Mor Suprali Prens 14 . Bölüm : Doğum Günü .

418 12 0
                                    

Joe : http://31.media.tumblr.com/tumblr_m835qzAGqH1rpdiayo1_500.jpg

Justin kafasını kaldırarak bize baktı '' Şimdi nereye gideceksiniz ? ''

Bir cevap vermem gerekliydi yani sanırım . Joe arabadan indi yanımıza geldi ve el sıkıştılar .Selena'yla . El sıkışıktıktan sonra Joe Justin'e dönerek : '' Eve gidiyoruz . ''

'' Bizimle eğlenmek varken ? '' diye diretti .

'' Ben istedim . Sıkılacağımı düşündüm . '' Joe ne hemen gidecek bir yer bulmuştu ?

'' Pekala . '' dedi Joe'ye ters ters bakarak . Selena ise küçük bir hayranıyla fotoğraf cekiliyordu .

Arabaya bindiğimizde hemen sordum . '' Arabanın lastiklerini kim şişledi ? Ve şey eve gitmiyoruz değil mi ? ''

'' Evet , evden çıktım arabaya binecekken kafasında kapişonlu siyah ceketli bir erkek evet kesinlikle erkek koşarak gitti . Ve evet eve değil seni özel bir yere götüreceğim . '' dedi sırıtarak . Gülmeye başladık .

...

''Neredeyiz ?'' dedim gözlerimdeki bezi hafif oynatarak .

'' Sakın kaldırma ! DAHA DEĞİL ! '' dedi kızarak .Joe gözlerimi bağlamış beni yürütüyordu . Tuhaf makine sesleri duyuyordum . Ve bağıran çocuklar . Kimisi ağlıyor kimisi gülüyordu . Yavaşça bezi çekti . '' İŞTE ! '' '' Ah , seni çok seviyorum Joe iyi varsın burası çok güzel-Justin ?!? Senin burada ne işin var ! Selena nerede ? Ödül töreni ? Joe'ye ne yaptın ?! '' Sadece yarım ağız gülümsedi . Sonra bir anons yapıldı : '' Lunaparkımız 2 dakikaya kapanacaktır. Lütfen dışarı çıkınız . ''

'' Neler oluyor !? ''

'' Lunaparkı kapatıyorum . Yalnız ve sessiz olmalı . Joe gibi değilim ben . Hep seni düşünürüm . ''

'' Ah ! Kes sesini ! ''

'' Joe ' ye ne yaptın ? Seni aptal ! ''

'' O mu ? O şu anda Selena ile beraber . ''

'' Na-nasıl ? '' arkama bakmak istedim . Herkes çıkmıştı . Herkes .Büyük bir alanda

ben ve o . Reddettip istemediğim kuzenim .

" Bence onu boşver seni hemen satti . Gerçi doğru kim sana karşılık Gomez'i tercih etmez ki ? " güldü . Benimle alay ediyordu .

" Kalp kirici oluyorsun Justin . "

" Ah evet ikinci adının Gabriella olduğunu saniyordum . Ama değil . Kalp kirici . Bana değil kendine bir bak ! "

" Kes sesini . "

" Neden ? " Kahkaha atı ve devam etti . Lunaparkta artık hiçkimse kalmadı buna emindim . Anons eden adam bile gitti . Kapı ise kapandı . Dikkatimi Justin bozdu kaldığı yerden devam etti : " Onu değil seni seçtiğim için değil mi ? - gülümsemesi azaldı - Ne kadat boktan olduğum için ? Unutulan doğum gününü hatirladigim için . Bugün seni burada Joe ' yle değil benimle hayal etmek istedim . -kafasını eğdi . Bu sefer aglamamaya kararlıydı . - Sadece . Ama arkamı döndüğümde yoktun . Eve gidecekmissiniz . Yalandi değil mi ?! "

" Bundan sana ne ? "

" Evet tabii bebeğim . Ben neyim ? Şimdi dinle . " dedi geri geri gitti ve elini arkaya attı . Birşeye bastıktan sonra tüm ışıklar yanmaya başladı . Ve müzik . U Smile I Smile .

" Senin gulusun benim gulusum . " dedi elimden tutarak . Sonra devam etti beni donme dolaba bindirirken . Ağzım açık onu izliyordum . O mukemmeldi . Olmayan doğum günümü hatirlamisti sanki . Ve şimdi dünyada aldığım en guzel hediyeyi bana veriyordu . Ya da tek hediye ? Donme dolabı eliyle gosterirken hemen bindim . Ve o da yanıma . Cebinde birşey vardı ve ona bastığında donme dolap çalıştı . Işıklar ve müzik ve karşımda yasak aşk yaşadığım kuzenim benimle beraber olmak için cildiriyor . Doğum günüm . Justin yaklasiyor . Yanagimi tuttu . Valla yaklasiyor . Nefesi yüzüme değdi . Elim istemsizce saçına . Ve şu duran şey . Ne ? " Justin ! " dedim . Goguslerime bakarken donme dolabın durduğunu anlamayan akıllı kuzenime .

" Ne var melegim ? "

" Seni orospu çocuğu ! O cebindeki şeyi beni öperken sıkıştırdın . Ve düğmeye bastin !!!!"

" Ah , bu mu ah hayır hayirr ! " syglr syglr . Dengesiz olduğu kadar sakar olan Justin kumandayi düşürdü .

" Mükemmel ! Gerçekten picin tekisin ! Şimdi neyle inecegiz ?! "

" Anın tadını cikarmalisin bebeğim ? "

" Senin anına sicarim . Yüksekten korktugumu biliyorsun . " aşağıya bakmamaya calisiyordum . " Ve tanrim biri şu müziği kissin ! "

" O zaman aşağı değil bana bak . " aşağı bakarim daha iyi çünkü istemedin pantolonunda gorulen şişlik oradan atlama sebebim olabilirdi .

" Se-şey tamam . "

" Telefonun nerede ? "

" Arabada kaldı . " gözlerimi devirdim .

" O zaman gece buradayız . "

"Harika . Senin sikik parmaklarin ve sakar beyninle beraber . "

"Lütfen ! Artık yeter beni tersleme . "

" Sen ciddi misin ? İçine biri kacmis olmalı . Seni terslemekmis . Seni artık anlamiyorum . Bana yalvariyorsun . Ertesi gün Gomez'lesin . Ödül gecesi ona ne oldu ? "

" Hayır gitmedim . Senin için insanlardan tepki yemeye hazırım . Artık ınan . Bugün senin doğumgünün . "

" Ah , evet kimsenin hatırlamadığı biriyim . Babam topragin altından çıkıp konusabilseydi . Annem hergün surtukluk yapmasaydı . Mallette ve Jeremy bu şekilde evlenmeselerdi . Ve sen- yani se- Justin bir tek sen varsin . - aglamamak için gözlerim kızardı - Sende Gomez'i seçtin . "

" Joe ? " dedi diğer tarafa bakarak .

" O da Gomez ' de bir tek dostum sensin . "

" Mendie ? "

" Sen Mendie 'yi nereden biliyorsun ?! Herneyse o uzakta . "

" Başka kimse yok birtek ben ha ? "

" Yeter Justin bana dost bulma sen benim tek dostumsun ve dostumla sevgili olursam bu hicde güzel olmaz . "

" Biliyorum . " dedi suratını asarak .

" Ve ışte bunun için kendine dost bulmalı beni dostun bir üstündeki sınıfa koymalisin. " dedi suratıma bakarak .

" Bunu yapmak istemiyorum ! "

" Evet istiyorsun . "

"Hayır asla olmayacak bu ben gidiyorum ." Justin yana döndü sirittigi belliydi .

" Tamam o zaman arkamı donerim . " arkamı dönerek oturdum .

...

Arkamda bir el hissetim . Sonra yavaşça tüm sirtimi kavradı . " Ne yapıyorsun Justin ? "

" Üşüdün . "

" Sen nereden biliyorsun !? " dedim o sirtimi ceketiyle kaplayip bana sarilirken .

-" Hatırla Bayan Smith kiloluydu ve sürekli terleyip sicaklardi . - gülümsedi . - Uyku zamanında klimayı en dusuge getirirdi . Bizi kendi sanirdi . Usudugumuzu yani . Uyudugunda seni hep takip ederdim . Usudugunde bacaklarını toplayıp burnunu elliyorsun . Her seferinde . Bende kalkıp ortumu sana veriyordum . "

" Bu iki örtü olayını açıklıyor " dedim ona dönüp sarilarak .

Sarılmış vücutlarımiza baktı ve devam etti : " Doğum günün kutlu olsun- bir damla yaşla devam etti- 'KUZEN' . "

O gerçekten büyük bir adam gibi ne yaptığını biliyordu . Ona aşık olup olmadığımı hala çözemedim . Ama galiba ben ona aşığım . Hemde sırılsıklam .

...

- Adele : Someone Like You Bölüm şarkısı icin uygun olabilir . *0* Sizleri sefiyorum . qanqalar . * Melisa xd

Mor Supralı PrensHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin