Mor Suprali Prens 11. Bölüm : " Onu sevmen Ona Acı Vercektir Oğlum "

421 14 0
                                    

Etrafi hala kizil görüyorduk . Bence bu Mallette'nin korkmamiz için yaptığı los isikti . Ayak ayak üstüne attığı pozisyonunu değiştirip ayaklarını indirdi . Arkasini döndü . Yüzündeki tebessumler gitmişti . Kizgin da değildi . Sadece normaldi . Yanımıza gelirken Justin ve ben yan yana durmustuk . Arkada kapı , kapinin ardında ise " Casteeeeeggggnnn agagagagagagaggaga " diye çığlık atan vahşi zombiler . Yani Justin'in demesiyle onlara Belieber deniyor . Herneyse . Justin korkmus olmalı ki kulagima egilip " Bugün ikinci gote gelisimiz " dedi ve yavaşça geri çekildi . Mallette'nin onumuze doğru gelirken yaptığı yuruyusu sanki hiç bitmeyecekti .

-Joe'nin Agzindan -

Yemekte onlara o kadar sinirlendim ki ?! Justin ile bir savaşta olabiliriz . Bana bu mesaji atan kesinlikle ona da atiyordur ki . 1-0 önde yazmisti . Selena ' ya Gabriella deyince resmen yüzü coktu . O da benim bildiğimi anladı sanırım . Ona ikinci ismini veren John amcaya lanet ettiğini düşünüyorum . Yemeğin ortasında , Bella aradı . Sınıf arkadaşım diyebiliriz konusmamiz :

" Hey , dostum naber ? "

" Sen ciddi misin ? "

" Neden bahsediyorsun , daha seni partiye cagirmadim bile ! "

" Ah , anne çok mu kötü durum ? "

" Demek bundan sonra bana anne diyeceksin ha ? Hayır burada durum ve müzik süper ! Hemen gelmelisin ! "

" Sen ciddi misin 3 dakikaya ordayim ! "

" Harika ! "

...

Gordugunuz gibi ben mukemmelim . Hem annemle konustugumu sandılar hem de Bella'nin partisini kacirmadim . Bella 'nin partisi için onlara annem ile ilgili özel ve önemli bir şey olduğunu soyleyip gittim . Şimdi mi ? Bella koluma kafasını koymuş yatıyor bense önümde birbirini becerip orgazm olan sevgilileri izliyorum . Her alanda mükemmel olduğum kadar her alanda ezigim de -_-.

-Selena 'nin Ağzından -

Malette sonunda onumuzde durdu .

" Sel bebeğim sen odana gidebilirsin . "

Sirittim . Ve odama doğru gittim odamın kapısını acmamla gözümü saran kızıl los isigi beyaz lamba rengim aldı . Kapıyı kapattım ne konuştuklarını duyamadim . Fısıltı da duymayayim diye kulakligim ve müziğim bu sefer Justin'i degil beni rahatlatiyordu çocuklar .

-Justin'in Ağzından -

Selena'yi odasına gönderdi . Ne alaka ? Ezik mıyım lan ben ?

" Jeremy uyudu . Ama ben bekledim . "

" Ne- neyi sevgili biricik tatlı masum şirin sevimli dünyanın en iyi annesi neyi bekleddiiinn ? " gözlerimi kirpistirdim ve amelece guldum . Ne ? Küçükken ise yarardi bi kere tamam mi ?

" Se-ni "

" Selena'yi ? "

" Onu sen nereye gidersen surukluyorsun . Şimdi şu kanepeye otur . "

" Ta-tamam biricik sevimli tatlı güzel anneciğim . "

Bilgisayarı kucağına aldı ve İnstagram hesabımı açtı ardından Selena'nin M&G fotografinin yer aldığı ve altına da " Yeni sevgilim xx " yazdığım fotografi gösterdi .

" Bu ne demek oluyor ? Tamam tabiki sevgili olun . Ama sevgili değilken bu ne demek oluyor ? Ve ışte bir de suna bak ! " Joe 'nin kafasını zonglattigim fotografi gosteriyordu .

" Bu bu istisna tamam mi ? O , o Sel'e yakinlasti . Ama Sel istemedi . O da zorlayinca sonuçta biz biz kuzeniz . "

" Sen ciddi misin ? Bu ne o zaman ? " şimdi de Selena'nin sirtina yapıştırdığı o kağıt . O nasıl internetteydi ? Herneyse .

" Bu bu bir istisna "

"Degil ! "

" Ama- "

" Ama diye bir şey yok küçük adam ve aynı zamanda eve bu saatlerde gelmene de iznin yok ! "

" Ben uzgunum Mallette . "

" Mümkünse . Artık bambaşka biri oldun . O senin kuzenin . Kendine baska biri- "

" Kimse onun gibi olamaz ! "

" O zaman kendine başka bir Selena bul ! Sen Dünya starisin . Ve başka Selena'lar da var . Ve ışte bak bu da bir Selena . " Diyerek Selene Gomez'in resmine elini koydu . Ve devam etti : " Onu sevmen ona acı verecektir oğlum . "

" Sacamalamayi kes Malette ben odama gidiyorum . " yanından kalktım ve odama gidip sertçe kapiyi kapattım . Tüm bunlardan bıktım . Tamam mi ? Herşey boktandi . Selena Watson'i seviyordum . Ve şimdi mi Selena Gomez umrumda değildi .

- Arkslr ilk ikinci yorumu da Ayçin'e veriyoruz. Teşekkür etmeyi de unutmuyoruz . İlk üç önemli zaten bu bölüm bir ayriligin kaposi olabilir :O Pls . Mallette'ye antı olmayın syglr syglr xd .

Mor Supralı PrensHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin