Mor Suprali Prens 8. Bolum : Beni Ne Bekliyor ?

478 17 1
                                    

Bana bakan bir çift göz daha vardı ...

" Cevap ver şimdi gidebilecek misın ? " vücudunu bana dayamis daha fazlasını istiyordu . Ama karşımda porno izler gibi bizi izleyen Jo dışında karşılık verme olasiligim yüksek değildi . Sonuçta Justin sexi değil diyemem . HerNeyse .

" Eğer ona camis gibi abanmassan kız cevap verebilir. " Justin durdu ve bana baktı :

" Sesin mi kalinlasti ?"

" Hayır aptal " dedim gözlerim cikarcasina önümüzde duran Jo ' yu gostererek .

" Ah , Tanrim senin burada ne işin var ha ? Hep böyle misin ? Bizi hep rahatsız mi edeceksin . BİZ SEVGİLİYİZ . "

" Kes sesini . "dedi hala bana bakiyordu . Sonuçta hala ciplaktim bana Güneşe bakan ayçiçeği gibi bakiyordu . Benzetmeye . Neyse . Justin fark edince hemen beni iteledi . Belimden sarmayi ihmal etmeyerek koridorun sonuna kadar odaya götürdü . İçeri girecekken arkadan vücuduma sarıldı ve kulagima fisildadi ; " Bence pijamalarini giymelisin , çünkü hiçbir yere gitmiyorsun ha ayrıca dus almani tavsiye etmem daha işimiz var " güldü. Onu iteledim . " Siktir git . Justin aklın sadece bunun gibi konulara takılıyor . Ciplagim ve seninle konuşurken goguslerim sallanıyor . Bu nedenle odamın önünden defolur musun ? "

Sadece güldü ve gitti . Sonra hemen uzerimi degistirdigimde ikisinin masada karşı karşıya oturmuş birbirlerini bakışlarıyla becerirken buldum .

Sonra ikisi birden " Hemen , buraya gel ve onu buradan ko- Heeeyy beni taklit etm- Ah ! "

Birbirlerinden tiksindikleri açıktı . Sen konuş Jo dedim gözlerimi Justin' e cevirmemeye calisarak " Mallette beni aradı ve anahtarı anneme bıraktığını eve gelip sizinle vakit gecirebilecegimi çünkü Mallette'nin bu gece işi uzun olacağını söyledi . Bende seninle vakit geçiririm diye düşündüm . Sana yemek teklifi ettim . Seni almaya geldim . Ve Sonra BAM ! Anahtar disaridaydi - cebinden anahtarı çıkarıp gözümüze sokarcasina salladı- . Tanrim , eve birileri girebilirdi daha da önemlisi Mallette gelebilirdi . "

" Bu seni ilgilendirmez Jo senden sadece olayı dinlemek istedim ve şimdi sıra Justin 'de "

Bana baktı ve gulumsedi ellerini masada birlestirdi ve sıkıcı iş adamları konusma pozisyonunu alarak konuştu " Biz iste sey yapmadan önce Mallette ile mesajlasdim . Ve eve gelmeyecegini biliyordum . Ve Jo annem yani teyzen sana BİRLİKTE VAKİT GECİREBİLECEGİMİZİ söylemiş . Aramizdan herhangi biriyle değil ! "

" Yani ? "

" Yani ? " Jo ve ben Justin'in ne diyeceğini merak ettik .

" Yani , yemeğe üçümüz gidiyoruuzzzz "

Ha-ha mükemmel . Birbirinden gerizekali iki çocukla dışarı çıkmak .

" O zaman hazirlanmam gerek . "

" Benim de . Beraber hazirlaniriz . Eminim bir dusa ihtiyacın var . Ne tesadüf benim de ! " gülerek arkamdan gelecekti ki Jo'nun burada olduğunu fark etmemiş Justin'e döndüm ve yine gülümseyerek aynı cevabı verdim " Seninle sevişmek istemiyorum . " Gözlerini devirdi .

" Ah , işte benim kızım . " dedi Jo bana öpücük atarak . Ona göz kirptim ki Justin gözünü devirmesiyle gitmesi bir olmuştu . Odama gittim . Beyaz kolsuz tulumumu ve siyah botlarimi giyindim . Sacim yine kivircigindaydi . Harika . Hazırdım . Şimdi beni neyin bekledigini göreceğiz !

Ay çok heyecanlandım vote ve yorumlar çoğaldı bu arada yeni bir kardeşim olduğu için onun altını değiştirirken benden Justin ile sex sahnesi yazmamı beklemeyin asdf onun için biraz gecikti . Sori . Neyse iyi okumalarr :*

*Melisa

Mor Supralı PrensHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin