . Daha fazla aşağı inmesini istemedim . " Dur ! "

" Neden söyle " dedi sırıtarak .

" Bunu neden yapıyorsun ? "

" Sapkamin cezası " dedi dudağını yalayarak .

" Him , o lanet sapkani temizledim ve hiçbir iz bırakmadım sanıyordum . "

" Evet . " dedi gulümsemesi genisledi . Sonra arkasini döndü ve içinde bir benim eksik olduğum kahvalti tepsisini çıkardı .

" Evet , peki bu ne için ? " diye sordum tek kaşım havada olacak şekilde .

" Işte bu da sapkami temizledigin için bebeğim " dedi ve tepsiyi yanıma koyup gitti . Mükemmel . Önce seks girişimi ve sonrada bu abidik kahvalti . Gözlerimi devirdim . Ve kafamı yastiga attım .

...

" Okul Zamanı Tatlım , İse gitmem Gerekli Haa bu Arada Dün sana ne dediysem unut . Çünkü kendimde değildim " diye bağırdı koridorun sonundan . Herneyse etegimi giyindim . Artık iki yıl boyunca burdaydim yeni bir hayat vardi benim için . Sarı ve yarasa desenli Gomlegimi , siyah kravatimi ve uzerimede etegimle aynı renk olan siyah ceketimi giydim . Sarı botlarimla da yağmurlu havaya hazırdım çocuklar . Okul yolunu tuttum . :D Kendi halime gülüyordum . Justin arabasiyla surterken bense okula gidiyordum. Ezik hep ben oluyorum . Değil mi ? Tam okula varacakken . Bir çocuk kravatimi tuttu ve beni kendine çekti . Masmavi gözleri ve Justin inkiyle aynı şekil fakat kahverengi olan saclari bana gülümsüyordu . Yüzümüzü iyice yakınlaştırdı . Ve nefesi yüzüme değdi . Siritan suratima o da güldü . Siritiyordum . Çünkü karşımdaki kuzen Joe' ydi . Dudağının köşesinden öptüm onu . Sonra gulmeye başladık . Okula doğru yurumeye devam ettik . " Justin ' le kaliyorum . " dedim gulumseyerek . " Sen ciddi misin , ah bebeğim burada ben varken " dudağını buzdu . İşaret parmagimla dudagina hafifçe vurdum . Ardından sarıldık . " Hangi siniftasin Jo ? "

" 10/F peki ya sen ? "

" Ah , sen ciddi misin biz aynı siniftayiz . "

" Bu harika yanımda oturabilisin . " Dedi ve reverans gösterircesine sinıfın kapisina doğru elini uzatti . Bugün harika gecicek en azından ben öyle diliyorum .

- Justin' in ağzından -

Hah ! Harika onun " Dur " demesiyle tüm nefsime hakim oldum ne kadar KOMİK . O nasıl başarıyordu . Yani karşısında Justin Bieber istekli bir şekilde karşısında kendi vücudunu yaliyordu . Hayal edin . Yaa öyle oldu ama bir şekilde istemedi ve bende hazırladigim kahvalti tepsisini ona uzatıp defolup gittim . Hemen arabaya bindim ve okula gitmesini bekledim .

....

.....

......

.......

Bekledim . Bekledim . Hala bekliyorum . Şimdi gelecektir . Kesin bak . Geliyor . Yok yaşlı teyzeymis amk . Gelecektir . Bekliyorum . Ah ! Nerede kaldı bu amk boku ?!?!?

Ahh ışte geliyor . Hayır bu yaşlı teyze değil sarı gömleği ve siyah kravatiyla o . Camın üzerine konan bi ARİ -_- . Ah hayatimda bu kadar çok beklemedim . Gaza bastım ve okula gittim . Okulun kapisina gittim .

....

Sonunda geliyo- O yanındaki Joe mi yoksa ? Tanrim yine mi o çocuk ? 3. Sınıftan beri Sel'le benim aramda sevgili bağlantısı olduğunu düşünüp beni o ikisiyle beraber yaptiklari şeyleri anlatır kiskanirdim . Evet hala kiskaniyorm . Çünkü ; benden daha taş . Ama bu imkansız ! Sarıldılar , Ah ! Kravatiyla kendine çekti . Durun daha fazlasina dayanamam . Tam kapıyı acacaktim ki ; mesaj sesiyle irkildim . birisi o ikisinin resmini atmış ve "Senden 1-0 önde ne dersin ha ? " yazıp göndermişti . Hah ! Savaş mi istiyorlardi . Tamam . Savaşı baslatiriz .

*Melisa

Mor Supralı PrensHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin