Mor Suprali Prens 18. Bölüm : " Benim olduğunu unutma ! "

335 9 1
                                    

" Ne ! " arkamı hizlica döndüm . Dosyalari çeviriyordu .

" Bana lezbiyen olduğunu söyleyen inanamayacsin ama Joe'ydi . " gözlerini ve ellerini açarak konuştu .

" Peki bu ne zaman oldu ? "

" Ah ! Joe bana dün söyledi . Joe gibi  yakisiki bir çocuğu reddediyorsun ki lezbiyensin ha ? " göz kırmaya başladı .

" Ama ben degilim . "

" Ah evet oylesin şimdi yanıma geel güçlü kız . " kollarını açtı elleriyle saçımı okşuyordu .

" BENİ RAHAT BIRAK SENİ PİÇ KURUSU CACIK KADIN ! BEN LEZBİYEN DEĞİLİM VE ZATEN JOE ADINDA BİR SEVGİLİM VAR TAMAM Mİ ? "

" Sakin ol şampiy- BİZ SEVGİLİ MİYİZ YOKSA ? "

gözlerimi açtığımda sınıf bombostu . Ve karşımda gözlerini iki metre açmış bir Joe vardı . Ve ben az önce onunla sevgili olduğumuzu söylüyordum . Saçımı okşayan oydu ve şu anda beynimdeki rüya sistemime küfür yagdiriyordum . Ama durun bir dakika karsimda hala cevap bekleyen bir Joe var .

" Se-şey yani ben yanlışlıkla öyle bağırdım canım ? Olur mu hiç ku-kuzen ! " elimi omzuna attım . Ve gulumsedim .

" Evet tabii . Artık yemek yiyecek misin ? "

...

Hamburgeri tam ağzıma alacakken telefonuma mesaj geldi .

" Kimden ? "

" Justin . "

Mesajı açtigimda Selena'nin sesli mesajıyla karsilastim ve zil sesi son seviyedeydi . Telefonumun kendini imha etmedigini bildiğim için şanslıyım .

" Heeey adaşım nabersin ahaha biz Justin'leyiz , okulda olman ne kadar kotuuu şu anda cafede eğleniyoruz . Ah sana diyecegiim bu akşam hep beraber yemeğe  cikalim ıstersen Joe'de gelebilir -arkadan 'hayır sakın gelmesin' diye gelen sesten sonra - yani su anda kapatmam gerek ve bu bir sesli mesaj ve şu anda yemekhanedesin değil mi ? BEN SELENA GOMEZZ VE SENİ SEVİYORUM ! -ardından kısık bir sesle - havalı gorunmeni sağladım hey bugün kesinlikle gel gorurusuz ! " havalı mi herkes bana tuhaf tuhaf bakiyordu . Şimdi bu niye ismini açıkladı ki te'allam ya . Joe de bana tuhaf tuhaf

bakanlarin arasındaydı en son arkama dondum ve konustum : " Hey ! Anneniz size sandalyede gotunuzu düz oturtmaniz gerektiğini soylemedi mi ha ? Şimdi , HEMEN ÖNÜNÜZE DÖNÜP ZİKKİMLANİN ! " Bana bakan herkes de yemeğine döndü . Sonra Joe'ye sakince dönüp sordum : " Bu akşam geliyor musun ? "

" Bilmem sen beni hep ekiyorsun . " gelmemesi benim için ultra puan kazanmaktı .

" Sen bilirsin . " gecistirdim çünkü gelmemesi gerekiyordu Justin'in önünde onunla  sevgili değilken nasıl sevgili rolü yapacağım ? Tanrim ! Üzüldüğümü belli edercesine suratimi astım . Ne kadar iyi rol yapıyorum . Bu da zararima olcak .

" Tamam pekâlâ geliyorum . " elini elimin üstüne koydu .

" Ne mükemmel ! " dedim umutsuzca bugün yiyecegim yemek ile ağzıma sicilacakti sanırım .

...

Son zil çaldı ve Joe ve ben toparlandik Justin beni alacaktı . Hiç değilse bir yolunu bulup kapıda Joe'nin elinden tutmaliydim . Merdivenlerden indik . Ama aklıma 'dank!' etti . Ayağımı kenara yatirdim ve durup bağırdım :

"Ah ! "

" Noldu ?! " Joe hemen bana döndü ve beni belimden tuttu .

" Sanırım ayağımı burktum . "

Mor Supralı PrensHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin