Mor Suprali Prens 3. Bölüm : I am Not Dead

799 21 1
                                    

Evet , evet arkadaşlar şu anda nasıl bir boka battigimi dusunursek ki dusunmesek daha iyi . Kesinlikle beni asacaklar . Durun durun ya da kiliseye rahibe olarak gonderilecegim . Ya da beni yukarı bağlayıp ayak bileklerimden kesip kan kaybından olmemi izleyecekler . Ya dograrlar belki . Ağzımı yirtadabilirler . Gözlerime sis de batirabilirler bunların hepsi olabilir . Neden mi ? Çünkü kimse evde yokken - Justin arkadaslariyla buluşmaya , Mallette Teyze ve Jeremy amca da yemeğe çıktılar . - yani koskoca ev bana kalmışken ve hazır hastahaneden çıkmışken yıkanıp kahvemi içip uyumak istedim . Amaa haaayyiir bu mümkün bile değildi kahvem elimde Justin ' in odasına bilgisayarimi almak için gittiğimde bilgisayar ve kahveyi dengeleyemeyip JUSTİN'İN MOR 'MOR' SAPKASİNA KAHVE DÖKTÜM YEMİN EDERİM Kİ İSSİZİM YANİ İSİM GUCUM YOK JUSTİN ' İN BENİ BECERMESİNİ İSTİYORUM DEĞİL Mİ ÇOCUKLAR . FACEBOOK YANİ TEK İSTEDİĞİM BİLGİSAYARLA FACEBOOK A GİRMEKTİ . BU KADAR YANİ . EVET . TANRI BENİ CEZALANDİRİYORDU . Evet ne yapacagimi bilemedim . Sapkayi hemen dolabın üstüne fırlatıp kayıp süsü verdim . Yeri hemen sildim.  

This was never the way- bu seste nereden geliyor ? 

i planned list my attention- ciddiyim psikolojimi kaybetmis olabilirim çocuklar ?! 

i got so brave drink in han- Ahh ! telefonum çalıyor . Arayansa Mallette gürültüden sesi pek duyulmadı ama anladigim kadarıyla bugün eve gelmeyeceklerinu söyledi ve 'görüşürüz seksi bebeğim ' diyerek kapattı . Bugün herkese bir tuhaflık coktu yeminlen . Artık Jeremy onu nasıl tahriş ettiyse hıncını benden çıkarıyordu . Evet hala havlulu olmamı hiç onemsemeyip televizyonu açtım . Barney ve Arkadaşları . Mukemmel ! Kimi kandiriyorum . Elimdeki bilgisayarı açtım . Her zanki gibi sosyal ağlarda gezmeye başladım . Sadece geziyordum . Yani bakın yeni bir şok kaldırmak için değil ' Sadece GEZİNİYORDUM . ' tek fark ne biliyor musunuz ? Artık Justin' in sevgilisi olmam - mis . Evet arkadslr . Dün ciktigim m&g de Justin fotoğrafımı yayinlayip " Yeni sevgilim xx " açıklamasını yapmıştır . Ve yeni sevgilim şimdi anahtariyla kapıyı açıyor . Hah ! . Ayağa kalktım ve kapinin önüne gittim . " SENİ PİÇ KURUSU , BENİ NASIL BU ŞEKİLDE TANİTİRSİN ? BİZ SADECE KUZENİZ . SENİ KALPSİZ İT . "  

Gozlerini boyu kadar açmış . Beni dikkatle dinliyor ve izliyordu . Justin . Tabiki şaşırır . Çünkü konuşurken ellerimi havaya kaldırmış ve yanlışlıkla havlumu dusurmustum . Hayatimda bunun kadar rezil bi durum yoktu . Lanet konuşmam bitince aşağı doğru baktım tüm vücudum Justin ' in karşısında sergileniyordu . Şu an ve dakika . Gözlerini kisti ve hafifçe gulimseyerek ayagiyla kapıyı kapattı . Korkmaliydim bence evet hemde çok Korkmaliydim . Çocuklar Justin yaklasiyor bense geri gidiyordum , üzerimde havlu olmamasıni sorun etmedim çünkü karşımdaki Justin' de ustsuzdu . Bana daha da yaklaştığında sirtimin soguk bir yere değdiğini hissettim . Duvar . Tanrim . Elleri belimden kalcama ve daha sonra popoma yapisti . Popomu eliyle sıktı . Ayağımı beline doladim . Ne ? " Ben seni uyarmistim , Sel " dedi o siritisina engel olamadan . Daha sonra dudaklarima yakladti ve kendi diliyle benim dudaklarimi yaladi . Goguslerime kadar indi . Yalamaya devam ediyordu . Harika . Bana baktı . Arada hafif inliyordum . Ah , Tanrim . O çok- Burada kesmek sorunda kaldım çünkü goguslerimi sıkıp ağzıma yapisti . Opustu demeyelim çünkü resmen yapisti . Beni taşıyıp odasına götürdü . Yatağına yatirdi . Ve uzerime çıktı . Yanagimi okşadı .- Bütün vücudumun tahrik olduğunu es geçersek en mukemmel anlarimdi .- Ve " Eğer bana beni bir daha bu kadar sinirlendirirsen sadece bununla kalmam " dedi ve eliyle bütün vucudumu elleyecek şekilde ayağa kalktı ve tisortunu üzerine gecirdi . Hala çıplak olduğumu es geçmemeliyiz . " Ve bence üstünü giyin hâlâ bir erkek olduğumu unutuyorsun " dedi ve sırıtarak dışarı çıktı . Havluyu uzerime aldım . Kapinin önünde beni bekliyordu . Dışarı ciktim ki- ışte boka battim arkdslr . Sapkasini gördü ve havlumun arkasından beni geri geri çekti . Ellerimle yüzümü kapatmistim . Sapkasini işaret parmagiyla tutup bana gisterdi ve " Kahve doktun değil mi ? " dedi . Siritiyordu . Ben orada korkudan butun dengemi kaybetigimiden havlumu biraz daha çekince havlu uzerimden düştü . Beni şöyle bi baştan suzdu . Ve gidiklamaya başladı . " Ah , Kidrauhl sana durmani emrediyorum . " gülerken yatağa dustum oda uzerime . Devam ediyordu . Gidiklamaya . Yani . Evet . Herneyse . İkimizde oturduk . Tek sorun o oturmustu ve bende çok yakın yani sahiden çok yakın. Yani üzerine diyebiliriz . Oturmustum . Ve bana baktı ciplakligimla ilgilenmiyor gibiydi . Sanki . Belki . Neyse . İşaret parmagiyla gobegimde daireler cizmeye başladı . Yavad yavaş aşağı indi . " Sana üzerini giyinmeni soylemistim . " dedi goguslefime bakarak . " Ha- haklısın ben hemen giyineyim " dedi kalkmaya calisarak . Amaa hayyirrr işaret parmagiyla gogus uclarima çıkması benim inlememe yetti . Ve olduğum yerde kaldım . "Be- benim gitmek gerek Justin " dedim ve tahrik olma seysilerini bırakıp odama gittim ve hmen uzerime şort ve tisort geçirdim . Bugünün nasıl geçtiğini bende anlamadim , çocuklar .

Guys hikayem +12 yaş olmaya başladı pls. küçükler izlemesin . Bu arada vote ve yorum hiç yapmıyorsunuz onlarida bekliyorum .  

*Melisa

Mor Supralı PrensHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin