Sandran nk.
Kuulin kuulutuksen omalle lennolleni Helsinkiin ja lähdin kävelemään kohti porttia 23, josta sen oli määrä lähteä. Katsoin ihmisiä ympärilläni ja mieleni täytti yksinäisyys. Suurimmalla osalla oli mukanaan kaveri tai perhe, tai no tietenkin oli siellä muutama yksinäinenkin ihminen minun lisäkseni. Useimmat varmaan palailevat takaisin Suomeen lomamatkoiltaan, sillä jos oikein muistan niin näihin aikoihin Suomessa on syyslomat.
On jotenkin vaikea kuvitella paluuta Suomeen perheeni luokse, koska olen jo kaksi vuotta asunut yksin. En kylläkään sano ettenkö olisi joka ikinen päivä katunut päätöstäni lähteä, mutta sillä hetkellä se oli ainoa päätös joka tuntui mielestäni järkevälle.
Lucaksen NK.
On kulunut 2 vuotta, 1 kuukausi ja 3 päivää Sandra Allenin katoamisesta. Olen tuntenut syyllisyyttä siitä joka helvetin päivä. Maria ja isäni sanovat etteivät syytä minua Sandran katoamisesta, mutta en syyttäisi heitä vaikka syyttäisivätkin. He kyllä kertoivat kantansa Danielan osuudesta Sandran katoamiseen. He eivät ikinä ole tykänneet Danielasta ja Sandran katoaminen vaikutti vielä negatiivisemmin heidän mielipiteisiinsä Danielaa kohtaan.
Vanhempamme eivät soittaneet poliiseille, koska halusivat antaa Sandran rauhoittua rauhassa, sillä uskoivat Sandran palaavan pian takaisin. Yli kaksi vuotta on kuitenkin kulunut eikä Sandrasta ole kuulunut mitään. Hänen katoamisensa oli todella kova pala Sandran äidille, jonka silmissä syttyy pieni toivon liekki aina kun joku koputtaa ovellemme.
Totuus on se ettemme me tiedä onko Sandra kuollut tai missä hän on ja vaikka olisikin elossa niin tuleeko hän enää ikinä takaisin luoksemme.
Minulla on hirveän ikävä Sandraa ja joka päivä sisälläni kasvaa pelko siitä että hän ei tulekkaan takaisin.
Mutta muuten olen onnellisempi kuin pitkään aikaan.
Sandran NK.
Istun lentokoneessa jo toista tuntia, joten matkaa on jäljellä enää puolet. Vieressäni istuu ehkä minua muutamaa vuotta vanhempi nuorimies, joka sattuu olemaan varsin söpö tapaus. Mutta harmikseni hän ei ole tehnyt elettäkään puhuakseen minulle ja itse olen liian ujo aloittaakseni keskustelua noin söpön ihmisen kanssa. Ihmettelen suuresti sitä, että viereeni ei tällä kertaa istunut joka vanha kalju läskimies niinkuin silloin kun olin tulossa Englantiin kaksi vuotta sitten.
Pian se edessäni istuva poika teki jotain johon tartuin. Hän aivasti.
"Terveydeksi", sanoin suomeksi ja katsoin poikaan päin, joka myös kääntyi katsomana minua päin ja hymyili pikkuisen.
"Kiitos. Mikä on neidin nimi?" hän kysyi minulta suomeksi ja minua alkoi hiukan naurattaa hänen humoristinen äänensävynsä.
"Sandra Allen. Entä sun?"
"Thomas Wilson. Saanko kysyä minne olet menossa?" Thomas kysyi.
Thomas vaikutti mukavalle, mutta jotenkin sain hänestä hiukan homon tunteen? Hänen vaatteensa ja puhetyylinsä eivät oikein viitanneet tavan naisen metsästäjään.
"Seinäjoelle, takaisin kotiin matkalla. Entä sä?" kysyin Thomakselta.
"Samaan paikkaan matkalla poikaystävän luokse", mies sanoi hymyillen. Hymähdin hiukan itsekseni tajutessani olevani oikeassa.
"Onko sulla kyytiä? Jos ei niin voisin tarjota kyydin?" mies jatkoi. Hymy kaartui huulilleni kun kuulin sen, sillä en ollut tajunnut ajatella sitä kuinka pääsisin Seinäjoelle.
"Jos siitä ei vain ole liikaa vaivaa niin kyyti kyllä olisi tarpeen."
"Tottakai minä noin mukavalle tytölle kyydin voin tarjota milloin vain", hän vastasi hymyillen minulle.
Toivottavasti tykkäsitte :) Ajattelin tälleen viikonlopun kunniaks ottaa itteeni niskasta kiinni ja kirjottaa teille yhen osan ( joka ei kylläkään ole hirveä pitkä, sori :( ) Ja sit mulla on ILMOTETTAVAA!:
Eli kiltit ihanat tämän tarinan lukijat niin pyytäisin teitä kaikkia käymään lukemassa LottaHakala :n tarinoita, sillä Lotan tarinat on mun mielestä todella hyviä ja liian harvat ihmiset on löytäny ne. Joten jos olet sellainen ihminen joka tykkää tehdä ihmiset iloiseksi ja/tai sellainen joka tykkää lukea hyviä tarinoita niin kannattaa käydä lukasemassa Lotan tarinoita :)
Laittakaa kommentteja, siitä mitä liketitte AND LET ME KNOW IF ARE GOING TO READ LOTTA'S STORIES :) Love you all very much! <3
BINABASA MO ANG
Step Brother || Book 2
Teen FictionJatkoa kirjalle 'Step Brother'. Sandra on päättänyt kahden vuoden jälkeen palata Suomeen Englannista. Hän ei ole pitänyt koko kahden vuoden aikana mitään yhteyttä perheeseensä tai kavereihinsa, joten heidän löytämisensä ei ole niin helppoa kuin hän...