Mor Suprali Prens 7. Bölüm : Bir Çift Göz

502 16 2
                                    

" Hemen--kalkın-küçük--Bayan--Watson--derste--uyuma-malisiniz-- ! "

" Ha , Ne ? "

" Üç saattir seni uyandiriyorum neden kalkmadin ! " diye fisildayarak söylendi Jo Bay Edebiyat Ogretmeni'nin kafamızın üstünde dikilisini onemsemeden .

" Be-ben özür dilerim Bay- Bay- [ismini bilmiyorum aminakoyim]"

Neyseki zil çaldı .

...

Jo 'yu zar zor okulun kapisina kadar taşıdım . " Ne rüya goruyordun ? " dedi hem yürüyerek hem de gülümseyerek .

" Hiç . " diye cevap verdim boş bakışlarla . İlk dersten sonra dayanamadi . Baş agrisindan ölecek diye düşündüm . Sonra okuldan da izin aldı ve taksi ile eve döndü . Şimdi iş zaman Selena Gabriella Watson . Hemen elime bir kağıt aldım ve " SELAM , BEN SELENA GABRİELLA WATSON . DÜN KUZENİM OLAN JUSTİN DREW BİEBER'LA BİRBİRİMİZİ BECERDİK . İYİ GÜNLER :) " Hah! Mükemmel oldu . Koridorun penceresinde yazıyordum ve tanimadigim bir çocuğu durdurup eline bir ine verdikten sonra bu kağıdı sırtıma yapistirmasini söyledim . " Teşekkürler "

" Se-sen emin misin ? -sorarcasina kaslarimi kaldırdım - Yani bunu yapıştırmak istedigine ve yalan olmadığına . "

" Peki sen emin misin hâlâ burada durmakla ? " dedim tek kasımı kaldirarak. Çocuk sonic gibi uctu mübarek .

...

Eve gelirken mahalledikelere de o yazıyı gösterdikten sonra . Eve geldim . Prensimiz sapkasini yüzüne indirmis uzanmış telefonla mesajlasiyordu .

" Hosgeldin Gabriella ! "

" Bana o şekilde sakin bir daha hitap etm- Heeey ! Sen ikinci boktan adımı nereden biliyorsun ?!?!?"

" Arkada yazıyor " sırıttı .

" Hah , kağıt " dedim gülerek . " Kizmamisa benziyorsun . " gözlerimi açtım .

" Ah seey ııı bunu neden yaptın ha ?! " kızmaya çalıştı .

"Bilmem belki inat içindir . " Sapkasini geri indirdi .

" Peki Joe o bu duruma ne dedi ? " Tam odama gidecekken durdum ve arkam dönük şekilde devam ettim " Ah, o mu ? O görmedi sen onu deli gibi dovdukten sonra kafasi zongladigi için izin alıp eve gitti . "

" Demek kafasi zongladi . " dedi Justin sapkasini çıkarıp gözlerini kısarak .

" Ben dustayim . Mallette işten gelince haber ver . "

" Seninle gelmemi ister misin ? " sırıttı . Salak şey . Gulumsedim ve pek sık karşılaşmadığı bir cevap verdim .

" Hayır seninle sevişmek istemiyorum "

gözlerini devirdi ve kafasını yastiga gömdü ve sapkayi geri kapattı .

....

This was never the way I planned cought my attention . I got so brave drink in hand . Lost my attent- durdur şunu Kid telefonum çalıyor .

" Hey "

" Hey "

" Bugün benimle bir yemeğe çıkar misin imm Justin'siz olsa iyi olur . "

" Şu an herhangi bir planim yok . " Justin'e bakarak konusuyordum .

" Mükemmel . Daniels'de 2 saat sonra . "

" Orada gorusuruz JO . "

-

"Jo mu hangi yuzle aradı , ne planı bu ? Film izliyoruz . Nasıl planın yok . Beraber oturuyoruz biz . -telefonu eline aldı . - Hemen onu arayacağım . "

" Dur Justin . "

" Hayır . "

" İyi ara zaman geçer bende uzerimi giyinmiş olurum . Ha ? "

" Gitmeyeceksin . "

Kahkaha attım .

Kapıya gitti ve anahtarı aldı . Kapıyı kilitledi ve anahtarı pecereden dışarı attı . Ve pencereyi kapattı .

" Gitmeyeceksin . "

" O anahtarı hemen aliyorsun ve ve planlarima karisma huyundan hemen kurtuluyorsun seni aptal . "

Bana dogru hızlı hızlı yurudu .

" Hiç bir şeyden kurtulmuyorum . Ve sende hiçbir yere gitmiyorsun . Tamam mi ? Burada film izleyecegiz . Ve telefonunu kapatacaksin . Ya da- "

" Beni öldürür müsün ? "

" Ya da -yüzüme doğru yaklasti - burada deli gibi sevisiriz . "

" U-uzaklas Justin birazdan Ma-Mallette gelecek . "

" Hayır gelmeyecek " diye fisildadi . Bana daha çok yaklasirken .

" Evet gelecek" diye direttim yüzümü kavramasina izin verirken .

" Hayır gelmeyecek bebeğim . " beni duvara yaslayip bacaklarimi beline alırken o da hâlâ diretti .

" Evet -gogus uclarimi yalamaya başlarken fikrimi değiştirmem gerektiğini anlayıp devam ettim - Evet gelmeyecek . "

Gülümsedi ve dudaklarimi açmam için izin alan gözlere bana baktiktan sonra dudagimi acmamla dilimi somurmasi bir oldu . Dilimden yavaşça boynuma ve omuzlarima gitti . Goguslerimi yeniden ziyaret eden dili gittikçe aşağı kaydı gobegim kasığım ve bacak arama kadar heryerimi yaladi . Daha sonra ciplak olan vücudumun aksine boxerliydi . Sonra vücudunu bana dayadı ve dudagimi somururken yeniden konuştu " Şimdi de gidebilecek misin ha ? "

"..."

" Cevap ver " hâlâ bana dayanmıştı ve sex ses tonu denilen bir tonda konusuyordu .Yani herneyse . Ama ben cevap vermedim . Çünkü burada benim çıplak vücudumu izleyip orgazm olan Justin'in gözleri yani sıra bir çift göz daha vardı ..

Yine ekşınli yerde kaldı asdadad bu arada anlamayanlar için O kavga kısmı Selena'nın bilinçaltı yani tamamen rüya :D İyi Okumalar *Melisa

Mor Supralı PrensHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin