Uyandığımda arabada Justin'in kucagindaydim . Gözümü açmak istemedim . Soylenilenleri duyuyordum .
" Bak bana seni hayvan ! Yaptığımız şey bir reklam olabilir . Ama senden bıktım . O kızı kullanmana izin vermem . Anladın mi ? Seni piç . OLLG'de seninle beraber Meet&Greet yapmayacagim ! Onun canını acitmak istiyorsun . "
" Sus SELENA . Hiç anlamiyorsun . Aşk . "
" Herşeyi yaptırır değil mi ? Senden daha deneyimli ve tecrubeliyim . Senden yaşça büyüğüm ve tavsiye verebilirim : -muhtemelen arabayı o suruyordu ve durdurdu ardından arka koltukta oturan Justin'e ve kucağında yatan bana döndü . - Nick , Nick Jonas sırf bir heves için Miley'i aldattik . Yapma lütfen . "
" Bununla alakasi yok ! " Justin bağırdı .
" Ah , pekâlâ ne sik yersen ye ! " dedi Selena ve araba yeniden calisti . Hızlı bir şekilde gidiyorduk . Sonra araba birden durdu . Diz kapagimin arkasından ve belimden birisi ki bu kesinlikle Justin olmali beni tuttu . Gözlerimi hala acmamakta kararlıydım sanki hiç istemiyordum . Gözlerimi açmak ve Justin'in kucagindan inmek . Elleri sicacikti . Sonra ceket örttü uzerime . " Ne yapıyorsun ? " Selena sertçe cikisti . " O üşüdü . "
" Ah , yapma kardeşim . Onu bu kadar mi taniyorsun sanki ?! "
" Bu seni yine ilgilendirmez . "
" Ah evet yarina OLLG ' ü Meet&Greet le yapacagim sevgilimin beni kıskandırmak için kullandığı aşık olduğu kızı düşünüyorum . Bak . Bu kız çok iyi ve sen tam bir ibnesin . O çocuğu da dövüp benim yanıma getirdin . Lunaparki da sen ayarlamadin . Joe o çok iyi ve romantik sen asla onun gibi degilsin . "
" Kes sesini seni surtuk ! " Sel'e surtuk mu dedi az önce ?? Ve ondan önce de Joe'yi dövdüğünü .
" Neler oluyor ! " diye birden Justin'in kucağında bağırdım .
" Aman Tanrim . " Selena elleriyle gozlerini kapattı utandığını belirtecek şekilde .Justin gözlerini açmış bana bakiyordu .
" Se-sen neden bahsediyorsun ? " dedi Selena tatlı gulumsemesini yüzüne geri kazandırarak .
" Joe 'yi mi dovdun ?!?!" dedim işaret parmagimi Justin'in gozune sokarak .
" Aw him şey sen başka ne duydun ?? " işaret parmagimi öperek devam ettı . Selena burdaydi ve sevgilisinin bana bir şekilde yavsamasina göz yumuyordu ? Aslında reklam iliskisiymis , benim bunu bilmemem gerekli caktirmayin qanqalar .
" Sadece Joe'yi dövdüğünü ? " dedim işaret parmagimi hemen indirerek . İkisi oh cektiler . Sonra toparlanıp Selena devam etti : "Be-benim gitmem gerek . Size iyi geceler . " dedi ve daha sonra Justin ' i yanagindan öperek arabasına bindi . Hiç iyi rol yapamiyorlardi bence . Justin anahtarla kapıyı yavaşça açtı ben hala kucagindaydim . İbne . İşini iyi biliyordu . Elleri her salisede daha çok sıcak oluyordu . Dizimde olan eli kalcalarimdaydi . Kapiyi ayagiyla kapattıktan sonra ona : " Beni indirebilirsin ben uyanigim . " dedim göğsüne daha da sokulup koluna sarilarak .
" Evet , tabii . " dedi ve elimi çekerek ellerini açtı ve beni yere bıraktı yani resmen attı . Odun . Hadi ama onun bir sevgilisi var . Selena Watson . Sen sacmaliyorsun . Dustugum yerden kalkarken kolumu cirpiyordum ve konustum : " Çok kibarsiniz . "
" İşimiz . " dedi boşluğa konuşarak . Neler olduğunu bana anlatmayacakti sanırım .
" Ben yatmaya gidiyorum . Sana iyi geceler . " Kafasını salladı ve odasına gittı . Tanrim bu çocuğun derdi ne ? Yikandiktan sonra uzerimi degistirdim . Uykum gelmedi . Bende hemen dolaba kostum . Harika ! Yaş pasta ! Ama tek bir dilim . Doğum gunume denk gelmesi mükemmel . Hemen tabağı aldım içeri geçtim ve televizyonu açtım . Bir yeni mesaj telefona baktigimda mesajın reklam olduğunu gördüm . Ve saati de . 00:01 . Bu da benim şansım tanısın . Yine bir doğum gününü yaş pasta olmadan geçirdim . Ardından bir mesaj daha : " Hayatim doğum günün kutlu olsun ! " Mesaji atan annemdi . Evet o da dusuncesizin tekiydi . Ama belkide doğum günümü ertesi gün sanıyordu ve ilk dakikada kutlamak istedi . Ya da okuzluk yapıp bu saatte aklına geldim . Herneyse . " Saol xx "yazarak gönderdim . Daha sonra kapı çaldı . Kapıya baktigimda bir paket gördüm . Paket haricinde etrafta kimse yoktu . Paketi aldım ve kapıyı kapattım . Geri geldiğimde Justin buzdolabına bakiyordu . Yine boşluğa konusuyordu . Bence Justin Dracula falan yani sogukluga baksanıza . " Kimden ? "
" Bilmem " içeri geçtim koltuğa oturdum Justin de yanıma . Kartı çıkardım ve okumaya başladım : " Bu senin için yanında olmadigim için uzgunum . Daha fazla bilgiye gerek yok seni seviyorum .Kabul edersen çok iyi olur ha ? Doğum günün kutlu olsun xxx .
Sevgiler , Joe "
-
" Bu aralar sana Joe'den çok paket geliyor ha ? " arkadan bir ses geldi . Mallette işten gelmişti . Yoksa . Mallette bir önceki paketi gördü mu ?? Olamaz olamaz olamaz kondomlar !
" Ah, evet kondom kutusunu tezgahin üzerinde unutmustun . " yüz halimi görünce devam etti . " Merak etme kizmadim . " dedi gülümseyerek . Günden güne halama rezil oluyordum . Justin ise hala tepkisizdi sonra konuştu : " Ah , kondomlar ! Selena ve ben içerisinden bir tane kullandık . Sonra tezgahta kalmış uzgunum "
" Ne yani kondomlarimi mi kullandınız ?? "
" Evet . "
" Neler oluyor , bu evde kaç Selena var ? Ve siz çocuklar kondom için erken yaşta değil misiniz ?? " saslinlikla Mallette bize sordu . Justin bu sefer tebessum ederek konuştu ama gözü hala bosluktaydi : " Gomez. Selena Gomez'den bahsediyorum anne . Yeni sevgilim . "
" Aw him iyi mükemmel . " diyerek odasına gitti Malette .
Justin'e anlam veremedim ne kadar aynı evde kalmak zorunda olsam da onu görmek istemiyordum . Odama gittim . Ayağa kalktım . Bazıları ayağını masaya uzattigindan ayagina hafifçe vurdum . Kaslarını kaldırarak bana baktı : " Pis kokulu ayaklarını cekersen odama gideceğim . " Sonra cebimdeki telefon titredi . Hemen açtım . Gelen mesaj : " Kutuyu actin mi ? Seni seviyorum cevabını bekliyorum xxx "
Ne cevabı ? Elimdeki kutuya baktım , sonra telefondaki mesajın anlamsizligina ve daha sonra kutuyu acmami bekleyen bir çift kahverengi Justin gozune .
" Kimden ? " kutudaki bir çıkma teklifi olmaliydi . Ve evet kabul edecektim . Önce telefonuma mesaj yazdım : " Evet teklifini kabul ediyorum bende seni seviyorum xx " sonra Justin'e döndüm :
" Sevgilimden . "
Kutu elimdeydi onu hala acmamistim içindeki çıkma teklifini okumak istiyordum . Ama odamda . Justin'in ayağının üzerinden geçerek odama gittim . Şaşırmıştı hemde çok . Korkutansa kutuyu hala açmadan Joe'yi sevgilim olarak göstermekti .
- Olm ya babam iceriden mesajlasiyorum sanıp kötü kötü bakıyor eed xxd Adele- Don't You Remember bu bölüm için güzel olabilir o.o gutnaytbitçız .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mor Supralı Prens
Fiksi PenggemarJustin'in kuzeni olan Selena Watson onun menajerliği görevini üstleniyor. Ve küçüklüğünden beri kardeş olarak gördüğü Kidrauhl ' la yakınlaşıyorlar . Ve sıcak bir serüven sizleri bekliyor . Joe bu sıcak seruveni bozabilir ha ?