Mor Suprali Prens 17. Bölüm : Lezbiyen ?

471 7 0
                                    

Kapı birden zorlandı hâlâ Justin'in Joe'nin bogazini sıktığı fotoya dalmistim . Kapıya doğru yürüdüm . Kapıyı açtım Justin'i görünce telefondaki fotografi gostererek ona bağırdım : " Bu ne demek oluyor ha ? Yine neden dovdun onu ? " telefonuma bir tane vurdu ve kapıyı ayagiyla kapattı . Sonra dudaklarima yapisti . Duvara yapistigimda ayaklarımı beline doladim . Ve geri çekildim Nefeslerimiz birbirine çarparken konustum : " Hayır Justin . Selena . Bunu yapamam . Artık o var . Uzgunum . " dedim saçını kavrarken burunlarimiz birbirine degiyordu . Dudaklarima bakıyor ve penisini bana daha çok bastiriyor beni deli ediyordu .

" Evet yapabiliriz . "

" Hayır Justi- " içime girdiği için sustum . Anın tadını cikariyordum . Unutmayın bana borcu vardı lunaparkta anımın tadını cikaramamistim ha ? İçime yavaş yavaş girip cikiyordu . Sutyenimi insanca çıkardıktan sonra elleriyle göğüs uclarima bastırdı ve parmaklarını gezindirdi . Sonra beni kucağına aldı ve odaya götürdü . Üzerine ciktim size Joe'yi sevdiğimi anlatırdım ama Justin'in penisini yalamakla mesguldum . Joe . O kim ? Biz birbirimiz için yaratildik . Kidrauhl ve ben . Hizlica beni altına alirken Justin ağzını göğüs uclarimdan cektikten sonra konuştu : " Seni seviyorum . "

" Ne ?!? " dedim onu zevkle sirtini tirnaklarken .

" Seni seviyorum Selena . "

" Emin değilim. "

" Gabriella ? " dedi gulumseyerek .

" Evet belki dilini ağzıma getirirsen olabilir . " dedim şımarık ses tonumla .

" Sonunda . " dedi ve dillerimizi buluşturdu .

...

" Günaydın . " dedim elimi karın kaslarinda gezdirirken .

" Sanada bebeğim . " saclarimi okşuyordu .

" Şimdi ne yapacağız ? "

" Ne ?"

" Biz . Ama Siz . "

" Bilmiyorum . Sadece seni seviyorum sana aşığım . Bunu önceden de biliyordun . "

" Ama öncedendi kuduruk kalbin Gomez'i bulmadan önce . "

" Onu ben bulmadim ! " sesi yükseldi .

" Evet kesinlikle . "

" Benimle kavgaya girme Selena . "

"Neden haklı olduğum için mı ? "

"Hayır , -gülümsedi- okula gitmen gerekli yani . Okul cocugusun sen unuttun mu ? " dedi yanaklarimi sıkarak . Gözlerimi devirdim . Ayağa kalktım ve sutyenimi giyindim ardından külotumu . Justin ise beni izliyordu . Hayvan . File corabimi dizimin 2 karis ustinde mini etegimi ve göbekten baglamali gomlegimi giydim . Altına da ayak bilegimdeki konversimi giydim .

" Işte olduu ! " aynanin karşısında kendime bakıyordum .

" Hayır olmadı . " dedi Justin arkamdan sinirlice aynaya bakarak .

" Ne ? Sen neden karisiyorsun bi kere ?!? "

Eline makasi aldı ve file coraplarimi kesti .

"Yapma sakin hayır corabim :( "

" Buna çorap mı diyorsun ? Her yerin gozukuyor ! Ve şu etek gotunu görüyorum . " popomu sıktı .

" Sen ilgilendirmez . "

" Ah evet ilgilendirir . " Dolabimi açtı Ispanyol paca bir pantolon ve uzun bir tisort çıkardı . Onları yatağa koydu ve : " Bunlar daha uygun . " dedi . Sonra etegimi çıkardı . Beni yavaşça suzdu. Dikkatini dagittim . " Onları giymeyecegim . "

Mor Supralı PrensHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin