" Bakire Kimberly sen misin ? " siritmamak için kendini zor tutuyordu . Ben saclariyla oynarken beni tanimamis gibi yapıyor . Hii ben de inandım .
" Bakire Kimberly şu an burada değil ben babası . "
" Ne !? " dedi gözlerini acarak ben olduğumu bildiği halde korktu . Mal . Hala içkinin etkisinde olmalı .
" Ahahahahahahhahahahahhaha Lol . "
" Ha-ha çok komik " hâlâ kipirdamamisti sadece yüz hatlari söylediği soze göre oynuyordu . Gözleri hâlâ kapalıydı . Elim kirpiklerine kaydı .
" Kimberly ? "
"Efendim Jo ? " ona Jo deyince önce sinirlenecek sandim ama sırıttı .
" Çok seksi olduğunu söylemiş mıydım ? "
" Hiim , Evet ! Dün gece ben koynundayken baya bi söyledin . " Birden ayağa kalktı . Çıplak olduğunu bilmiyordu sanırım . :D .
" Bak dün ne oldu bilmiyorum ama seey çok sarhostum . Lu-lutfen kişisel algılama . Ama okulda bundan bahsetmezsen . "
Donup kaldım . Ne diyecegimi bilemedim . Ama bu lafının üstünde okuldaki herkes hemde herkes beni becerdigini öğrenecekti .
-Justin'in Ağzından -
Savaşın başladığını size söyledim . Sevdiğim kızı elimden kaçırmamak için -kendisi kuzenim olur - herşeyi yaparım . Ve şimdi . Arabada istemeden ağladım .[Bana acımadı beni arzuladi diye kayıtlara aktarirsak mükemmel olur Muhsin abi ] Beni arzuladığı için [ Kesinlikle doğru ] o gece beraber olduk . Ve dünyada sadece o geceyi bekledim . Mükemmel . Ona bu olayı okulda kimseye anlatmamasi gerektiğini söyledim çünkü ; benim inadima herkese anlatacak yani Joe de duyacak ve savaş asıl şimdi başlayacak cocuklar .
- Selena'nın ağzından -
Çıplak olmamı umursamadan gözünün içine baka baka odama gittim . Hemen bir dus aldım . Okul kiyafetlerim hangi cehennemde olmasi umrumda değil ilk gün öğretmenlerin beni inek sanmasi için giyindim . Ama şimdi uzun çorap , şort , bot , hırka ve trenckot zamanıydı . Tüm bu kıyafetler icimi açıyordu . Üstümü giyindikten sonra dışarı ciktim . Okula vardığımda , göreceğim ilk kişi Jo oldu .
" Se-sen iyi misin kuzen ? "
" Seey evet sırf senin için dayak yediysem iyiyim . " gülümsemeye çalıştı . Sarılmış kafasını umursamadan ona sikica sarıldım . Beraber sınıfa gittik . Ders zamanı . Mükemmel . Lanet . Şu gıcık edebiyatçı reelim oldu . Adam söylediği her sözcükten sonra burnunu çekiyor . Bir-iki-üç kapı çaldı . İçeri mor sapkali , mor suprali birisi girdi . Sizce kim ? Haha. Kidrauhl . Sasha ' nin cigligiyla sınıf inledi . Yani . Kolay değil . Ders işlerken Justin'in sinifiniza geldiğini düşünsenize o.o .
" Ne var seni oros-" öğretmene bakarak sustum .
" Bay-Bieber-Ho--Hoşgeldiniz . " sumugunu cekmese şaşarim .
" İii sadece kız arkadasima bakıp bir şey diyecektim ."
Arkdslr sınıfta Kimberly yok . Yani kız arkadaşı da burada yok .
"Sen ciddi misin ? Justin bakire Kimberly ile mi sevgili ?!?!? OLAMAAZ "
" A-o sesli mi düşündüm " dedim pokerface gülerek . Ona ders olsun kız arkadasiymisimmis . Hasssiktir . Bana doğru geliyor . Kolumdan tuttu la . " Ah , seni şakacı hemen buraya gel " evire çevire götürdü beni . Kapıdan dışarı cikmamizla Jo'nun tuvalet izni bir oldu galiba çünkü ; sınıftan cikar çıkmaz JUSTİN E YUMRUK ATTI . Justin karşılık verecekken ; " İKİNİZDE ÖNÜMDE KAVGA ETMEYİ BİR SİK ZANNETMİŞ OROSPU COCUKLARİSİNİZ . SİKTİRİN TUVALETTE KAVGA EDİN AMİNAKOYİM . BIKTIM LAN SİZDEN . İKİ SİKKAFALİ . BİR TÜRLÜ ANLASAMİYORSUNUZ . SEN JO ; DÜN JUSTİN BENİ SİKTİ . OLAY BU . DELİ GİBİ SEVİSTİK . VE ŞİMDİ . BURADA CATLA . SEN JUSTİN ; DUNDE JO İLE BİRBİRİMİZİ EGLENDİRDİK YEMEKHANEDE . ŞİMDİ SEN CATLA . HANGİNİZE UYUCAM AMİNAKOYİM . BIKTIM ARTIK İKİNİZDE BENİM SEVGİLİM FALAN DEGİLSİNİZ . ŞİMDİ BİRBİRİNİZ YUMRUK SALLADİGİNİZ O SİKİK PARMAKLARİNİZİ GOTUNUZE SOKUN VEYA UZUN PENİSLERİNİZLE -neden uzun dediğimi hâlâ anlamiyorum - KENDİNİZİ BECERİN . İKİNİZDEN DE NEFRET EDİ- " yere dustukten sonraki sahneyi hatirlamiyorum . Astım . Yani Galiba değil mi hiç mi değil sadece Bay Edebiyat ogretmenin kafamın üzerindeki sumkurme sesleri . Neler oluyor ?
Çok ekşınli yerde bitti la :D Hâlâ ne olduğunu anlamadiysaniz diğer bölümde aciklicam İyi okumalar
*Melisa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mor Supralı Prens
FanficJustin'in kuzeni olan Selena Watson onun menajerliği görevini üstleniyor. Ve küçüklüğünden beri kardeş olarak gördüğü Kidrauhl ' la yakınlaşıyorlar . Ve sıcak bir serüven sizleri bekliyor . Joe bu sıcak seruveni bozabilir ha ?