Hepimiz hazirdik . Ben kalcalarimda bulunan beyaz elbisem ve hâlâ yağmur zikkiminin devam etmesinden dolayı siyah botlarim ve şeker cantamla . Justin altın sarı renkli supralari beyaz atleti ve beyaz pantolonuyla hazırdı . Kapıdan dışarı ciktik . Jo sola , Kid sağa gitti . Çünkü ; solda Jo'nun , sağda Justin ' in arabası vardı . Gözlerimi devirdim .Hangi arabayla gideceklerini bilemedikleri ve her ikisi de benimle gitmek istediği için Kavgaya basladiklarini farkettim . Düz yürüdüm ve karşı yola geçtim bir taksi cagirdim .
" Daniels lütfen "
Adam kafasını salladı . Justin gittiğimi fark edince ikisi sonunda anlaşıp Jo'nun arabasına bindiler . Ta ki koseyi dönene kadar dikiz aynadan onlari takip ettim . Daniels' e vardığımda iki adımdan sonra merdivene ciktim . Ve sol ve sağ kolumda el hissetim . Solumda Kid sagimda Jo . Tanrim . Ikisine sırayla baktım ve kollarimi sıyırıp Önden gittim . Justin de arkamdan Jo ' nun telefonuna mesaj geldi sanırım .
-Joe'nin Ağzından -
Şu sikkafali Justin yüzünden kız Daniels ' e taksiyle gitti . Sonunda anlastik . Benim arabamla gidecektik . Hizlica surdum Selena'ya hemen vardik . Koluna girmiştim ki bana mesaj geldi ; " Senden bir adım önde ne diyorsun bu ise ? ;) " diyerek bir de fotograf göndermişti . Fotoğrafta Selene arkasına biri sayesinde iğneyle bir kağıt yapistiriyordu . Kuşkusuz çeken kişi aynı zamanda igneyi yapıştıran kişiydi . Belliydi yani . İğneyle yapıştırılan kağıtta " Selam ben Selena Gabriella Watson Justin Drew Bieber benim kuzenim olur . Ve dün gece birbirimizi becerdik . İyi Günler :) " yaziyordu . Nasıl oldu bu ? Yani ben onu alacaktım . Justin ' den . ben ona dokunmaya kiyamazken - tamam bu kısmı geçelim - . O sadece benim olmalı o sadece benim .
- Selena'ya Devam Guys -
Masaya oturduk . Gözüm arkadaydi . Joe ' de . Telefonundan bir şeye bakiyordu . Sonra telefonunu kapatıp geldi . Hepimiz tavuk yahnisi ve şarap istedik . " Tavuk sevdiğini bilmiyordum ' GABRİELLA ' "
" Ah , evet severi- Ne ? "
" Gabriella " diye sayikladi Justin ağzını şişirip gulmeye başlayarak . O da yazıdan öğrenmişti . Jo da yazıdan öğrenmiş olmaliydi . Ama nasıl ? O eve gitmisti .
" Yani se-severim ben tavuk çok yerim şarapla içerim . "
Bakışları beni delip geçiyordu . Justin gulmekten eriyecekti . Ben hareket edemiyordum . Jo ' da hareket etmiyordu . Hangi üstün zeka tüm adıyla bir kağıda yazı yazardi ki ? Aptal beynim . Aptalim ben . Salagim . Sa-sa-salagim . Nefesim hep böyle anlarda kesilmek zorundaydı . Tuttugum çatal düştü . Justin hemen gulmeyi kesip cebinden spreyini çıkardı . Ve ağzıma puskurttu . O Artık alıştı sanırım . Elini tuttum ve teşekkür ettim .
" Harika tam kari koca gibisiniz . " gulmeye başladık ama Jo o sözcüğü kesinlikle şaka için soylemedi . Eminim . Sonra telefonu çaldı .
"Efendim anne ? " dedi gözlerini devirerek .
" Neden bahsediyorsun ?!"
" Sen ciddi misin ?! "
" Bekle iki dakikaya oradayım . "
" Gitmem gerek çocuklar uzgunum acil bir durum . " Omuzuma dokundu ve gitti .
" Öyleyse yemeğin buradan sonraki kisminda yalnızız . " dedi Justin v
e elini elimin üzerine koydu . Elimi çektim . Ve sarabimdan bir yudum aldım . Daha sonra . Kalkmamizi gerektiren bir işaret yaptım . Justin gözlerini devirdi ve daha sonra hesabı ödedi kapıda arkam dönük onu beklerken geldi ve belimi sardı .
" Justin ? "
" Efendim bebeğim ? "
" Biz eve ne ile gidecegiz ?! "
" Taksi . "
İlk gelen taksiyi durdurdu . Tam binecektik ki adam : " Hemen in taksimden seni ibne . Sen en son taksime bindiğinde peşinden gelen binlerce kız arabamın lastiğini indirmiş senin için camlara yapismişti . Seni taksime almam bile " dedi ve gaza bastı . İkimizde şok geçirdik . Birbirimize baktık ve gulmeye başladık . Sonra birden durdum .
" Justin eve neyle gideceğiz ? " :D
" Sanırım gote geldik ... "
İyi okumalar canimcimlar
* Melisa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mor Supralı Prens
FanficJustin'in kuzeni olan Selena Watson onun menajerliği görevini üstleniyor. Ve küçüklüğünden beri kardeş olarak gördüğü Kidrauhl ' la yakınlaşıyorlar . Ve sıcak bir serüven sizleri bekliyor . Joe bu sıcak seruveni bozabilir ha ?