" Ne demek gote geldik ? Supralarina günde milyarlar harcamayı biliyorsun ama şehrin ortasında kuduz bir kopek gibi bekleyen milyonlarca hayranının arasında eve nasıl gidecegimizi bilmiyorsun öyle mi ? İçlerinden herhangi biri seni gorurse zombi gibi milyonlarca kişi oluşacak ve ben bundan biktim . Küçüklüğümden beri aynı şeyi yaşıyorum . "
" Sakin ol şampiyon . Otobusle gidebiliriz " 32 dişini gösterdi . İki saniye öyle bekledikten sonra benim suratimda hâlâ o somurtkanligi görünce eski haline döndü . "Deneyebiliriz . " dedim .
" Gerçekten ? " dedi ve güldü . Ziplarsa sasirmazdim .
Onu durağa götürdüm . Sapkasini kapisonunun altına geçirdim . Yüzü egikti . Otobüsü beklemeye başladık . Duraktakiler bize saskin saskin bakiyorlardi . Farketmemiş olmaları için dua ettim başka sansim yoktu . Sonunda koca koca teyzelerden kurtulmuş otobüse binmistik . Parayı uzattigimda adam aynadan bize kuşkuyla baktı . Normal çünkü ; Justin seri katil gibi giyinmisti . Oturduk . Önümüzde Justin'in sapkasinin aynisindan giymiş . Pembe supralari ve 'İ AM BELİEBER BİTCH ' yazılı tisortuyle yer bulamadigi için tam yanımızda telefonuyla uğraşıyordu . Justin mi ? O ucmustu camdan biri baksa sicardik . Cama yapismisti . Kız da dibimizdeydi . Justin kapalı ortamlarda kalamiyordu . Ayağını sallamaya başladı . Titremeye ve dişlerini sıkmaya . Ona dokundum . Hareket etmedi çünkü hem kız dibimizdeydi . Hemde otobusun sıkışık olmasindan dar alan fobisi kendini gösteriyordu . Çantamı açtım . Kulakligimi ve mp3 calarimi çıkardım . Love Me ' yi açtım . Ve kulaklarına geçirdim . Rahatlamış gibi gülümsedi ve gözlerini kapadı . Anasinifindayken de boyleydi .
" Hey Joe seninle bir iddaya girelim ! "
" Neden bahsediyorsun ? "
"Eğer bu kağıdı Bayan Smith ' in kafasina atarsam bana tam 12 $ vereceksin . "
" Sacmalama Justin . "
" Yoksa paran mi yok ? " gözlerini bana doğru yöneltti . Ayni zamanda masada bulunan oyun hamuruyla ucgen ve daire yapiyordu . Bayan Smith bizim anaokulu ogretmenimizdi .
" Ha-hayır elbette var . " gözlerini bana utanarak çevirdi .
Justin bunun üzerine boyama kitabında bulunan bir sayfayi yirtti ve Bayan Smith ' in kafasina doğru nisan aldı . Boyama yapamayan Merry bile bizi izliyordu . Justin her zamanki gibi dikkat cekiyordu . Tıpkı uçan insan gibi . Nisan aldı ve ve ve firlatti . Tam o sırada sınıfın kapısı açıldı . Ve tam duvara toslayacak kağıt kapıya çarptı ve Bayan Smith ' in kafasina geldi .
" Sen Bieber , hiçbir zaman akillanmayacaksin değil mi ? " öğretmen kafasını tutarak masamizin yanına geldi . Ve kağıdı masaya sertce vurarak koydu . Bu 'Basın belada Bieber' anlamına geliyordu.
" Bayan Smith , bu aynı zamanda benim sucum onunla iddaya girdim ve ve sizin kafanıza atmasını söyledim . Size kizgindim çünkü geçen hafta yaptığım hamur evi begenmediniz . Yani hepsi benim sucum . Uzgunum . " diye araya atıldım .
" Ah " dedi bana acircasina gülümserken . Surtuk , anasinifindaki herkes onun yemekhanedeki adamla yattigini bilirdi . Ve her seferinde oturdugu sandalyeye sumugumuzu silerdik .
" Maalesef ikinizde ceza alacaksınız . Kurallar gereği uzgunum . Ve Justin sende arkadan gel . "
Joe ve Merry de dahil olmak uzere tüm sınıfın agzi açık kaldı çünkü herkes Justin ' in suclu olduğunu biliyordu . Bir de salak ben vardım . Sucun çoğunu ustlenen .
....
Bayan Smith Yeniden uzgunum diyerek ceza odasinin kapısını uzerimize kapattı .
Justin en koseye oturdu ve bacaklarını topladı . Sonra sallanmaya başladı .
" Neyin var ? "
" Fo-fobim . Yasitim olan çoğu erkek çocugunun dalga geçtiği fobim . "
" Hadi ama böyle düşünme . Sen Kidrauhl'sun Bayan Smith'in kafasina kağıt atmayı becerip şu anda yasitım olan çoğu kız çocuğu için de bir kahramansin . " Yanına oturup küçük ellerimle küçük yanağını oksamistim . Sallanmaya devam etti . Ben de mırıldanmaya başladım .
" Sen Kidrauhl ' sun . " Yüzünü bana döndü .
" Sadece bir kahraman " şu anda sozlerimle yazdığım sarkiya gülümseyerek cevap verdi .
" Küçük kağıdı ve bir de kucuk eliyle küçük bir kahraman " Sallanmayi kesti beni dinliyordu .
" Bayan Smith'e meydan okuyan bir 'Kahraman' " yine sallanmaya başladı . Ama bu sefer ritim tutuyor ve guluyordu . Fobisini unutmuş eglenmesine bakiyordu .
...
" Burada durabilirsiniz . " otobüsteki kadından gelen sesle irkildim . Yanımda durun ' I AM BELİEBER BİTCHES ' yazılı tisort giymiş kızın mesajlasirken kullandığı hızlı parmaklarına dalmistim . Kidrauhl ' sa hâlâ gülüp müzik dinliyordu .
...
Ve bizim duragimiz .
" Burada durabilirsiniz . Bay-hangi embesil otobüsü suren adama adıyla hitap ederdi ki - Bay Otobüsşoförü . " Bütün otobus bana bakıp siritiyordu . Justin'in bile kapalı olan yüzünden gamzeleri nedeniyle güldüğü belliydi . Gözlerimi devirdim . Tam inecektik ki BayOtobüsŞoförü konustu " Durun ! " Justin ya da Justin'in sapkasi bana döndü. Adam arabadan indi ve açık olan kapıdan yanımıza gelmeye başladı . Bi ara " Kacsam mi ? " Diye düşünmedim değil .
Adam yanımıza geldi . Ve Justin'in yanına doğru yaklasti . " Bak , kızım sana hayran . Senin resimlerine bakarak hergün orgazm oluyor . Eğer sapkani verirsen- Ah , bu arada sen Justin Bieber'sin değil mi ? "
Tam o anda adamın ne konuştuğu umrunda olmayan otobüs halkı bize yavaşça döndü . Tıpkı zombi gibi . O mesajlasan kızın kafasi kopacak zannetim . Justin'in kafasından sapkayi hızla çıkardım . Ve adama uzattım " Al , kızın musait bir yerine tappa yapsin . "
Sonra mi ? İndik ve koşmaya başladık .
" Justin gülme krizinin zamanı değil . Nefesini kosmak için harca arkada BELİEBER sürüsü var . " Justin hem Kulakligimi tutuyor . Hem de gülmekten gözünden yaş geliyordu . El ele tutuşmuş kosuyorduk . Sonra durduk . Ama arkadakiler durmadı . Niye durduk . Eve gelmistik . Hemen içeri girdim . Justin'se arkaya dönüp bakmak istedi sanırım . Onu nasıl bir tehlikenin bekledigini bilmedigi acikti . Hemen kolundan tuttum. Ve onu içeri aldım . Saat gece : 3.30 civariydi . Ve ya bize öyle geliyordu . Ya da dışarıda duydugumuz korkudan gözümüze bir perde inmis heryeri kızıl görüyorduk . Ve karsida arkası dönük ayak ayak üzerine atmış sinirli bir şekilde ayağını sallayarak oturmuş televizyon izleyen bir Mallette . Fena kekelendik çocuklar . Mallette cezası Bayan Smith cezası gibi olmayacak .
-Bu otobüs kısmı ben otobüste müzik dinlerken Walking Dead ve Justin'i otobüste dusunmemden dolayı ortaya cikti . Merve Kılıç ilk yorum yapan olarak kalacak <3 Olurda bir gün hikayem buyurse -31 Şubat - Merve ilk olarak kalacak :D Sizi seviyorum İyi Okumalaaar *Melisa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mor Supralı Prens
FanficJustin'in kuzeni olan Selena Watson onun menajerliği görevini üstleniyor. Ve küçüklüğünden beri kardeş olarak gördüğü Kidrauhl ' la yakınlaşıyorlar . Ve sıcak bir serüven sizleri bekliyor . Joe bu sıcak seruveni bozabilir ha ?